Wednesday, August 17, 2011

意大利 拿玻里 Napoli 四圍行 (3) - Under City Tour

在拿玻里 Napoli 嘅時間話少唔少, 但亦唔係咁長, 今日有一整日時間, 所以要把握每分每秒呀!! 早上跟 B&B嘅 超好人 host在 Napoli 市中心行左一個圈, 佢話我有時間一定要去參觀地下城, 咁當地人都咁大力推薦, 冇理由唔去的!

Napoli Sotterranea (Under City)係 Napoli 其中一個最重要嘅旅遊景點, 不過幾奇怪嘅係, 問過好多去 Napoli 玩嘅人, 好似唔係太多人知有呢個參觀地方, 唔知係宣傳不足, 定係大家對呢個地下城興趣不大呢。

參觀 Napoli Sotterranea 係一定要跟導遊走, 所以我參加左一團英文團, 導遊係拿玻里人, 講很好嘅英文。






個團分兩部份的:

1st part: 去一個地下 Roman Theater! 之所以係地下, 因為在大約40年前無意中發現出來的! 入呢個 Roman Theater, 要先入一間屋, 再由導遊打開暗格, 落下面參觀, 過程好得意架!!













2nd part: 呢 part夠晒甘喇, 因為要落121級樓梯, 行好窄嘅秘道、睇地下水道 (aquaduct)、地下溫室 (greenhouse)、2次大戰 (WW2) 時嘅防空洞 (bomb shelter)、大水塘, 非常特別嘅地方, 好值得參觀呀!!   











圖右: 有一段好窄嘅路, 我地要點著蠟燭行, 過程刺激又好鬼得意! 勁正呀!  













呢個導遊團大約 90 minutes, 導遊一路同我地行, 一路詳細講解歷史, 簡直好似上左一堂歷史堂咁呀, 睇書都未必搵到呢D咁豐富嘅資料, 長氣尋氣都要講多次, 呢個地下城真係好好好值得參觀呀!!!!!!! 

明日我就要坐火車過 Sorrento玩兩日喇! 

下集繼續 意大利南部 (Amalfi Coast) 之旅!!



穿梭葡萄牙 / 意大利之旅 2011! 待續!








1 comment:

  1. 你講得啱, 真係去過都唔知有個咁正的地方!! 走寶~~
    [版主回覆08/20/2011 21:36:00]唔緊要, 有遺憾先係最好嘅藉口第二時可以又去過喇 !!! 我諗呢個景點應該係宣傳唔夠多, 同埋好多時旅客都留 Napoli很短時間 )例如即日由 Sorrento過 Napoli玩再返回 Sorrento), 變左要放棄某些景點....

    ReplyDelete