Friday, May 30, 2008

都靈遇大雨災 (rainstorm in Torino)!!

今早睇新聞時, 話意大利北部天氣反常, 有雨災。看過新聞後, 有d擔心, 所以今日在office趁有時間, 上網看一看都靈報紙 La Stampa網上版, 睇下有乜消息。

好不幸, 原來整個Piemonte省 (包括首府都靈)同隔離省 Aosta, 都受雨災嚴重打擊。喺都靈, 暴雨處處, 所有人被勸戒最好留在家中, 而全省 (包括都靈)嘅學校今日全部停課。

當我睇到個災情, 都嚇左一跳。穿越都靈市中心嘅River Po, d水浸晒出來, 下面呢張相, 請先看:












d脹幕一帶, 本來係條沿河而建嘅行人路, 我上個月去玩時先行經過, 但依家竟然全條行人路被水浸到差不多到個脹幕頂, 嚇死!!!  可想而知呢次水災好嚴峻。

而個地方本來嘅面目 (我上月攝的):









至於著名景點 - 中世紀古城 (Il  Castello Medioevale), 就如同澤國, 好可憐。









而個地方本來嘅面目 (我上月攝的):






希望天氣快d好轉, 停止下大雨啦。唔知d祖記球員嘅屋企人有冇大礙??  希望冇問題啦。







4 comments:

  1. 嘩!!!! 呢兩個地方我都有去過wor, River Po晚上有好多飲野既好地方, 佢浸成咁好恐怖wor(都靈人晚上暫時又少左個Clubing的地方喇), 最驚就係山上有d屋都比山泥埋左, 呢排好多天災, 天氣又反常, 希望好快就雨過天青啦! 祝福各地受災既人, 我地係時候要好好反思一下同保護環境喇! 我留左言比你啊!
    [版主回覆05/31/2008 23:27:00]近來多個地方有天災, 真係令人擔心, 係呀, 我地每個地球人都要好好反思一下。
    多謝你留言, 等我去看看先...

    ReplyDelete
  2. 唔知祖記嘅球員會有咩感受呢? 過嚟亞洲之前仲係一個平靜嘅城市,2星期後返到去竟然變咗個水城?!
    [版主回覆06/01/2008 00:24:00]係囉, 真係嚇人, 我在都靈個friend話都靈已經落左超過10日雨, 好彩市中心仲未水浸....但River Po就浸晒..... 好彩我去意大利時天氣ok, 不過都靈有1、2日都落雨, 同一時間來講....天氣冇上年咁好。

    ReplyDelete
  3. 而家天氣愈嚟愈反常,真係希望嗰邊快啲雨過天清!!
    [版主回覆06/01/2008 01:09:00]真係真係!!!  希望天氣快d好轉啦....四川地震, 緬甸風災, 意大利大雨災....天災令好多人失去至親,先去親友朋友, 失去家園, 好傷感.....

    ReplyDelete
  4. 今年真是多事啊~~好好爱好我们的地球

    ReplyDelete