Sunday, August 17, 2008

Part 19 ~ 往錫耶納 (Siena)遇正全國罷工 (1)

5月9日早上, 要離開佛羅倫斯去Siena (錫耶納)囉!! 




又要攞呢個地圖出來幫下手...







未到意大利之前, 我個旅行partner Samantha已經從網上資訊得知, 意大利在5月9日 (即係今日!)會有全國性大罷工。不過佢地D工會都幾醒, 一路都冇講到, 邊D交通工具會有司機同職員罷工, 罷工嘅時間係乜。我地雖然成日check住消息, 不過都未知。直至好接近罷工日期, 我地先攪清楚係: 佛羅倫斯當日9am to 1pm會大罷工


我地睇新聞報道, 發現同認識到, 意大利唔同地區, 有唔同罷工時間, 例如: 佛羅倫斯罷工時間係9am-1pm, 咁所有由呢個地方開出嘅火車、巴士等交通工具會停晒。而都靈 (舉例), 可能佢地當日嘅罷工時間就係 4pm-8pm。每個大城市都選在繁忙時段罷工, 攪到最多人受到影響!!!   在意大利 (或者好多歐洲國家), 罷工係等閒之事; 但對於我地呢班時間就是金錢嘅窮旅客, 一日好重要的, 遇啱今日仲要帶埋行李過Siena, 好麻煩呢。我地事前都有兩手準備, 睇下到時情況, 如有變化就會多留佛羅倫斯一日 (當然最好唔好咁攪啦)。


好彩, 出發前一日, 在火車站check清楚佢地罷工時間。 為左避開呢個罷工, 我地選左8:10am去Siena嘅一班火車。


到達Siena時間supposed係9:30am, 但我地冇喺意大利遇過罷工嘅經驗, 幾驚佢地D火車司機, 會在火車途中, 搭正9am就停車唔開車, 如果咁就多得佢地唔少。好彩... 佢地冇咁痴線!! 


佛羅倫斯嘅SMN火車站 (大站) ~ 一年都黑都係咁繁忙多人 (小心財物同貴重物品)








佛羅倫斯嘅SMN火車站嘅Departure牌, 留意底下尾二個行寫有罷工資料:


"Venerdi' 09-05-08 sciopero nazionale F.S. Dalle ore 09.00 alle ore 13.00"


(=Friday 09-05-08 全國性火車罷工, 時間 9am至1pm)


***** 在意大利, 識 sciopero (罷工)呢個字真係好重要 *****


***** sciopero係單數, 而 scioperi係眾數 (即係多過一個罷工) ******







到達Siena後, 個火車站真係好靜, 得番烏蠅同蚊。







好討厭, 呢個火車站又係冇電梯!  又係要拖行李落樓梯, 真係頂!!!  呢個係地底行人路 (sottopassaggio), uscita係意大利文出口的意思。







經過一輪艱苦之旅, 終於到達我地間hostel, 途中辛酸簡直不能三言兩語講比大家聽!!!!


我地間hostel好正, 不但只乾淨, 仲好寬敞光猛添。高度推薦







個kitchen任用, 仲有D唔駛比$嘅食物添呀, 發達呀.  Kitchen外邊有個balcony, 可以走出去坐。另外, 可以免費用洗衣機 (包埋洗衣粉!), 而用internet亦係免費, 實在太好.


若果我有機會再去Siena, 我一定住番呢度, 一定一定






 


從我地房間望出去。



 




出去玩了!!!   先步行去hostel 附近嘅church.... Chiesa di San Domenico。







Siena最著名嘅 Piazza del Campo (最高個塔那處), 個度係Siena鎮最旺嘅地方, 好啦, 我地就朝個度進發喇!!







~~~~ 下回繼續Siena之行  ~~~~~~






~~ 穿梭意大利2008 ~~ 待續 ~~


12 comments:

  1. Ta, 你好呀~
    我想請問你, 你住嗰間 hostel 叫嘜嘢名呀?? 睇落都幾正喎~~ thank you呀 ~~
     
    [版主回覆03/10/2010 10:51:00]Hello Ah dull, 你好呀
    在Siena呢間hostel叫 Residence Paradiso, 間hostel地點很好, 地方很乾淨, 同埋有個大厨房可以用, 加埋阿hostel嘅幾位老細很好人, 所以我好推薦呀!  網上應該找到佢地網址同可以book房的, 因為我當時都係咁book的。如果有問題話我知吖, 我幫你找找吖, 因為其實我識左其中一個老細, 可以email問佢都得的, 嘻嘻...

    ReplyDelete
  2. Ta, 真係唔該晒呀~~
    我啱啱上網 check 過, 真係好可惜, 你介紹呢間 hostel 巳經 full 咗, 冇晒位啦~~
     
    [版主回覆03/10/2010 23:11:00]唔駛唔該...你book好近依家的住宿所以冇晒位??  好可惜添 ...呢間hostel應該好受歡迎, 因為好多人以前都推薦過的...

    ReplyDelete
  3. 其實我6 月先至去, 但係佢巳經話冇位嗱~~
    不過我試過打 9 月入去 check, 但係佢都話冇位喎, 真係好奇怪呀~~
    Ta, 我知你對意大利好熟, 所以遲 d 可能仲有嘢要請教你呀~~
    [版主回覆03/11/2010 00:30:00]Ah dull, 你會唔會試下send email比佢地直接再問呀? 唔知佢地個訂位系統係咪壞左所以係咪都full晒呢? 
    haha...大家分享, 唔好講請教呀, 哈哈哈!!  歡迎大家多D傾計呀!! 好呀!!
    我add左你做blog友呀!

    ReplyDelete
  4. 你會唔會試下send email比佢地直接再問呀?
    >> 我啱啱 send 咗 email 去問佢嗱~~ 希望有位啦~~
    haha...大家分享, 唔好講請教呀, 哈哈哈
    >> Ta, 你咁講我就放心嗱~~ 可能遲 d.......我真係會有好多嘢問你架~~ haha.......
    [版主回覆03/12/2010 22:00:00]Ah dull, 我send email 問左我朋友喇, 佢講左D野比我聽, 不過不便在此公開講, 我去留言比你, 麻煩你去check check...
    當然冇問題, 有乜問題大家繼續研究研究, 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. Ta, 話口未完, 我巳經有嘢想問你嗱 ~~  
    你有冇去過 verona 呀?? 你有冇好同平 D 既住宿介紹呢 ?? thank you ~~
    [版主回覆03/12/2010 22:15:00]我上次好想去verona, 但最後冇選擇去, 大部分原因係verona得好少平住宿, 而在市中心的住宿, 最平竟然大約要 euro120一晚, 你話係咪發神經, 加上唔知仲乜鬼, 去verona (由Torino去)嘅火車飛好鬼貴, 即日來回又太趕, 所以我地決定唔去...
    我將有朋友去verona玩, 但佢都係一日遊唔住宿, 所以佢都冇資料添, sorry...你會唔會打算1 day遊去個度呢? 會唔會考慮由威尼斯過去即日來回呢...咁就唔駛諗住, 嘻嘻...

    ReplyDelete
  6. Ta, 真係再次唔該你呀~~
    其實我個行程都仲未落實架~~ 好多嘢都仲諗緊.  初時諗住玩完五漁村之後, 就去 verona 住一晚, 然後再搭夜車過奧地利既 hallstatt.  但係依家諗諗下, 又好想轉為去意大利南部既 Alberobello 同埋有個地方叫 Sassi 岩屋群 (馬特拉Matera)...........haha...........  係咪好大轉變呀~~
    Ta, 不過之前聽人地講話南意好危險, 你覺得係咪呀?? 我一個女仔搭夜車由 venice 落 bari, 你覺得有冇問題呢 ??
    [版主回覆03/13/2010 13:55:00]五漁村 (Cinque Terre) 正呀!!!  我之前去過, 好靚!  你搵左住宿未呢? 我都有好介紹喎, 哈哈, 攪到我好似做中間人收受利益咁添 .  我幾年前都去過Hallstatt, 又真係勁靚, 不過你打算由verona直去Hallstatt, 會唔會要轉好多次車呀? 我當年由Salzberg過去的, Salzberg --> Hallstatt --> Vienna.
    一個女仔遊意大利南部都幾危險, 雖然間中聽人講唔駛驚, 但我當時連當地羅馬hostel family都死叫我唔可以一個人落去Napoli, 之後同朋友再遊意大利又因為行情太長, 去到太倦取消左Napoli, Aberobello同埋Bari, 所以實質都冇去過南部, 好後悔呢....如果下次去意大利, 我都一定要去南部呢!! 
    我有個女仔朋友幾個月前去過Bari一帶玩, 佢話那邊超級咁靚, 但Bari好鬼雜, 你如果一個人去, 要小心D呀, 最遲晚上8點左右返hostel, 唔好行夜街 (其實你都知了, 我唔好扮有經驗! 哈哈)。我個人唔多敢搭意大利火車嘅夜車, 因為好雜, 三山五惡古靈精怪嘅人乜都有, 如果你冇人幫手睇住行李, 成晚出入點都要去下厠所, 可能都要份外小心。個人覺得意大利治安比以前好好多, 但比起葡萄牙, 我覺得比較差, 而且意大利人英文好鬼有限公司, 又唔多helpful, 南部可能問題更嚴重, 你記住小心D...
    繼續大家研究下吖, 嘻嘻!!

    ReplyDelete
  7. Ta, 我 book 咗五漁村既住宿嗱~~ 初頭 book 果陣, 我問咗成 10 間, 起碼 8 間話冇位, 幾驚呀~~ 好彩最好都攪掂晒咋~~
    其實我都去過意大利兩次 (1 次跟團, 1 次十幾年前去囉), 今次再去......完全都係為咗五漁村架咋. 
    不過依家開始搵意大利既資料, 又覺得意大利仲有好多好多地方好靚, (唔怪之得你咁鬼死鍾意啦~~ ) 真係要去多幾次先得呀~~
    我啱啱決定咗嗱~~ 我今次唔去南意住啦~~ 亦都唔去 verona 啦~~ 因為點計都唔夠時間呀~~ 我依家諗住玩完五漁村後, 就直接去 venice, 跟住再過 hallstatt. 
    如果下年仲有機會去長旅行既話, 學你話齋, 我一定............一定要去南意呀.........haha.........
    Ta, 不如你快 d plan 去南意啦~~ 到我去果陣, 我咪可以問你攞資料囉~~
    [版主回覆03/14/2010 00:25:00]嘩, 原來6月嘅意大利度度都已經咁難book住宿 !!!!  我之前兩次都係5月去, 未正式開始peak season, 所以好好多。話唔定你book那間我以前都住過呢, 哈哈哈...另外我再住過一間在Vernazza (五漁村其中之一)的hostel, 係我當地朋友的朋友開嘅, 幾正的, 下次你有機會再去我再話你知吖。
    哈哈哈, 意大利真係太多好正嘅地方想去, 去到破產都去唔晒D地方 !!! 好呀, 我都希望好快可以去南意, 可以同大家分享一下經驗, 不過去南意我唔敢一個人去, 起碼要搵多個朋友一齊先得添....但講真, 我迷上了一人去旅行, 因為實在好寫意又可以更隨心想去邊就邊.... 唔駛同人夾呢樣夾那樣, 哈哈哈
    去完venice, 再過hallstatt, 好計劃呀, 咁你去奧地利只賣hallstatt?  去唔去vienna 同埋 salzburg呢?

    ReplyDelete
  8. 係咪其中一次剛剛在6月17日, 所以你想去睇呢? 
    >> hahaha.........我梗係唔會知佢有活動啦~~ 我邊有咁醒吖~~  
    不過我 6 月 19 日一早要喺 florence 飛返香港, 所以諗住走之前幾日, 唔好去太遠, 留喺 florence 附近玩, 會穩陣 d 吖嘛~~
    我上 booking.com book 咗一間酒店啦~~ 不過我覺得都幾貴, 單人房都要 60 歐羅.  不過佢話靠近Duomo大教堂, 我諗都方便啩 ???? 係咪呀 ???
    嘩~~ 廣場會睇到星星???? 真係好期待呀~~
    [版主回覆03/14/2010 00:41:00]咁又係, 臨返香港前唔好走咁遠, 因為有時意大利火車信唔過, 唔好去離florence太遠嘅地方安全D呀。你有冇考慮去Arezzo之類嘅山城呢?  Tuscany咁多山城, 都要好幾日先可以去得晒, 我都有好多想去仲未去過呢....又要等下次有機會了。
    我有時都係在booking.com book房, 但我發覺佢地D房有時仲貴過我直接向酒店book!!  我近排都試過, 自己去酒店或hostel 網頁book房, 平D喎, 可能係個別酒店做promotion, 又或者佢地寧願客人同佢地book, 唔駛比番commission D網上agencies...
    你book左間酒店, 意思係在Siena的? 定係florence呢?

    ReplyDelete
  9. 不過可能我 book 襯嗰 d 都係 d 台灣人勁推介既住宿, 所以好快就 full 晒啦~~
    我今次會喺 Riomaggiore & Vernazza 各住兩晚呀~~ 一諗起就覺得好開心, 超興奮呀~~   
    講開又講, 其實我好耐冇去過西歐架嗱~~ 家陣計落條數, 都覺得好貴呀~~ 真係貴過去東歐好多呀~~  
    不過意大利真係有太多正地方, 今年都未出發, 就巳經諗定下年去南歐 d 嘢.........都真係幾無聊呀........
    yeah ~~ 其實一個人去旅行都真係幾 free, 起碼自己鍾意既地方, 可以留耐 d , 完全唔洗理人地既感受.   不過一個人食飯嗰陣都幾無聊呀 ~~ 
    係呀, 今次我只係會去 hallstatt 咋~~ 其實我之前都去過 vienna & salzburg (不過又喺十幾年前既事嚟嗱).  吖~~ 雖然呢兩個地方都好靚, 但係唔知點解我又冇話好想再去多次架喎 ~~  
    [版主回覆03/14/2010 21:10:00]我同你一樣, 唔知點解對vienna & salzburg冇乜特別好想再去嘅感覺呀。
    Riomaggiore都好靚呀, 希望你都勁鐘意呀!!  係啦, 去西歐好鬼貴, 去意大利更貴!  我上排去完葡萄牙返來, 覺得葡萄牙D野平過意大利, 但在旅途中識左個台灣朋友, 佢去左西班牙再去葡萄牙玩, 佢就話西班牙D野平D喎.....好彩你唔係去北歐, 如果唔係肯定駛你更多錢呀!!
    hahaa, 無錯無錯, 自己一個人去旅行完全唔駛理人感受, 好free!!! 我唔怕一個人食飯, 反而一個人食飯最唔好之處係唔可以試食唔同嘅野食, 而且有時D餐廳嘅份量太大, 一個人食唔晒好浪費, 而且都比較貴....

    ReplyDelete
  10. 我未聽過 arezzo 呀~~
    今次我淨係諗住去 siena 同埋 san gimignano 咋~~ arezzo 近唔近 san gimignano 呀??
    haha..........咁下次我都要醒 d , 去埋酒店度 check 埋價錢先得呀~~
    我 book 嗰間酒店喺 siena 架.  不過我家陣都心大心細, 因為我搵到另外一間直頭話喺廣場隔離, 超方便, 不過要成 70 歐羅一晚, 好貴~~
    係呢~~ 你去意大利會唔會買 d 幾日 pass 既火車飛呢?? 定係大多數會續程續程飛買呢 ?? 邊樣著數 d 呢 ?? 真係唔該晒呀~~   
     
    [版主回覆03/14/2010 21:47:00]我上次唔夠時間去唔切San Gimignano, 但就去左Pisa同埋另一山城 Lucca, Lucca都幾靚的, 不過Arezzo我都冇去過, 只係睇書介紹過...Siena同San Gimignano咁近, 你應該去得好舒服唔會太趕呀。
    70 euro一晚? 嘩, 好貴呀, 一個人去旅行最鬼花錢真係住宿!  但講真, 我唔敢住D成堆人一間房嘅hostel, 好冇安全感, 我驚D野唔見晒, 同埋有private bathroom好D, 因為成日出出入入那成堆野去沖涼好麻煩...哈哈, 好多要求添.....
    我去意大利冇買火車pass, 次次都係逐程買的, 因為之前計過數, pass咁貴, 除非我勁坐長途火車, 咁先著數。如果你唔多坐長途車, 我都提議你唔好買, 唔抵呀。在意大利坐火車唔算貴, 逐程買又唔駛比佢限制行情, 好D。
    唔駛唔該, 大家研究研究嘛, 哈哈

    ReplyDelete
  11. Lucca 我都會去呀~~ 不過我只會去半日, 跟住就起程入五漁村.
    其實我都唔明點解鎮仔 d 住宿仲貴過 florence 既呢 ??  我搵襯嗰 d, 最平都要 euro 55 一晚呀~~ 但係 florence 收 euro 35 都有好幾間揀.
    係呀~~ 係呀~~ 我同你一樣呀~~ 我好驚要同 d 唔識既人一齊住大房架~~ 我覺得住大房一嚟冇嘜安全感, 二嚟我好怕同咁多人應酬架~~
    所以我寧願俾多少少錢, 自己一個人住晒成間雙人房架~~
    咁火車飛駛唔駛頂早訂呀 ??
    臨時先買飛, 會唔會冇飛買既呢 ??
    [版主回覆03/16/2010 21:27:00]我上次都係去左半日Lucca, 應該都足夠的...我地仲在Lucca租單車踩, 好好玩!!
    係喎, 話時話, D小鎮住宿仲貴過大城市, 不過你 35 euros租到florence地方住又幾勁喎, 我當時都冇咁平呢...
    如果你穩陣計, 預定火車飛都好嘅, 不過我通常都冇咁做, 因為我隨時改變行程, 如果預訂晒飛就改唔到...我地就係當時預定左由roma去napoli嘅飛, 但改行程冇去napoli, 蝕左之前一早預定好嘅火車飛費用同埋一晚住宿.....我餐餐都係一、兩日前買下程嘅火車飛, 又ok喎, 買到呀....

    ReplyDelete
  12. Ta, 真係唔該晒你呀~~
    如果我一有問題, 我又會搵你研究, 研究架啦~~
    [版主回覆03/18/2010 23:25:00]唔駛唔該..嘻嘻, 得閒我地又一齊研究下...你已經攪到我勁想又去意大利喇, 哈哈哈!!!

    ReplyDelete