Wednesday, November 26, 2008

腳底按摩

之前同一位朋友講, 我有一個自我做腳底按摩, 有效抒援/解決足底筋膜炎嘅方法。終於記得影底一些相, 在此介紹一下。


呢個方法係我骨科醫生提議, 經過本人實驗證明, 真係有效用的。  不過先要長氣講一D前言先......


話說我右腳嘅足底筋膜炎, 由今年年頭開始。右邊近腳後跟嘅地方 (內側), 一行路, 每步一提起腳, 就會感到痛楚。通常每朝起身落床嗰下, 或者坐低一排, 而後起身要行走, 就係隻腳最痛之時。而當行左一陣, 痛楚好似消失, 但當連續行走大約一個鐘頭, 嗰種痛又會返來。 


4月尾去意大利前, 先後睇左三次骨科, 但仍未斷尾。醫生開定三個星期藥我食頂住檔。D藥我覺得止痛作用居多, 因為食左藥後腳就冇咁痛 (而唔係唔痛), 我覺得無理由長睇都唔好, 亦唔想長食藥。脚痛好影響日常生活, 篇篇遇啱我即將要去旅行。 在旅程中需要不斷行路, 仲去行山添, 所以真係有苦自己知。 


呢位骨科醫生唔係太建議打針, 我都視打針為最後無計可施嘅辦法, 因有針有少量類固醇, 最重要係, 在腳板底打針真係痛到飛起, 兩年前我左腳足底筋膜炎又係食藥攪唔掂最後要打針。 支針打在我腳板底嘅弓位, 個醫生係 "ug" (ugly個 ug)支針入去最痛嘅位有成30秒, 當時痛到我大叫, 仲流左眼淚水添。好恐佈!


可能有提過, 去完旅行返來, 隻腳痛更嚴重, 莫講係行, 直情隻腳掂一掂地都痛, 我覺得事態嚴重左, 我行路好似成個鐵拐李咁 (好彩平時我著波鞋返工, 我連平底鞋都著唔倒)。 但係我選擇左睇針炙...針炙冇得claim番公司保險, 加上情況冇乜改善, 多位朋友叫我快D睇番先前個骨科醫生, 找出真正病症好過。


終於 ~ 從善如流, 我睇番先前個骨科醫生。佢問我有冇做佢教我嘅腳底按摩方法....查實佢一早就教我此辦法, 但我做兩做就停左 (冇耐性嘛, 又自以為是覺得呢D方法邊度會有效)。 我問醫生可唔可以幫我打針........我諗定打針喇, 長痛不如短痛!!


救命.................... 支針打落黎真係痛到飛起........ 打完行落街返到屋企, 打完針嗰位仲痛緊。


打針並未完全解決到我個腳痛。醫生話我一定要有恆心, 連續最少6星期, 每晚用波子 & 熱水 "碌"痛嘅地方。


我在不同書局查找一番, 終於被我揾到一本講 "如何自己醫週身骨痛" (類似題目) 嘅書喎!  我要求證一下個醫生講嘅野係咪啱先。依........真係有呢個方法喎, 仲話有效添.....


如是者, 我已經用呢個方法抒援足底筋膜炎 (起碼依家行路唔痛了).....其實我覺得呢個方法嘅原理, 可能 (我只係估) 同物理治療師在做物理治療時, 在要物理治療嘅地方用凍啫喱搽, 然後用有熱力好似有針嘅儀器按嘅效果差不遠。 物理治療要比錢做, 在屋企做呢個腳底按摩, 唔駛錢又方便。


另外, 書本講話用熱水浸脚原來有保健作用, 但可惜又冇講點樣保倒健; 而冷天用熱水浸脚可以保暖, 浸完脚即刻瞓覺, 不知幾爽添!!! 


醫生話: 自己有恆心浸脚啦, 應該好ga喇。冇事唔駛返黎覆診。 咁又係, 用天然療法幾時都好過打針食藥呢。


依家: 我行路唔痛, 著倒平底鞋。我上星期去飲宴, 著有踭嘅鞋都冇事 (touchwood先!!!) 


不過都要繼續浸腳。


培養用熱水浸脚碌腳成為生活習慣都唔錯吖。


 


呢個腳底按摩, 只需一小盤熱水, 以及一堆波子 (但我覺得一個碌腳板底用嘅木珠更有效), 在屋企浴室進行, 一路睇書或者閉目養神, 一路碌腳, 好健康。


 


我就係用呢個木珠喇....好耐之前在 Citysuper買的。呢個木珠如果就咁碌, 係碌得唔順同埋會發出D支支聲的; 但放在水之後先碌, 就碌得好順好爽呀!




1 comment:




  1. 個按摩器都好cuit吓喎!



    [版主回覆11/28/2008 14:18:00]哈哈哈, 好攪鬼的!  我覺得個按摩器好好用, 但因為好耐以前在citysuper買的, 唔知依家仲有冇....

    ReplyDelete