Monday, July 12, 2010

美味葡萄牙菜

呢個月, 因為係我嘅生日月, 所以有部分朋友約我出來食飯、飲野慶祝一番。

今年如果有朋友叫我提議食飯嘅好去處, 我都會話, 如果唔介意, 我想食不同國家嘅菜, 比較有趣味嘛, 哈哈哈!  首個慶祝係昨日去左一間葡萄牙餐廳食午飯, 午飯係 buffet lunch。食物當然全部都係葡萄牙傳統野, 太好, 好懷念葡國食物, 自從去完葡萄牙返來後, 只係2月時在澳門食過一d葡國食物, 一路直至昨日先再有機會再食葡國野。

葡國菜館唔似意大利餐廳, 在香港並不普遍, 所以在飲食網站同埋網上找尋左一輪, 先知原來灣仔有兩間葡國餐廳的, 真係完全唔知。今次選左一間叫 Nino's Cozinha嘅餐廳嘗試一下, 冇朋友食過, 純粹根據飲食網站裡曾經光顧過嘅食客嘅評分咋!!! 

《Nino的厨房》(=Nino's Cozinha) 都幾大, 分開兩層, 五樓那一層係食a la carte menu嘅, 但食buffet lunch的話, 就在六樓, 餐廳內部已經有樓梯, 可以自由上落。



我和朋友坐位附近有一個酒吧台






餐廳內部裝修得好優雅古典, 枱與枱之間亦有頗大空間, 坐低食野唔會有壓迫感, 好舒服; 而服務員都幾有禮貌, 幾好招呼... (死, 好似好假, 我唔係賣緊廣告喎, 哈哈哈)。






葡國餐廳當然要有張葡萄牙國旗震住個場啦






我應該當食物放滿全碟嘅時候影相, 依家有部分相, 看上來好似剩餘物資咁添....

左手邊那碟係葡萄牙其中一樣著名嘅食物suckling pig (乳豬), 右手邊那碟就係roasted pork 。






我見到咁多食物, 真係流晒口水!!!  最左手邊那碟係 chorizo (Chouriço 葡萄牙嘅臘腸, 另一樣葡萄牙嘅傳統美食)。 之前在葡萄牙旅行時, 在波圖 (Porto)曾經見過一個專賣Chouriço嘅肉店, 全間舖放滿臘腸, 大大小小, 好多款好多選擇, 場面好壯觀的!! 嘻嘻嘻!






來到餐廳坐低第一件事, 就係飲碗湯同埋食少少麵包。我選左一碗ox-tail soup (牛尾湯), 味道唔錯, 但正如一般葡國菜有一個特點 -- 鹹!!!  呢個湯有少少鹹, 不過就接受得到。至於麵包, 好鬆軟, 好好味。但經驗話我知, 食buffet唔好走黎係咁食麵包得架, 貪貴!! 






左手邊係葡萄牙家常菜 - Frango Piri-piri (辣味雞), 右手邊唔記得係乜添。

Frango = chicken, piri piri 就係一種spicy sauce, 用呢種sauce來煮雞的。






沙甸魚 - 燒得都ok!






葡萄牙Chouriço (腸)炒蛋, 呢個我個人覺得幾好味, 我攞左兩次來食。






我呢一碟食物包括有最下面嘅兩件乳豬 (塊皮超脆超好味呀, 我食左好多件!)、碟中間有一d臘腸炒蛋、仲有八爪魚 (Paul the Octopus??!!哈哈), 沙甸魚、同埋左上角一件roasted pork。roasted pork我個人覺得鹹到嘔!!  沙甸魚一定冇在葡萄牙時食緊新鮮即grill咁香噴噴, 但味道ok的。






食到飽到唔行得咁滯, 但我都要試甜點。Serradura - 木槺布甸。我在葡萄牙時未食過所以好難比較味道, 不過呢個serradura係好實, 口感似食雪糕。我以前自己造過木槺布甸, 通常會做得好軟熟, 輕飄飄的, 同呢個我昨日食嘅葡萄牙傳統木槺布甸都極之唔同。我都食左兩個!!! 

至於用匙盛著嘅係叫 Arroz doce, 係Portuguese Rice Pudding。呢個甜品好甜呀, 但幾好食, 我覺得d飯食落好似有些少似西米。






呢個buffet lunch查實除左以上嘅食物外, 仲有baby lobsters, salmon等等, 但我好白痴, 一件都冇吃到!  其中一個原因係如果忍得到, 我唔想食生野; 其次係我覺得lobsters & salmons呢類食品, 好多其他地方都有得吃, 唔需要來葡萄牙餐廳食, 所以我寧願將個肚填滿葡萄牙傳統野食多d!!

以下兩張相片同葡國菜冇關! 因為我知道呢位朋友一定會送生日禮物比我, 我覺得唔係幾好意思, 所以買左一樣佢應該鐘意嘅野比佢, 就係呢本新出嘅意大利語書。呢本書圖文並茂, 分種類講解意大利文生字, 係一本實用嘅工具書。






我並冇估錯, 朋友的確係送我一份禮物 -- 又係意大利東西, 哈哈!!  相機繩, 都竟然係意大利嘅紅白綠!!  真係咁啱大家都送關於意大利嘅野比對方......哈哈哈!!




10 comments:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*13 July 2010 at 12:39

    生日快樂 bor!!! 
    自從大肚之後, 都好少出 o黎威! 無同你食生日飯 tim! sorry... 不過, 我知你唔介意既!  ha ha ha
    呢個 buffet 睇落去好 good wor! 我都想試下, 不過都係妄想~ 有掛都唔得閒呀
    [版主回覆07/13/2010 13:21:00]村姑, 多謝晒! 千祈唔好咁講, 我緊係唔介意啦, 你依家有細路, 邊有咁易成日出來we we wet wet呀, 哈哈哈!  得閒我地去你屋企附近一齊食下野, 順便睇下BB吖??!! 其實我出呢個post原意係想講我食左d好味野, 同大家分享一下, 唔係要推你出來食飯, 哈哈哈!!  你明啦....嘻嘻!!

    ReplyDelete
  2. 生日快樂!祝妳事事順景!
    Ta, 看來妳真的對葡萄牙著迷了 ... 講起葡萄牙的野食,真係好好味!我仲記得食過一份由新鮮薯仔即炸的薯片,簡直難以忘懷!還有我在街市食過的即煎沙甸魚,之後沒有任何地方比得上!還有熱辣辣的葡撻!你介紹呢間餐廳,係邊區?你覺得夜晚食ok嗎?
    哈哈... 仲想講,呢兩份禮物,我都好鍾意呀~~ Happy Birthday~~
    [版主回覆07/13/2010 22:28:00]多謝BLUEgirl你!  我都祝你繼續身體健康, 事事如意(咁似新年祝賀嘅, haha )!! 呢間餐廳在灣仔一橦商業大厦裡, 個樓全部都係餐廳,, 對面係合和中心。我諗夜晚應該冇buffet, 不過唔敢肯定, 據網友形容, dinner大約要每人 $500!!  嚇死人嘅價錢, 所以我只去吃午飯!!
    講開葡萄牙的食物, 最正真係海鮮, 最衰我上次係冬天去, 如果唔係d野食肯定更新鮮!  你講嘅由新鮮薯仔即炸的薯片, 好似好正呀, 攪到我好想食, 哈哈!! 即煎嘅沙甸魚我都覺得好正, 我有一日下午3點幾在葡萄牙叫左一個菜, 係四條沙甸魚加一堆薯條, 我食晒, 之後飽到晚飯都食唔落!!
    我下一、兩篇葡萄牙旅行嘅posts會開始講多d有關食野嘅事, 到時大家再繼續懷念葡萄牙美食吖, hahaha!!!

    ReplyDelete
  3. Belated Happy birthday!!! 估唔到你仲咁掛住葡萄牙呢! 你講到呢間餐廳好似好得咁呀, 等有有機會約下朋友去食呀!! 我估香港o既餐廳都會將味道tune番啱香港人口味o既, 所以應該比你係葡萄牙食到o既仲正都未定
    [版主回覆07/13/2010 22:36:00]多謝iris你!!  其實我未到生日, 不過就開始慶祝緊了, 哈哈!!
    可能係我自己講到好正, 所以我都唔敢誤導朋友... ! 不過我當日去到, bufet lunch那層差不多坐滿人, 而且好多一家大細, 唔知佢地係澳門/葡國人所以會幫襯, 定係因為呢間餐廳真係好出名呢....雖然呢間嘅味道好好, 不過講真, 我鐘意葡萄牙那邊嘅多一些, !  你得閒都去試下, 睇下我有冇誇大吖, 嘻嘻!!

    ReplyDelete
  4. ta, 我都唔執輸, 同你講聲生日快樂先~~
    [版主回覆07/15/2010 10:11:00]多謝晒你, Al dull!!

    ReplyDelete
  5. 呢間嘢睇落都唔錯呀~~ 兼且都幾特別. 
    話時話, 你多唔多過馬交食葡國菜呀 ??
    [版主回覆07/15/2010 10:14:00]我通常都會一年去一或兩次馬交咋....因為船費貴, 淨去都要花幾百蚊, 又要諗住...除非即日來回, 但係又唔夠玩同飲飲食食喎, 我想去睇那個水上xxxx, 好似好正咁。咁你呢? 多唔多過馬交架??

    ReplyDelete
  6. 生日快樂呀!間野都幾靚,但唔知貴唔貴呢?
    [版主回覆07/15/2010 10:18:00]多謝你撤卡 !!  呢間我當日食buffet lunch, $298一位再加 10% (即係承為 $330), 送一杯野飲, 而清水會不斷倒比你, 所以基本上唔駛再叫野飲的。我朋友話$330食酒店嘅buffet都得, 所以覺得好神奇佢地夠擔收咁貴價錢。可能野食夠冷門所以咁夠擔啦

    ReplyDelete
  7. Buon Compleanno! 祝你今年轉換一個自己滿意既新形象,做鍾意既工作,去多幾次旅行
    [版主回覆07/15/2010 10:19:00]Grazie mille mia cara amica !!! 我嘅新形象由你同貓候爵全程做image designers, 實掂啦, 哈哈哈哈哈!!!!

    ReplyDelete
  8. WOW, very very interesting, first time i've heard about a Portuguese restaurant in HK. Do they actually serve Sangria as well?
    [版主回覆07/15/2010 21:37:00]Haha, no, I think you have heard of Portuguese restaurants in HK before, but probably this is the first one which looks quite authentic Portuguese, haha!!  I guess, however, the owners of this restaurant are some Macanese Portuguese.  I first found this restaurant in a popular Hong Kong website for food which is called Openrice.com (openrice literally means start to eat). You gotta read the below website if you wanna learn more about the comments some customers have made after going to Nino's Cozinha - one of the people who has left comments is a Portuguese trainer who is staying in Hong Kong. He said he loves the food there!
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=39739
    Definitely they do serve Sangria, but on that day I had buffet lunch, we were not offered Sangria, but only unlimited drinking water free of charge, haha. 

    ReplyDelete
  9. 又唔係貴喎。我心目中既葡菜仲停留係馬介丘果D囉,哈哈....
    [版主回覆07/18/2010 17:38:00]哈哈哈, 咁太好喇, 我幫手宣傳, 除左馬介丘 (bacalhau)之外, 葡萄牙大把好野食!!! 如果你唔覺貴, 快d去幫襯下, 搵唔到佢地址電話我可以講你知的

    ReplyDelete
  10. 七月幾時生日...
    唔理了, 講左生日快樂先~ 哈!
    Happy Birthday ~~~
    [版主回覆07/19/2010 07:27:00]多謝晒你, Small Yan!!  你在葡萄牙旅行時有冇食左好多葡萄牙野呢? Belem嘅葡tarts我都好懷念呀....

    ReplyDelete