Saturday, August 30, 2008

Part 22 ~ 都靈市外小鎮遊 (1) ~ Susa

回到都靈後, 我地走去旅遊局查詢下, 想問佢地攞個郊外地圖, 因為都靈已經比我地行到冇野好行, 要搵第二D地方參觀先得。


今日我地決定去Susa 同埋 Avigliana, 距離都靈都少於一個鐘頭火車車程, 啱晒我地 ~~~ 想睇新嘅地方, 但唔想去太遠。 今日先去Susa玩上半日, 下午會過去Avigliana。


Piedmont省嘅地圖, Susa同Avigliana細到連下邊呢個地圖都冇顯示添... Susa位於都靈以西, 接近法國邊境的。



我地搭朝早8點15分去Susa嘅火車。



 


Susa火車站好靚...又見一群群嘅當地學生。



 


Susa小鎮風光。個山嘅山頂仲有積雪。



 


Porta Savoia (or Porta Paradiso) ~ 天堂之門



 


Cattedrale di San Giusto (Sec. X) & Bell Tower ~ San Giusto大教堂 & 鐘樓。教堂建於1027年, 係Susa鎮嘅主教堂; 而鐘樓高51米, 建於15世紀。 



 


Civic Tower ~ 從Susa鎮往上行一段斜路上山, 就到達呢個遺址。呢度係一個Celtic祭壇遺址上嘅一D柱同埋連環拱廊, 歷史真係非常久遠。



 


Roman Amphitheatre ~ 以前, D gladiators就在呢個羅馬競技場度打生打死。



 


Augustus Arch ~ 係北意大利地區, 其中一個保存得最完整嘅拱門。



 


Chiesa del Ponte and the adjacent Diocesan Museum of Sacred Art ~ 教堂建於13世紀的。



 


雖然呢個鎮極小巧, 不過竟然都有一個旅遊中心, 但裡面D資料非常簡單, 位職員成日掛住傾計, 都唔多得閒理會我地。其實只需有一個簡單鎮地圖, 知有乜景點, 同埋少少建築物資料, 我地覺得在此行半日乜都夠。順帶一提, 呢個地方旅遊資料只有好簡單嘅英文解釋...太簡單了。


有興趣可以睇下Susa鎮嘅官方網頁, 搵多D旅遊資料:


http://www.cittadisusa.it/ComHome.asp


 


如果計劃在Torino好多日, 可以先行在Piemonte省嘅官網找資料, 計劃下有邊D附近嘅小鎮想參觀一下。以下網頁希望對各位有作用:


http://www.piemontefeel.org/en/comune/index.php


 


~~ 穿梭意大利2008 ~~ 待續 ~~


2 comments:

  1. 你D相靚到可以做Wallpaper! 都靈我都想去,一定要到祖雲達斯主場。
    [版主回覆09/03/2008 20:08:00]係個景靚, 所以我先影到D靚相啫, 哈哈。有機會, 一定要去祖記主場睇波以示支持我地球會呀。

    ReplyDelete
  2. 真係好靚啊!
    [版主回覆09/03/2008 20:08:00]多謝, 我等緊你旅程嘅靚相呀。

    ReplyDelete