Monday, August 08, 2011

意大利: 拿玻里 Napoli 四圍行 (1) - 市中心遊

在葡萄牙玩唔夠食唔完 , 不過冇辦法, 一定要離開喇 。本來可以再繼續講多一至兩篇有關今次葡萄牙旅程嘅點滴, 但講得太長好似已經有些少尋氣, 哈哈, 咁不如就開始講我呢個旅程接著要來嘅另一個國家啦!!


意大利 !!  睇怕唔需我多廢話, 熟悉我嘅朋友都知道我另一個超鐘意嘅國家係意大利!  計劃行程之時, 有考慮今次去唔去意大利呢? 因為自從 2008年去左3個星期意大利後, 已經隔左3年冇返 "鄉下"喇  ! 雖然有排都未行得晒, 但唔知點解中北部嘅意大利對我而然已經唔多有興趣 (除左我鄉下 Torino 例外, lol), 我一直最想去嘅南部, 就因為不斷被形容為 "危險、打刧、搶東西、黑手黨" 等等呢D負面形象而令我有所恐懼。







最後查詢左一位朋友, 仔細問過佢嘅意見之後, 我決定今次個 trip 一定要去埋意大利, 而且係要去 NAPOLI (拿玻里) !!!


朋友上年因為一些原因而逗留了 Napoli 大約1個月, 佢一個女兒家都玩得開心, 我諗我 survive 到掛!! 哈哈! 我今次先逗留 Napoli 2晚, 然後會去 Amalfi Coast 嘅其中一個著名小鎮 Sorrento 住 2晚, 再返回 Napoli 住 1晚, 先至坐飛機回香港。





差不多所有去過意大利南部嘅朋友都話佢地停留其間係住在 Sorrento, 只係以 1-day trip 形式過去 Napoli 玩一日, 我今次住左 Napoli 3晚, 可能已經好不同凡響


朋友推薦我在 Napoli 時住一間 B&B, 佢話那間 B&B嘅 兩個 hosts超 nice超 friendly, 咁我就信我朋友啦!


由於到達 Napoli 國際機場時會係 9:30pm, 而我間 B&B係有 car pick-up service (正爆, 只需額外多付 10 euros), 錢唔係最大問題, 出得來旅行有些錢預左要花, 無謂攪到自己麻煩就得啦。


冇錯, 朋友冇老點 !!! 呢間 B&B除左 好乾淨 & 衛生之外, 兩位 hosts 真係好人到 + 01    !! 勁好呀! 點好法呢??????????


我去到那晚, 其中一位 host 已經同我講, "你聽朝在呢度食左早餐後, 我帶你出市中心行一轉, 等你知點去 D景點, 同埋有乜地方唔可以唔去, 仲有你可以知道點行返來 B&B"! 超級感謝, 我出路又遇貴人喇 !!!!



Map of Naples


Source: http://www.big-italy-map.co.uk/map-of-naples-map.htm




就係因為多得host 第二朝帶左我成朝周圍行, 令到我省回好多自己亂行亂搵路嘅驚險場面, 亦令我一開始對 Napoli 市有好清楚嘅地理認識, 同埋知道晒邊D地方要小心, 邊D地方我可以在接著而來嘅幾天裡可以去、可以玩。




先在: Piazza Carita'一帶行下, 入內參觀左:  Chiesa Santa Chiara & Gesu' Nuovo (in Spaccanapoli District)


















Napoli 算係人口相當稠密嘅大城市, 每條大街都人頭湧湧; 而整個市中心區又有好多狹窄小巷, 每條都好似看不到盡頭。我並唔夠膽自己行入小巷, 因為呢D可能正是搶劫最佳地方, 跟大部分人走最安全








Doll Hospital - 幫公仔緊急救命嘅店!!  








相信 Napoli 最為人熟悉嘅應該係: 大大小小嘅巷 (左); 意式食品 (右)。 








Corso Umberto I (Umberto I Street): Napoli 市其中一條最重要嘅大馬路, 一邊盡頭去到 Napoli 火車總站, 沿路直至 Piazza G. Bovio (Universita' 地鐵站)為止。平日呢條馬路嘅兩旁行人路盡是小販在擺地攤販賣不同物品。








Castel Nuovo: Napoli 嘅地標建築之一, 建於 1282年, 歷史悠久。










Galleria Umberto I: 從 Castel Nuovo行過少少, 就會見到一座建築得好華麗嘅建築物, 就係 Galleria Umberto I。呢個 Galleria跟米蘭著名嘅 Galleria Vittorio Emanuele II 在建築上非常相像。
















Piazza del Plebiscito (Plebiscito廣場): 呢個廣場係模仿梵蒂岡嘅聖伯多祿廣場 (Piazza San Pietro)。 










Via Toledo (Toledo Street) 係 Napoli 其中一條最繁忙最熱鬧嘅 shopping street! 呢度係我在 Napoli見到最多遊客嘅大街。







下集繼續 Napoli之旅......


穿梭葡萄牙 / 意大利之旅 2011! (待續)   


9 comments:

  1. 你真係太勇敢, 一個女仔去napoli!!! 好在你出門遇貴人, 有個咁好的host咋!
    [版主回覆08/08/2011 22:26:00]hahaa Iris, 我依家想起來都覺得自己好夠薑, 不過查實 Napoli 已經冇我想像中咁恐怖, 因為以前見過人地在 travel forums 講, 話在 Corso Umberto I 沿途店舖嘅玻璃窗會見到好多子彈 holes, 起碼今次冇被我見到咋  !!

    ReplyDelete
  2. 力高 --- 蛋糕9 August 2011 at 10:42

    哈哈,阿ta~~你真係好鬼堅!比我真係唔敢膽自己一個去到咁遠! 真係好佩服你!你係探險型途客~hahha~ 不過真係好靚好正呀!
    [版主回覆08/09/2011 18:44:00]哈哈力高, 我現在回想過來, 都覺得自己好夠膽!! 好彩新相識嘅朋友 (B&B 的 hosts) 非常好人, 又可能因為識少少意大利文, 所以減了些恐懼感, 因為如果我完全唔識意大利文又在一個被認為有些少危險嘅地方旅行, 都真係會幾驚。
    去到 Napoli, 覺得其實呢個城市都有佢美麗嘅一面, 例如其實當地人好友善, 雖然唔係太多人識英文, 但就會好熱心, 同埋消費比起羅馬以至中北部意大利都抵好多 。佢地又會提醒你唔好帶貴重野出街, 要全部遮住; 我連錶都唔帶 (查實係在 Lisbon時我隻錶已經被我整爛錶帶, hahhaa), 減少被成為搶野嘅目標; 我每日入黑前都已經回到 B&B, 同埋盡量不在街上睇地圖同埋攞架相機好 "遊客 feel" 咁周圍影, haha. 始終 Napoli 唔同東京、香港等地咁超安全。

    ReplyDelete
  3. 噢..原來係咁...唔怪之得我打去中環個間問時佢好似好"仇視"灣仔個間拉...   (.唔該哂你既詳細資料, 我完全明白了 ~~ )
    我下星期先上第一堂, 你私人個到學費真係好"平" 呢相比係兩間文法協會同SPACE & CU.
    咁你私人個到係邊樹上堂呀? 同埋一group 大概會有幾多人呀?
    THANKS AGAIN ~~
    [版主回覆08/11/2011 20:25:00]唔駛客氣 。你報左中環那間上課了? 我有個好朋友以前在 SPACE學過, 佢話好呀, 但要視乎老師, 因為佢 Year 1個老師好正, 但之後 Year 2轉了老師, 就非常唔得! 我都有呢個感覺, 完全睇邊位教、教成點, 所以希望無論你報左邊間上課, 都學到野呀!
    我地個老師私人小班教授, 大約6-10人一班, 是在大埔的。

    ReplyDelete
  4. 好人到 + 01     ! ! 你直頭好彩到 + 01     ! 添啦
    [版主回覆08/11/2011 20:27:00]7e我都覺得我今次算幾好彩, 希望次次旅行都咁好彩呀 !!

    ReplyDelete
  5. 多謝阿Ta比我望梅止渴~
    [版主回覆08/11/2011 20:33:00]哈哈哈, 咁你幾時唔駛再望梅呢?? 我覺得意大利南部好靚呀, 超推薦 (你熟悉意南多過我幾百倍啦)!

    ReplyDelete
  6. 你個blog真係好正, 如果有選十大旅遊blog, 我實選你!
    [版主回覆08/12/2011 00:49:00]哈哈哈, 多謝你..... 你今日係女童軍呀 --- 日行一善 !!
    幾時得閒又食 lunch 呢?  我下個禮拜全部都得呀!! fb約啦 ??!

    ReplyDelete
  7. 咁又係... 老師係一個有緊要既 elements ~ 系呀 ...報左中環個間啦 ~~希望 一齊順利拉
    雖然講過好多次, 但都要再唔該哂你呀~~
    thanks again !!     一齊努力加油 !!!
    [版主回覆08/15/2011 20:33:00]噢很好呀, 希望你在中環那間學得開心又順利!! 唔駛客氣呀, 多謝你, 大家一齊努力呀!
    你有時間又記得的話, 遲D話我知呢間學校 ok唔 ok吖, thanks a lot 

    ReplyDelete
  8. 你好,
    我會五月到NAPOLI,你的BLOG很詳細,對於我的PLANNING很有幫助,佩服!請問你在NAPOLI住的B&B有沒有DETAIL。。。。。謝謝幫忙。
    [版主回覆01/10/2012 20:34:04]Hello您好!! 您將會5月去Napoli_ 好呀, 到時天氣應該很好, 我上年都是5月去!! 我在 Napoli時住的 B/B叫做 Bed and Breakfast Astra, 您可以在這個網頁看 http://bb-astra.com/. 另外, 你可以 send email向佢地 book房的, 她們有職員會懂英文回覆你。如果你想, 也可以 send facebook message給她們! 佢地可以在機場 pick up您的, 我上年 one way比多 euro 10, 就得, 好方便呀!! 如果有甚麼問題, 可隨時問我呀, 歡迎!! :)

    ReplyDelete
  9. Hello. 很感謝你耐心的回覆。THANKS A LOT. Take Care
    [版主回覆01/11/2012 18:50:13]Hello, 您很客氣呀, Take care!!

    ReplyDelete