Friday, July 18, 2008

意大利國家隊球衣!!

雖則由1994年世界杯開始, 已經迷上意大利, 不過儲國家隊球衣都只係由2006年先開始。好好彩, 一買佢地就奪得世界杯冠軍!!!  收藏品少得可憐, 我只係至在參與, 整理比大家睇睇我嘅迷你收藏, 唔好笑我... (次序由最近期開始):




2008-10年國家隊主場球衣:


意大利第四次勇奪世界杯冠軍後, 球衣上就有四粒星喇!  剛過去嘅2008歐洲國家杯比賽, 意大利隊就著呢件球衣作賽。我當然要印廸比亞路啦, 今次好有機會係佢最後一次代表國家隊踢大型賽事, 一定要支持佢。 










2008-10年國家隊作客球衣:


意大利四粒星嘅作客球衣。我夢想係可以印Palla, 不過佢今次歐洲國家杯並冇入選, 但我亦想買件作客,  (因為球衣靚質地又正), 唔印Palla, 第二選擇就係卡斯辛奴喇。 好彩佢今屆比賽表現出色, 冇令球迷 (包括我在內)失望。如果Palla黎緊入選國家隊踢2010世界杯嘅話, 為左慶賀佢, 到時買多件國家隊主場球衣印佢名同number支持佢又點話吖, 哈哈!!








 


2006-08年國家隊球衣:


意大利勇奪世界杯冠軍後嘅第一件四粒星球衣。







呢個係邊位嘅親筆簽名呢?  我都唔知!!  事緣上年9月巴治奧去廣州宣傳奧運, 阿Yuen有飛去睇巴治奧, 叫埋我去, 咁我就即日來回廣州。話說巴治奧幫球迷簽名, 我攞唔到佢簽名, 但佢嘅經理人 (佢阿哥??)就簽左名落呢件波衫度!!







2006年意大利國家隊世界杯奪冠球衣:


意大利歷史性地第四次勇奪世界杯冠軍, 就係著住呢件球衣。 當然我都係支持廸比亞路啦, 好開心佢終於為國爭取到至高榮譽!








No comments:

Post a Comment