Monday, March 17, 2008

Part 7 - 到都靈奧林匹克球場看球賽!!

2007年5月12日,星期六, 第一次親身喺祖雲達斯主場睇球賽,心情非常興奮!  (第一次睇祖記比賽就係 2005年6月4日,祖記駕臨香港, 算係叫祖記作客啦!) 


因為當日球賽 (乙組賽事: 祖雲達斯對博洛尼亞)係喺下年四點開始, 所以之前有大把時間可以在市中心行下街。一早我已經問定左酒店員工點搭車去球場,諗住在市中心搭有軌電車半個鐘就到,唔駛咁早去啦 (原來係錯, 跟著會解釋點解)。我2:30pm左右,已經坐電車, 架電車簡直係為球迷而設咁滯,車上絕大部份係球迷, 好多球迷着住球衣,有d又戴祖記嘅caps, 勁巾咁, 未去到球場已經好感受到d氣氛。在電車上邊,好多人眼望望下我 (我並無着波衫,因為好邪, 着親波衫隊波都輸;我當日着左件祖記t-shirt), 但無尼啦間得我一個人係異類, 所以比較突出。 


當見到全世界都喺個站落車,度就係都靈奧林匹克球場喇。落左車後仲震驚,簡直係人山人海。只係見到d人向着左手邊一個方向直去,咁我都跟著人行。


球場就喺前面咋!!







好多球迷即場買飛入場,不過我就一早買定飛,因為之前驚即場無晒飛買,咁我就好混吉了。







我拿著張voucher, 要去到球場再換真正嘅飛。但球場外實在有d混亂,好多入口,又唔明d入口有乜鬼分別。我每個入口都問職員究竟邊到係我去換飛的counter, 但每個入口嘅職員都話唔知,只係叫我向前行,叫我問下一個入口嘅人 (仲有好多人唔識英文,同佢地講野簡直就係9唔搭8)!!  見到一大班防暴警察,咪上前問其中一位....真係 "side" gas C...又係唔識英文嘅,仲要唔多願答我問題 (可能因為佢地要掛住維持治安啦, 廢話!!)。個茂里防暴警察又叫我向前行喎....


如是者,我行左成半個鐘,人都顛!  再問人,個職員就話我聽我行過左龍,應該行番轉頭...我行番去,但又唔係喎,係個泳池黎....


終於,又一次人都顛, 我將成個球場行左一個圈呀!!  唔知我係咪第一個香港人 (正確d講係白痴仔), 將都靈奧林匹克球場行左一個圈!!! 成身汗,都仲未揾到, 球賽已經開始左添,激鬼氣,我足足喺個球場外比人舞左一粒鐘呀陰公!!!  最後,我終於揾到喇,我當時真係想講粗口咁滯........死得佢,原來個counter係在我一落車的右邊咋!!!  我攪乜跟所有人向左邊行呀。


即時換飛,即刻飛入場,已經開左波10分鐘了, 好彩未有入球咋!!  下次, 以後,永遠, 我一定要早2粒鐘以上去球場!!!!!!!  去球場睇波應該好似去機場check in咁, 至少2個鐘前到達呀, 唔係就後悔莫及。




環遊球場外一圈.....初頭仲以為大把時間剩,得閒到周圍影相。







幾奇怪,球場外有真嘅祖記專門店, 但亦有好似下邊的假貨舖,公然賣假野都得!!!







因為遲左入場,所以唔得閒影咁多相,睇波為主。










半場休息,球員返回更衣室。







話說有兩單攪笑事件...


1)  中場休息時,我走左去球場內一個地方食野 (唔駛$的,只限某d觀眾可以入去), 入到去以為自已去左邊..... 嘩!  d人好似喺搶食世界咁, 搶呢樣,搶樣食,又成枱同成地垃圾,好得人驚!!!  痴線!  我求其食d野,飲杯野就走喇, 唔想留係度。


2)  離開頭先個嚇人地方後,就去洗手間啦....我盲鼠鼠,dup低頭 行 (可能被頭先的事情嚇死左一半), 冇睇清楚,差d入左男厠, 好彩臨入門口前即刻停低。咁行番去女厠啦....嘩, 攪錯呀,又係一堆男人排梗隊嘅 (但中間又有幾個女人喎!), 我以為自已睇錯野,走出門口再望多次個牌,明明係女厠喎.....於是,唔知點解咁夠畺,我入去向著班男人話, 呢處係女厠喎, 但竟然有幾個男人仲實牙實齒話, "No, it's Men's toilet."...咁我就禮貌地,Yap一yap手, 請佢同我一齊出去看看個牌...佢真係同我一齊出去睇喎!  一睇到,佢即刻話 "eiya, sorry..." (我懷疑佢地其實係扮野), 跟著佢走番入厠所,講比其它人聽,然後全部男人就走番出去!!!  最正係其中一個男人講左句 "You know, this is Italy."  救命,意大利就係咁喇,冇乜秩序可言,亂黎一通!!!!  (不過我仍然非常愛意大利!) 




球賽的片段....










個場都幾full, 而且係第一次見呢d球迷組織 (Ultras), 佢地好鬼勁,叫好多口號的,又唱晒歌,所以氣氛非常好。 祖記一入波,大會即刻播歌,個個都大叫、拍手、吹雞,乜都有的。










雖然先失一球,不過最後祖記都贏3:1, 賽後即刻有記者訪問隊長廸比亞路。







臨離開球場之前,影多張相先。 







~ 都靈奇妙之旅, 待續 ~ (下集將會係最後一集)


7 comments:

  1. 圍住個球場行一個圈都幾金喎~ 好彩最後都入到場!
     
    [版主回覆03/18/2008 19:07:00]真係非常咁金!  個都靈奧林匹克球場行一圈要一個鐘,咁若然要圍住廸爾艾比球場行一個圈,就真係不敢想象...

    ReplyDelete
  2. 繞場一圈認真金!不過都不枉此行啦!我都好想可以睇祖記主場呀,如果祖記真係5月嚟香港作客,我會入場支持嘅!
    [版主回覆03/20/2008 23:51:00]我又唔係香港小姐,竟然要繞場一圈, 救命呀! 
    不過今日有消息話依家南華更有興趣請英超球隊 (曼城、紐卡素、熱刺)5月來踢表演賽呀,咁即係唔請祖雲達斯??  唔係呀,仲攪到我地開心左一輪添.....   請曼城、紐卡素??  真係有幾多香港人想比$入場睇呀?  神經!!!

    ReplyDelete
  3. 我都計劃在來季到都靈看祖記的比賽,請問你是怎樣訂票的? 幾時會知道他們08-09年度的賽程?
    [版主回覆06/18/2008 00:32:00]我去你處留言啦....因為篇幅可能太長!! 

    ReplyDelete
  4. hello, 我打算五月尾睇祖雲最後一場聯賽對拉素, 請問妳怎樣買球票的? 怎樣去奧林匹克球場呢? 球票幾多錢? 妳既意大利行程我都好有興趣, 有無詳細既行程表(eg. 乘撘的交通工具, 住宿)可以參考? 如有需要可以email ( deniswong@yahoo.com ) 聯絡, 感謝!!
    [版主回覆03/31/2009 22:00:00]Hello Earthian... 我去你個blog留言啦....

    ReplyDelete
  5. 妳好, 唔好意思, 我自已無開blog, 妳可以email reply我嗎? 或者係呢度都得 :-)
    甚至facebook add我都得架
    denizwong@gmail.com
    [版主回覆04/01/2009 20:50:00]你在 Yahoo呢度咪開左account囉??!!  我去你個面留言, 你過去check啦!!

    ReplyDelete
  6. 我見到妳既回應啦, thx, 原來yahoo mail 有預設既blog比左我
    [版主回覆04/02/2009 09:22:00]You're welcome!!  No problem.... if you have any other questions, please feel free to write me again... (sorry to reply you here in english as the chinese inputting software here with me is so rubbish!)

    ReplyDelete
  7. 力高 --- 蛋糕17 August 2011 at 22:19

    我又睇多次~~~真係忍唔笑大笑起來, "球賽已經開始左添,激鬼氣,我足足喺個球場外比人舞左一粒鐘呀陰公!!! 最後,我終於揾到喇,我當時真係想講粗口咁滯........死得佢" 我睇到你哩句寫BLOG時都嬲到話死得佢,激鬼氣,我就想像到你當時有幾嬲,仲以為一早訂定飛冇死,誰知賴晒野,但你寫既野我真係笑左勁耐,而家係屋企可以盡情咁笑,今日係公司我真係好難受,哈哈,因為實在太難忍,哈哈哈! 真係忍唔住要立刻SEND個FB MESSAGE比你要話你知!其實我上星期已經想話睇你早知覆留言提及既哩個TOPIC,但之後一路冇時間,難得哩幾日工作好似零野做咁,真係唔好晒左D時間佢HHHAA HAHAHAH~你都好丫,識睇地圖跟住行,人地至多當你旅客,但我睇都唔識睇,不過加下有IPHONE真係好鬼方便,個個度航真係無得頂呀,我係香港呀不知靠佢走左幾多唔鬼識路既地方呀!你有冇用呀阿TA
    [版主回覆08/18/2011 19:22:00]係呀力高, 當時被老點行左成個球場整整一個圈先發現, 真係想搵人被我打出下氣呀!!! 我尋日番睇時都爆笑呀! 原來自己咁老襯, 哈哈哈哈哈!!
    我唔係用 iphone的, 我諗我真係科技白痴, 因為我唔係好識搞 GPS, 我架機有但就勁少用, 我係用番傳統書出嘅地圖, 你話係咪好鬼out呢, hahahah!!! 我話你知我幾時用過吖...hahhaa, 1千零1次, 就係上排我在 Lisbon時呀!! 哈哈, 我無意中在酒店得閒爆咪攞架手機出來玩, 因為酒店有 wifi唔駛錢嘛.... 點知亂按亂撞, 竟然發現可以有GPS地圖睇, 幾鬼興奮呀, 哈哈哈! 不過之後都冇用過囉, 因為我唔慣望咁細 monitor咁耐, 我會頭暈架 (唉大鑊, 我似唔似阿婆呀, hahahahahaaa!!!!)

    ReplyDelete