Saturday, March 22, 2008

祖雲達斯官方雜誌 ~ 3月號!

意想不到, 今日係公眾假期, 但竟然都有信派, 香港郵政嘅服務真係無得彈!!! 

收到今個月份 (3月)的祖記官方雜誌。  我都預左係咁上下時間收到的, 冇特別遲收到,太好喇。其實差d唔記得今期本雜誌, 因為呢排太多野處理....

今期係查斯古特做封面人物,而重點亦係佢嘅專訪, 仲有送佢嘅大poster添。






打開雜誌第一頁,就係某些球員幫贊助商 New Holland賣嘅廣告, 出現在下邊個廣告的球員 (由左至右): Nedved, 伊亞昆達, 摩連拿奴, 沙歷咸美斯 (坐在起重車內), 領隊, 基亞連尼, Palladino (企在藍車上), Trezeguet, 同埋隊長廸比亞路。

雜誌內其實有幾張 (好似3張)New Holland嘅廣告, 全部唔同款,唔同鋪士的, 亦有其他球員出現在廣告之內,好有心思! 






祖雲達斯另一贊助商 - Birra Moratti (Moratti啤酒)在雜誌內的廣告, 佢地最新產品係標榜 100%啤酒, 0%酒精的新飲品....乜0%酒精都可以叫啤酒的??  原來係飲品只含有少於0.05%的酒精 (就好似幅圖所講, 得一滴咁多嘅酒精!!! 






早排, 祖雲達斯球會在都靈國家電影博物館(在都靈地標建築物 La Mole Antonelliana內的)有一個類似甚麼回顧 Gianni Agnelli生平嘅展覽, 非常多勁人出席活動, 包括廸比亞路, 納比同埋法拉利車手 Kimi Raikkonen。






內裡有d花絮報道, 前排, Belardi同馬基安尼被邀請參加一個在都靈市中心Juvestore舉行嘅枱上足球比賽 (祖記官方網站上都有報道過的)。






查斯古特嘅專訪有好多篇幅.....









雜誌最後亦有小朋友當記者訪問球員嘅專欄 ("A tu per tu"),今期被訪者就係摩連拿奴。






聽日坐低慢慢睇下本雜誌先......













3 comments:

  1. 果張有鏟泥車好正 ! 唔知渣鏟泥車係邊個呢 ?
    [版主回覆03/23/2008 02:05:00]等我影晒今期本雜誌嗰3張New Holland嘅廣告,在另一網址談論一下....

    ReplyDelete
  2. 你好厲害, 請教一下如何訂到這本雜誌? 是全意大利文的嗎?
    [版主回覆03/25/2008 17:43:00]唔敢當, 有乜鬼厲害!! 
    本雜誌, 如你所講,係全意大利文的。你如果想訂, 可以上祖記官方網址 ( http://www.juventus.com ), 在英文version裡,homepage那頁, 大約應該左下角, 找出Hurra' Juventus (這是雜誌名稱)的column, 呢排就係查斯古特的樣貌, 你click入去, 佢有demo幾頁今期的內容, 睇到最後, 有條link, 好似可以去到總代理本雜誌嘅書社個網址, 你click入去, 應該可以找到訂閱手續的。
    不過其實幾老土, 就算你開左佢張order form, 我冇記錯, 成張form係意大利文!!!  你填完張form, send出去, 好快 (好似1-2days)就收到confirmation的。好處係間總代理的員工很好人,很負責任,但我唔知佢地識唔識英文, 因為我試過等唔到雜誌, email佢地, 我用意大利文查詢的 (因我識少少意文), 佢地幾個鐘頭就reply我。
    你都試下訂本雜誌吖!!   都幾好睇, 唔識睇字咪睇相囉, hee hee...
     

    ReplyDelete
  3. 多謝, 我會去看看
    意大利文難嗎?

    ReplyDelete