Saturday, August 27, 2011

意大利 Amalfi Coast 四圍行 (1) - 絕美 Sorrento

今日朝早有少少懶洋洋, 嘻嘻, 本來應該早些起床, 不過呢個旅程已經行左好多日了, 來到 Napoli, 應該學似當地人咁, 休閒一下, 唔想做旅行奴隸   ! D景點去到就去, 去唔到就下次返來再繼續啦! 哈哈!

每次返意大利, 都有種返鄉下嘅感覺, 因為感覺好親切, 但係......要視乎係去意大利邊個城市。若然係 Torino (都靈), 咁當然係我繼 HK之後第一家鄉啦, 至於跟著要講嘅目的地, 若果有錢的話, 絕對係我肯在此留一世都願嘅地方 --- Amalfi Coast!

呢兩晚嘅根據地係 Amalfi Coast其中一個小鎮 Sorrento Napoli ---> Sorrento, 最經常選用嘅方法係搭 Circumvesuviana train line, Napoli 直坐到最後一站 Sorrento

Sorrento Napoli, 講真, 真係幾似兩個世界! 到達 Sorrento, 氣氛同我在 Napoli時有大分別: 在 Sorrento呢度, 9成人都係遊客, 個個都 hea 下 hea 下, 治安亦當然好很多, 應該唔駛驚搶劫呢種事情, 感覺安全自在。

Sorrento 街景 ----> oh, 點解我在 Sorrento 只係影左兩張相咁少??!!  下次再去影多幾張補番數先得, 嘻嘻嘻。









反而, 我就猛咁影左好多張我間 hotel 嘅相! 呢間 hotel 真係好型, 係我嘅豪花之作 !  如果會去 Sorrento, 而又唔太計較駛費的話, 住在呢度最少一兩晚就最理想!! 除左地理位置極好, 在市中心之外, 我住呢間房好正架!!! 各位 睇睇相...



張床夠晒大! 全間 Hotel 有wi-fi, 好方便。留意一下我個房個百葉門






洗手間: 乾淨衛生!






原來推開對百葉門, 係出去自己個 balcony!!






唔該, 呢度係食早餐嘅地方.... 早餐係送到埋來, 唔駛自己去攞的!! 哈哈哈! 咁優美嘅環境食早餐真係開心爆。









實情告訴大家, 我係無意中被 "安排" 來左呢度住, 但故事太長, 費時長篇大論在此講了!  特別強調, 一定要提嘅係, 呢間酒店嘅負責人.... 好型好靚仔好友善好溫文 !!!

真係....在意大利搵個又型又靚仔嘅男人真係好容易!!! 雖然, 靚仔唔代表一切



下集繼續 意大利 Amalfi Coast 之旅!!

穿梭葡萄牙 / 意大利之旅 2011! 待續!






1 comment: