Friday, April 15, 2011

練EQ最佳辦法之一

練EQ其中一個最好嘅途徑, 就係有架垃圾一般嘅電腦!  我大約兩星期前先整好部電腦, 但今日又遇上麻煩, 攪左一輪, 用得番, 但我諗我對住佢真係死左唔少細胞!! 我每日都要當最後一日見到佢, 趁佢臨終升天堂之前同佢見多兩面! 真係頂!! 


可能你會問何解我唔索性買個部新嘅呢? 其中一個原因係唔想麻煩, 因為用新機全部野又要安裝一次。


好麻煩!!!




One of the best ways to train up one's EQ must be to have a rubbish computer!  I have just had my desktop computer fixed about two or three weeks ago, but this crap thing is giving me problems again. How many of my body cells are dead so far? I have to treat it as the last day when I can use and see it. Before it goes to the Heaven, let's see for a few more times. Damn it.


Probably you'll ask why I don't buy a new one. That solves all the problems. One of the reasons that I still want to keep it is that I don't want troubles. If I get a new one, I'll have to reinstall all the software onto the new pc again - antivirus, Chinese inputting system and so on. A lot of work...


Ma Fan!!!


 


9 comments:

  1. 係呀, 我都好怕用新機, 每次公司換機, 我都覺得好煩, 又要set過晒野, 好似搬屋咁!
    [版主回覆04/16/2011 00:34:00]冇錯呀, 買新機好多野又由頭入過晒, 好花時間, 我真係覺得好麻煩, 所以用得就用啦.... 買親野又駛錢, 依家D野好貴呀, 唔見人工比多D, 通漲就咁勁喎 。
    真係多謝你教路, 嘻嘻

    ReplyDelete
  2. 不如買部手提電腦啦,乜野都唔洗SET,又可以隨時拿出街用,大約係3000-4000左右,功能比桌上的好好多。我部大機壞左幾年,我都轉左,費時煩!
    另外,依家有D外置HARD DISC,你可以買一個(500GB以上),先儲晒你部機D重要資料,之後係新機全部可以用晒,乜都唔洗煩!
    [版主回覆04/17/2011 10:47:00]其實你講得啱, 我都有諗過不如下次買部手提電腦好過, 乾手淨腳, 拿去整都方便D !  乜手提有咁平, $3000-4000咋? 因為我以前望過下D價錢, 都成$7000或以上喎....想買部襟用D, 聽講 fujitsu好, 但好貴呀, 動原超過$10,000, 神經咁貴!
    我都有個750GB 嘅external harddisk, 真係好有用。依家我都醒目左了, 將架桌上機裡D野全部在呢個 harddisk留低個 copy, 以前試過冇咁做, 架機突然玩完攪到我乜都冇晒! 真係喊都太遲!!

    ReplyDelete
  3. 去深水埗黃金睇下啦,3-4千有交易,我買部SAMSUNG都係4XXX左右,幾好用,一般家用機,唔洗買咁貴同咁靚,除非你要用黎睇片同打機。
    [版主回覆04/17/2011 12:36:00]唔該晒你! 好呀, 我諗我真係要得閒去定黃金睇定...咪等到架機突然死亡呀! 我唔打機, 亦多數都唔用電腦睇戲, 所以唔鬼買咁靚....basic野算喇!

    ReplyDelete
  4. 射射你GA方法...^^
    EQ呢一家野真係好重要,冇EQ真係唔多掂><"
    [版主回覆04/17/2011 23:42:00]係呀, 一個人有幾高 IQ都冇用, 要有高 EQ先真係成功.... 我自己以前 EQ好低, 依家好左 D, 有時想發脾氣就會提醒自己 "冷靜D, 冷靜 D"; 唔係次次得, 但就好左...... 大家齊齊向成為高 EQ成功人士之路邁進!!

    ReplyDelete
  5. 長痛不如短痛呀~ 部機咁唔stable, 你可能要計劃定同佢分手la! 換notebook la, 我宜家都淨係用notebook. 駁番個大mon, mouse, keyboard, 同大機都冇分別. 但就可以出去都用得!
    [版主回覆04/18/2011 19:33:00]如果下次架電腦再壞, 我就唔鬼再整了, 因為真係好厭了...... Iris你都係用 notebook的? 我想問問你, 可以將個 notebook connect埋去keyboard? 咁係咪到時珊埋個 notebook蓋都用到架? 我意思係, 個 mon就係個大 mon, 駁個 keyboard, 駁埋 mouse, 咁咪唔駛打開個 notebook架喇? 係就好呀, 我唔駛浪費依家個 keyboard, 大 mon, mouse之餘, 仲可以 save space, 因為如果又要打開個 notebook蓋, 又要看著個大 mon先做到野, 我枱頭冇咁多位呢!

    ReplyDelete
  6. 力高 --- 蛋糕18 April 2011 at 12:42

    阿TA~~~ 勁明你唔想換機既原因呀,我都係架之前,我之前部機仲衰呀,用左五,六年,成日壞,我FD來幫我整過無數次,最後我朋友同我講,你不如換過部啦襯佢未死晒,就同我BACK UP晒D野,陪左我去黃金買D料比人砌,靜係FOR上下網呀唔打機 AROUND三千幾四千架咋,果次可能有我FD 旁住,我就衝去整! 砌後我FD上來幫我將舊既野過返落新電腦渡,咁D野全部係返渡,同新果部冇咩分別,但係就快左好多同舒服好多,唔洗就住就住唔好開咁多野驚佢死咁!雖然有D野都要重新適應過,好似我FD幫我DL埋D新既燒碟程式呀,聽歌野咁,我初頭都勁唔慣,但佢成日同我講我以前果D唔UPDATE,要訓練下我用D UPDATE野哈哈哈~ 所以我都支持阿TA你準備換機呀!
    [版主回覆04/18/2011 19:44:00]力高, 多謝晒你支持呀 !!
    你就好啦有個咁好嘅朋友幫你 set呢樣 set個樣, 我就冇咁好彩呀....所以我選擇買原廠有牌子嘅電腦, 就係貪佢地有上門免費安裝, 有電話 customer service問維修, 有上門維修等等, 雖然比起砌機貴D, 但對我就比較方便有信心, 哈哈哈!
    我以前試過買砌機, 但試過要整搵人上門睇, 都幾搵笨, 同埋成日都好求其, 又只係想tum我買個部 (當然係幫佢地買啦), 可能我遇人不熟, 哈哈哈! 見過鬼怕黑之後我都只敢買牌子機了...
    我都要求好低咋, 我唔打機, 又唔用電腦睇戲, 所以最 basic set好上網、 打印、有燒碟、簡單咋, 哈哈哈! 你講得啱, 都係時候要 update下新野喇, 我真係好懶學新野, 叫我去旅行發掘新野睇、新野玩、新野食我又鐘意喎, 哈哈, 只可以話我真係電腦低能白痴怪呀!!!
     

    ReplyDelete
  7. 村姑 C 9 仔 *.*20 April 2011 at 12:20

    我o係 office 都係用緊 notebook 駁個大 mon & 大keyboard。屋企就 notebook only 好方便。可以諗下 ga ~
    [版主回覆04/20/2011 18:43:00]村姑, 我好有興趣想請問下你, 如果用個 notebook connect to the big monitor and keyboard, 咁個 notebook係咪可以珊埋個蓋的? 唔駛再看著個 notebook嘅 monitor的, 是嗎? 真係諗諗下想下次買 notebook好過, 你用乜牌子呀? 有冇好介紹呢? Thanks

    ReplyDelete
  8. 村姑 C 9 仔 *.*20 April 2011 at 21:03

    Yes.notebook可以珊埋個蓋, 唔駛再看著個 notebook嘅 monitor的。
    我屋企 & office 都係 toshiba, touch wood! 還可以呢 ~
    [版主回覆04/24/2011 11:14:00]toshiba應該唔差呀! 我有朋友用 Fujitsu, 佢話好襟用的, 我依家最希望係我呢個 desktop爭爭氣氣, 唔好玩我, 用住先啦.....

    ReplyDelete
  9. 可以珊埋個 notebook蓋都用到, 不過你要留意, 個蓋始終都係要開, 除非你notebook個開關制係在外面la!
    [版主回覆05/01/2011 22:03:00]哦原來如此.....咁我如果下次想換機, 要搵部開關掣在外面的 laptop了, 唔該晒你呀 Iris

    ReplyDelete