Thursday, November 20, 2008

學語言

除左英文, 唔知各位有冇學過任何外語? 


如果你學過, 咁某間機構嗰句經典說話: 三個月學會外語" ~ 你一定唔信有可能!!  莫講三個月, 想三年學會外語都難。何謂學會先? 


我以前學過西班牙文, 學過日文。但係絕對失敗, 原因同冇興趣有極大關係。當年本來一心想學意大利文, 但香港冇乜地方有得學, 加上勁貴。諗住西班牙文同意大利文最接近, 而且好多地方有得學西班牙文, 既方便又便宜, 於是就學西班牙文, 以 "了解" 意大利文!!!  第一次被拉丁系語文極之繁複嘅文法攪到我亂晒寵, 我完全不能想像到一種語言可以有超過十種 tenses, 而每種 tense (例如現在式)裡, 一個動詞可以有6種變法!  對中文人來講, 簡直係發神經!  我唔知點解當時錢多得滯, 唔温書又唔明, 都讀左兩年, 真係浪費 $又浪費時間。


至於學日文, 其實本人係毫無興趣可言。我唔鐘意日本同日本文化 (不過不是仇視)。我諗起三年零八個月, 黑太陽731呢類事件, 嗰D平時少見嘅民族性就會無啦啦走出來......。 學曰文完全因為工作需要, 當然我唔需要流利日語, 最緊要識睇識讀嗰D乜鬼平假名 & 片假名字母就可以。 當初諗住求其讀個 工聯會日語初階就算鬼數, 但因為個阿Sir 教得勁好, 佢上堂又攪笑, 就讀下讀下....連曰語能力試4級 (最低1級)都考鬼埋, 仲竟然合格喎!!!  之不過......, 由於冇興趣緣故, 就停左....依家, 我大概淨係記得D平假名 & 片假名嘅發音, 連星期一至星期日點叫都唔記得晒, 大部分送番比個阿Sir 囉。


講開日本, 有件我經常想起都會唔開心嘅事。話說上年, 我喺羅馬讀意大利文時, 認識左一位日本女仔, 個女仔好乖好好人, 會留在羅馬讀意大利6個月。有一日, 我地放學後約埋一齊食lunch, 然後諗住一齊去台伯河區遊覽。


我地去到一個地方, 覺得好頸渴, 於是就走入一間舖頭買野飲。舖頭裡個阿叔見到我地兩個, 就開始吹水。佢一問就係嗰D "Where are you from?"呢亭問題。答完之後, 個阿叔向住個日本女仔, 舉起手指公話, "Japan, it's Number one."...個茂里只係讚日本。我內心當時真係好唔開心。首先, 點解日本係 number one先?  佢D科技係勁, 但係先係靠抄人起家!  第二, 點勁呀?  唔通阿叔講緊, 日本天皇同希特拉 & 阿叔國家嘅墨索里尼發動二次大戰勁呀???  日本侵華, 好彩美國在廣島投下2件原子彈。 難為D日本人每年紀念廣島原子彈事件時, 講到自己幾慘, 我地亞洲D人仲慘呀!!  我地D阿爺阿嘛年代嘅人最慘最可憐最無估呀。有幾多慰安婦??  有幾多人仲揸緊D換唔番錢嘅日本軍票??  難為有好多不知所謂嘅日本官想盡辦法要篡改歷史教料書, 企圖瞞騙佢地D下一代。


仲有....仲有當然係班不知所謂, 成日整假野 (雞蛋都話假), 又毒奶, 又人蛇....中國人嘅形象真係極差....有乜人可以好似某D中國人, 連自己國家嘅人都咁害法???  為錢而不擇手段, 令人悲哀...


講講下又離晒題添......以上歷史方面嘅野, 有錯請指正。


 


2 comments:

  1. 你誤會左啦,其實佢地讚佢Number One係蠢呀,因為佢地去親旅行買野都唔會講價架,你都知唔講價會買貴幾多ga la,我係老闆都讚佢地啦,但的確日本仔又真係幾疏爽既......而最衰就係中國人,特別係香港人。我試過去沙查(杜拜隔離)一間手信店,同團友入去買野,知道我地係香人後,佢地一講價就比老闆趕返出黎咁濟,諗起都幾搞野。 仲有,我係好憎日本人(AV除外),同埋一D成日話去日本又講到好High既香港人(Cheap)。但我就成日買日本玩具、着日本波衫、去Citysuper買日本野,所以俾朋友話我係最冇公信力既,哈哈.....Anyways,我講過我有生之年都唔會去日本既,我想去東三省睇下佢地D所作所為。另外,我好憎無記講親D旅遊節目次次都講日本既。搞到D香港人都唔知會唔會以為地球得日本一個國家可以去咁。 真係講起都慶......
    [版主回覆11/21/2008 10:56:00]嘩 , 你好激呀 !!!  我反而唔係憎日本人 , 因為我覺得普遍佢地幾友善好有禮貌 ( 唔係扮嗰隻 ), 而且思想好單純 , 亦因為咁 , 佢地去外國旅行真係好容易被揾笨 , 同埋成為被被揾笨對象。 香港人太精靈 , 成日驚被揾笨 , 所以去外地時買野殺價太狼死 , 又變成乞人憎。個人意見 : 某 D 中東人極度自傲 , 佢地大把錢 , 唔憂做。我曾經試過在巴林轉機 , 在機場百無聊賴行舖頭 , 大部分當地人售貨員態度唔好 , 問佢野唔願答 , 又唔多服務客人 , 所以我係一毫子都唔會幫襯。除左買支水飲 , 講真 , 冇乜野需要到在中東先有得買啫 , 貪佢貴咩。
     
    我咁睇 ~ 用日本製產品無可口非 , 事關人家真係製作認真 , 信譽良好 , QC 做得好 , 品質有保證。至於去旅行見識世界 , 雖然我對日本冇興趣 , 但人生第一次遠遊反而係同中學同學去左 4 日東京玩 ( 當時同學提議 ), 見識下別人好嘅野 , 或許可以提升自己知識同水平 , 係好事 ... 但 我對日本文化 ( 時裝 , 潮流玩意 )唔太有 興趣熱誠 ,  除左以前有個老友送左兩個 " 他媽哥池 " 比我 ,  攪到我上左癮玩左一段日子 , 同埋我鐘意叮噹卡通 ( 細個睇到大 )...
     
    我識得朋友一年一定去幾次日本 , 亦有朋友去旅行首選日本 , 佢個人喜好啦 , 之不過我冇乜興趣 join 佢咁解 .... 正如我去旅行最想去意大利 , 或會被人話痴線 , " 去過咁多次 , 有乜好去 !!!"
     
    本人呢篇 blog 言論可能好激 , 但只係對事唔係對人 , 如有得罪日本 FANS, 多多包涵 ...
     

    ReplyDelete
  2. 我覺得阿叔係話 : 你地d日本仔, 拍AV真係Number 1
    [版主回覆11/24/2008 17:08:00]依...... 係喎, 可能阿叔係暗示呢樣至真....哈哈哈哈哈哈哈

    ReplyDelete