Friday, March 14, 2008

Part 6 - 在都靈與祖雲達斯球員碰面!!

(後加左一段關於柏拿甸奴)


都靈旅遊記已經好耐冇寫,希望快d完成佢先。


之前我提到,去到都靈嘅第二朝,喺一間舖頭,被一個職員好奇地問我來都靈做乜東東。我本來唔想講咁多 (因為驚對方係拖連奴嘅球迷, 咁我咪好危險, 你知有時外國有d球迷都幾顛嘛), 不過我最後講多兩講,都話左過佢知我係來旅遊兼睇祖雲達斯球賽。點知嗰位姐仔聽到時, 就爆料我知祖雲達斯嘅球員,第二日會喺一個地方出現。當時我都好懷疑, 亦都唔係太在意佢講嘅野。


點知第二日,陰差陽錯,去翻據講球員會出現嘅地方。原來,佢地真係將會喺嗰處蒲頭, 有d球迷都係度等緊。等左一陣,d球員果然逐一出現,簡直不能相信,球員就喺你面前咋!  我先後見到好多球員,仲同左某些球星影左相!!


合照嘅有: 當時領隊迪更斯, 基亞連尼, 馬基安尼 (嘩!!!), 巴沙列提, 歷高達利, 柏拿甸奴, 保方, 查斯古特, 比索圖


拿到親筆簽名嘅就有: 比連度利, 巴沙列提, Palladino


因為掛住影相,所以冇乜簽名 (而且我都冇白紙喺手),最衰係唔記得左請馬基安尼同歷高達利簽名!!! 


至可惜係同唔倒隊長迪比亞路合照,一來好多人圍住佢,二來佢好似好趕咁,不過佢就停低左好耐同球迷簽名。


巴沙列提非常靚仔,塊面又白又滑, 未見過男人塊面咁鬼白滑, 佢應該冇用過SK II 啩!!!  哈哈!  最多人擁埋去嘅係隊長同保方,其次Palladino同歷高達利都唔差,吸引好多女fans!!  在意大利人角度, 佢地覺得Palla同歷高達利係好靚仔、好型的 (我都覺, 真人真係好靚仔的), 歷高達利就好高大下。講咁耐,當然要提馬基安尼啦!  佢勁nice, 唔太高大,不過就因為未剃鬚,所以有好多鬚根,非常超級咁有型兼sexy!!  (唔好意思,冇d經持添)...迪更斯原來真人有d肥,肚腩幾大下!!!  基亞連尼好鬼大隻的。仲見到Giovinco, Zalayeta。


值得一提,d球員真係個個都超級好人超級nice, 基本上你叫親佢簽名影相佢地都肯。我同Palladino總共影左3次,影到佢都有d surprised。影左咁多次,原因係替我揸相機個位球迷,太斯文,唔敢大力按快門,所以影左兩次都影唔倒野出來。當我地第三次合照時,我又唔識點用意大利文請嗰位球迷大力d按快門,但其他在周圍的人都叫佢 "大力d,大力d", 非常攪笑!!  Palladino又問我喺邊度黎,有人搭口話 "Japanese", 我即刻話, "No, I come from Hong Kong.", Palladino就講左句, "oh, Hong Kong!"....唔該d外國人唔好再以為呢個世界上嘅亞洲人都係日本人,非常討厭!!!  仲有, 大把祖記球迷係中國人!!!


(後加:  唔記得講, Palladino非常有禮貌,佢幫我在雜誌簽左名後,望住我,然後微笑住, 雙手將本雜誌同支筆交翻比我!!!!!), 簡直有禮貌到爆!!! 


不過當日見唔倒Nedved & Camo....可惜可惜。另外,當保桑出現時,我隔離嘅球迷們全部都細細聲 "yeeeeee", 擺明唔喜愛佢,梗係啦,炸彈人呀,怕左佢怕米貴!!!不過大家都叫做尊重佢,冇噓佢。




Palladino在我即時買的祖記官方雜誌上簽名。







巴沙列提給我嘅親筆簽名。







比連度利嘅親筆簽名 (海報橫誇兩版)。







******* 以下嘅祖記球員親筆簽名,其實係2005年祖記到訪香港時,我得到嘅。***************


隊長廸比亞路嘅簽名!!!  佢勁好人,簽名時特登移一移本雜誌,仲好小心咁簽喺張相裡面, 唔好出界。當我讚佢 "Sei bello" (You're handsome)時,佢簽緊名,但停一停,抬高頭,望一望我,然後向我講左句 "Thank you.", 好有禮貌喎!! 










利維特的親筆簽名。當佢簽完名後,我講左句 "Thank you", 佢又係好有禮貌,抬高頭望著我,微笑左一下。嘩,佢對眼好鬼靚,好似係藍眼珠的。







呢個應該係卡比路嘅簽名。







比索圖的簽名。







杜林的簽名,佢人非常友善的。










呢個係 ~ 之唔係薛比拿嘅簽名!!!







左邊係基拿迪,右邊就係卡比路嘅簽名。順便一提,卡比路幾nice, 但基拿迪就幾鬼cool, 少少寸添!!!  不過最寸係嗰個2打6 Sculli (依家踢熱拿亞前鋒嗰個) 。







睇開d收藏,發現一份關於祖記2005年來港時嘅報道, 原來當時借左歷高達利過來幫手喎!  當時我完全唔識佢, 有眼不識山添!!! 





都靈奇妙之旅, 待續 ~~~


8 comments:

  1. 嘩!好正呀!如果可以攞到保方簽名仲正! 等我有機會攞晒啲波衫俾佢簽!!
    [版主回覆03/15/2008 10:57:00]係啦,仲有就係冇叫保方簽名, 真失策。當時同倒佢影合照已經開心到發神經,諗住影完讓位比其它人,後來見佢兩手都揸住野,所以唔好意思請佢簽名。

    ReplyDelete
  2. 你就好啦~~~~
    我都想去都靈....最好係睇都靈打比.....希望有朝一日可以成行啦~~~~
    [版主回覆03/15/2008 11:03:00]係呀, 如果能夠親身在現場睇到都靈打呲就正喇!!!!  睇電視直播見到氣氛非常鼎盛,好正!!! 
    竟然能夠親眼見到球員,真係叫好好運,下次都未必又有咁荀嘅機會添......

    ReplyDelete
  3. 村姑 C 9 仔 *.*16 March 2008 at 22:16

    如果將你 d 珍藏放上網 bid, 你估會點呢?
    [版主回覆03/17/2008 20:40:00]我都有興趣知道,如果將我的珍藏放上網bid, 會有乜反應。不過咁,真實情況係我一定唔會賣我嘅珍藏 ,如果唔係就愧為祖雲達斯球迷囉.... 其實曾經, 有一個好鐘意廸比亞路嘅朋友,叫我開價, 想買我上面擁有的兩個廸比亞路簽名嘅其中一個, 不過我一口婉拒左佢。

    ReplyDelete
  4. 有曬簽名,好正呀,可以近距離接觸佢地,好難得!!!
     
    去意大利睇祖記簡直係我的夢想,希望不久將來有機會啦!!
    [版主回覆03/17/2008 23:23:00]希望你好快就有機會去都靈主場睇波!!!   話唔定將來我地一大班祖記球迷可以組團,去都靈睇波支持球隊呢!!!  

    ReplyDelete
  5. 有曬簽名,好正呀,可以近距離接觸佢地,好難得!!!
     
    去意大利睇祖記簡直係我的夢想,希望不久將來有機會啦!!

    ReplyDelete
  6. 其實 巴沙列提 我一直都有番意佢,前季祖記尾果幾場,D球員全部幾乎和尚頭,我有少少驚訝,我鍾意長髮多D,見到 迪比,伊巴,巴沙,通通都,............... ,之後 巴沙列提 去左 費倫,到依家係 巴立莫  ! 我都有留意佢,我覺得佢著佢祖記件波杉型D !
    [版主回覆03/17/2008 23:29:00]你都有留意巴沙列提的??  好野喎!!!  我都幾鐘意佢,佢踢得咁好,竟然被賣走,替佢唔抵呀。佢當年好似係直接由拖連奴(佢係隊長添好似) 轉過去祖記的。係啦,只在費倫半季,又再被轉過去巴勒莫....好慘....   希望佢踢好足球啦。

    ReplyDelete
  7. 岩岩搵到你個blog, 我都係意大利fans呀, 迪比亞路 你就好啦見到佢仲有佢簽名.......我舊年8月都去左都靈, 不過留左2日乍, 仲有好多靚景都睇唔到, 當然更加睇唔到祖記既球場同專門店啦! 我唔制!!!
    [版主回覆04/07/2008 20:03:00]你都係意大利fans??  太好喇, 又識多個意大利fans添!!!  你舊年都去左都靈一次?  8月是否幾熱下?  好奇一問, 你係唔知有專門店定係冇時間入去睇野呢?  哎喲, 冇去到專門店又真係可惜d, 不過唔緊要, 總有機會的。  

    ReplyDelete
  8. 因為我陪朋友去探朋友, 時間好趕, 都唔知專門0係邊.....嗚嗚 , 只在火車站見到一間細的, 但沒有開門 我8月去都唔係好熱, 著背心好爽呀, 好彩佢天氣唔潮濕, 同埋晚上天氣會變返涼....如果有機會, 我都好想好似你咁好彩見到佢地啦

    ReplyDelete