Sunday, November 02, 2008

2008年10月號月刊

其實本雜誌成兩個星期前已經收到, 不過一直未同大家介紹。雖然依家剛剛開始11月, 但新一期未出現, 就講講10月呢期啦。

雜誌寄到來時, 有少少 "巢", 加上我放在袋內, 攞出街搭車時睇, 所以攪到更 "巢"更 "梅"。

今期封面人物同專訪人物係尼維特。佢剛剛上場比賽梅開二度。






今期內容在 Contents Page一目了然。






我最感興趣係呢個報道 ~ 原來都靈市開左間新嘅 Juventus Store, 地點在 Lingotto新 shopping mall內。Lingotto區係我仍然未去過嘅新區。上年冇去到之後, 話今年要去; 但今年前後兩次去都靈, 都仍然冇過到去, 咁下次我一定可以有好藉口過去行街喇!!  Lingotto有巴士、地鐵到達; 而坐火車的話, 都係好快脆。

之前忘記在遊記講, 機場那間Juventus Store已經沒有了....我上年去時, 有幸去到。唔知那位超好人售貨員會唔會去左呢間新舖做呢??

至於Lingotto間新舖, 據介紹, 有好齊全嘅貨物, 而且仲有一個區, 由剛過去嘅10月開始, 每逢有比賽進行, 會有大電視播放比賽, 到時球迷可以聚在一起睇波同埋支持球隊, 聽落好正喎!!

舖頭每星期二至日: 開 10am-10pm, 而星期一: 開2pm-10pm。開舖時間都算很長, 因為市中心那間Juventus Store係7pm就關門的。









球員們為官方影靚相。今期雜誌就係送巨型海報。一面係全體職球員著晒老西嘅合照; 另一面就係大家著晒醒神靚波衫的大合照。







隊長那對皮鞋 ~~ 大家睇睇個底 ~~ 係祖記個 logo呀!!  連鞋底都印住祖記 logo, 果然勁呀!!!

仲有隊長拿住張 membership card玩一餐 (右上角那張相)!!!






專訪內容嘅主角人物當然係尼維特。






雜誌尾部份: 小球迷訪問靚仔新星 De Ceglie (廸切尼)。廸切尼在位置上可謂係摩連拿路競爭對手。






各球迷相片登上雜誌....幾時又有我地香港粉絲嘅相片亮相呢?? 




4 comments:

  1. 一兩年之前朋友都給我帶個這書。Juventus有個系列係專俾仔著既(好似叫Juv Girl),見到有件粉紅色Jacket好靚。最衰香港冇,唔係買俾我另一半洗下佢腦先.....哈哈
    [版主回覆11/03/2008 15:26:00]JACKET我冇買, 但買左件女裝polo tee, 都幾靚ga。買件JACKET氹你另一半開心緊係好啦, 之不過你認為洗腦會成功嗎?  哈哈, 我估唔易呀....如果有人想洗我腦要我鍾意國米, 我睇怕佢應該唔會成功!!!

    ReplyDelete
  2. 我一宜以黎都想買件祖雲達斯波衫過佢,但佢話著情侶裝會好肉酸喎....
    [版主回覆11/03/2008 15:35:00]係咩?  著情侶裝波衫都幾型喎, 不過講真佢覺得唔好意思都唔奇, 因為就連我自已都極少著波衫 ~ 我咁耐以來只係著過兩次在街上行 (所以我D波衫真係買來得個儲)。唔好迫佢啦, 呢D野發自內心, 咁佢著都著得舒服自在嘛...哈哈哈.... 話唔定佢有一日自已提出買件波衫著呢!!!

    ReplyDelete
  3. 點解祖記官方刊物既內容介紹期期都咁正架!
     
    另外間新鋪好似好大咁,如果第日有機會一定要去!
     
    小球迷訪問那一拍令我諗起你係香港既不快經歷=_=!
    [版主回覆11/06/2008 09:18:00]係囉, 每期都有好多精彩報道, 好正!! 
    間舖好大呀, 有機會你要去 "採訪"同拍照留念, show比我地睇呢!!! 
    係呀, 連我自已每次睇到球迷訪問球員個一部分, 都想起個不快經驗, 仲有件恐怖的馬基安尼 ~ 乞人憎衰格到爆!!! 

    ReplyDelete
  4. 最衰唔識意大利文,唔係可以睇下篇尼維特訪問~~~
    [版主回覆11/06/2008 09:21:00]我好想仔細睇下篇訪問, 不過好深!!!  如果我有時間, 睇得晒, 再講下吖.....

    ReplyDelete