Tuesday, May 27, 2008

祖記大軍到達墨爾本!!

缺少左查斯古特、沙歷咸美斯同青年軍Vecchione嘅班馬兵團, 繼續亞太之旅, 大軍已經到達左墨爾本, 仲進行左一次公開練習, 有200位球迷進場觀看。佢地d球迷就好啦, 有得睇操練.....


有好多球迷搵Palla簽名, 不過Palla看來好似有d疲倦喎, 可能同週車勞動有關啦。唔知d球迷有冇我地香港球迷咁有self-control呢 (呢句係薛比拿在祖記會員官網上講的, 唔係我自已講ga, 哈哈哈)。




 


各人出席記者會, 祖記代表係雲帥同薛比拿 (攪錯, 搵薛比拿咁騎呢!)。



3 comments:

  1. 香港球迷梗係self-control la,不過如果你當時搵Palla交換球衣的話...
    題外話:雖然係門神度post 過,不過都要post多一次今次d無來香港d人:
    http://www.fotop.net/Juv_diehardfans/Juv_VS_KitChee


    [版主回覆05/29/2008 22:36:00]多謝晒你比條link我, 又令我回味番佢地3年前黎香港嘅情景, 可惜今次隊長同Nedved冇來, 不過就發現一個同隊長一樣咁好人咁友善嘅Palla, 真係好開心呀!!! 

    ReplyDelete
  2. 其實阿lee打您嗰晚應該攞佢件波衫啦!!!
    [版主回覆05/29/2008 22:40:00]我有問呀, 不過佢真係以為我意大利文好勁定 (實情當然唔係啦), 好有禮貌(當然都用好鬼溫柔嘅聲線!)同我解釋唔得, 不過我唔知佢講乜鬼.... "xdfjsdfjsdfosjdpfsj, Anita" 我淨係聽到佢講最後個字, 就係我個名!  好可惜呀!
    我一定要學好意大利文呀!!!  

    ReplyDelete
  3. Ciao! Come sta? parla Italiano e hai visitato l'italia? Che belle cose !
    誤闖入您的 blog, 忽然勾起往事,怎可以 never look back ? 有時間會細心看您意大利之旅。
    Ciao !
     

    ReplyDelete