Monday, July 19, 2010

香港的德國菜

我唔係發左達, 哈哈!  呢排成日出去食野, 正如之前所講, 只因為生日關係, 有朋友邀約出來見面食飯。今次朋友叫我提議去邊, 咁我就揀左赤柱那間德國餐廳...好多人都談論呢間餐廳, 話幾好食, 所以就趁呢個機會試一試!!


 


星期六中午嘅赤柱, 唔太多人, 比較清靜, 幾好!!  在town center行左一陣, 就沿沙灘旁走, 去美利樓 (美利樓嘅建築歷史, 參考呢度嘅wikipedia page --> Murray House), 。雖然去過唔少次赤柱, 但我係第一次行去美利樓那邊咋!!



 


就係呢間德國餐廳 - King Lugwig Beerhall...



 


餐廳內部裝修得好靚, 真係好有德國feel!!  好肯定, 呢間餐廳嘅老闆們, 真係好花心機同心思, 將全間餐廳設計、裝飾、營造出極之德國嘅氣氛, 德國老外來到呢度, 應該好有歸屬感, 覺得好warm, 嘻嘻!!


可惜係本人對德國呢個國家以至德國文化都係 "零興趣"!!! 



 


本來想book 1:00pm食呢個 lunch buffet, 但早幾日打電話來made booking時, 接電話的小姐叫我改做12:30pm得唔得, 佢話因為1:00pm bookings已經頗為爆滿, 咁無辦法啦, 早半個鐘都好嘅, 早d開始食好野!!  嘻嘻嘻!


 


餐廳呢個bar table就係放buffet食物嘅主要地方, 嘩, 好多麵包呀, d野都幾吸引咁喎!  不過我一舊都冇食過!



 


又有lobsters呀!! 但我又係好白痴, 都冇食到!  反而今次食左一些salmon。講開salmon, 好彩我地12:30pm來吃 (當時間餐廳數埋冇10個人), 原來那些salmon被取晒就算, 並冇refilled (我朋友話嘅, 因為佢之後想再取已經冇晒囉...)!



 


唔記得講, 我地坐低冇耐, 侍應就端來一碟有鹹豬手 + 薯仔嘅菜 (免費的), 個鹹豬手幾好食呀, 唔係話好鹹, 加埋mustard sauce一齊食特別啱本人口味...



 


餐廳有一個露台, 都擺放左好多枱, 秋天坐呢度食野應該幾爽, 但大熱天時氣溫咁高, 並且唔知會唔會落大雨, 所以今次我地選左坐裡面。露台位好有泰國feel呀!!



 


完全想象唔到呢到係 Stanley!! 哈哈, 唔講以為呢度係: 泰國、馬來西亞....



 


露台有厨師在燒烤德國腸和雞腿, 我取左幾件來吃試下好唔好吃....



 


答案係: 全無味道可言!  我要加鹽、加胡椒粉、再加mustard來食。



 


乜原來德國蛋糕、甜品咁厲害的?? 



 


攪到我一開始唔敢食咁多野, 因為想留個肚來食甜品, 我先後選左好多款以上嘅甜品來吃, 包括呢d:



 


不過全部都令我異常失望, 全部都 --- 唔好食嘅!!  係個黑森林蛋糕ok, 其餘完全冇特別!  我諗德國嘅甜品, 比起意大利、法國甚至葡萄牙嘅甜品, 實在差太遠喇 (定係呢間整得唔好食呢?)。


或許我太鐘意意大利 & 葡萄牙嘅食物, 所以德國餐比我感覺係較為普通嘅食物。講出來並非誇耀, 查實我以前在奧地利旅遊時亦食過德國餐, 同樣....冇乜特別, 只係: 豬牛扒、豬手、腸等等, 一大堆肉, 同南歐 (意大利、葡萄牙、西斑牙、法國)嘅食物, 質素似乎有段距離......


同行嘅朋友都有類似嘅意見.....


8 comments:

  1. 睇見你話食德國菜,我都諗會唔會係我之前去果間... 原來真係一樣King Lugwig Beerhall!不過我去尖沙咀店,你就去赤柱!我們是點菜食,而你就食buffet,我睇你好似好味d... 見到個環境咁正,都想去試下...
    同你一樣,我都幾鍾意個"咸豬手";不過我們食的腸就咸左d,而你食的就冇味... 你冇食麵包呀?我覺得d包幾好食喎... 啤酒都不錯呢!
    [版主回覆07/22/2010 00:33:00]你去過尖沙咀那間呀? 咁間餐廳嘅設計同我去嘅呢間有幾大唔同呢??  環境靚嗎?  我地去食buffet就係貪多野食選擇, 不過原來都唔係好多野選... ...我地當日完全唔記得左飲啤酒呀, 可能因為日頭, 冇個feel想飲醉添, 哈哈哈

    ReplyDelete
  2. 咁食法,幾多錢先落到樓呀.....
    [版主回覆07/23/2010 00:36:00]個buffet $188, 加埋10% service charge, $200左右攪掂, 唔知叫唔叫抵, 我查實都唔多出街食飯乜滯.....

    ReplyDelete
  3. 真係好多肉, 德國菜我都覺得一味係大堆頭, 唔算好特色呀!! 甜品似乎似港式口味多d喎!!
    [版主回覆07/23/2010 19:58:00]哈哈, 係呀 Iris, 我都覺得在香港食嘅德國甜品好港式口味呀...唔知真正德國甜品係咪一樣嘅呢???

    ReplyDelete
  4. 又有lobsters呀!! 但我又係好白痴, 都冇食到
    >>
    [版主回覆07/25/2010 10:56:00]Ah dull, 你鐘意食lobsters嗎?  我係懶人, 唔鐘意食d要用手除殼除皮嘅食物, 可能因為咁, 我費鬼是食lobsters....哈哈哈

    ReplyDelete
  5. ta, 我反而對呢間德國餐廳幾有興趣喎, 睇落好多嘢食咁呀~~
    但係要幾多錢呀??
    [版主回覆07/25/2010 11:12:00]哈哈哈, Ah dull, 呢餐lunch buffet如果我冇記錯係 $188/person, + 10% service charge, 大約 $200/person. 已經包一杯野飲, 但我竟然唔記得飲德國最叻嘅beer...真係shit!! haha.. 呢餐平過我之前食嘅葡萄牙餐lunch buffet, 但野食好唔同, 因為呢個德國菜好鬼多肉同埋甜品, 如果你鐘意甜品, 咁呢個餐啱晒你呀

    ReplyDelete
  6. 我上次食夜晚,隻豬手好以大隻D架... 我上次坐就係坐你第7張相果張枱
    [版主回覆07/25/2010 22:40:00]嘩咁勁你坐那張枱!!!  係咪要比好多錢先坐得個度呢??

    ReplyDelete
  7. 噢!地利 Oh!tria26 July 2010 at 02:52

    甜品好多都係港式呀
    [版主回覆07/26/2010 07:22:00]噢, 多謝你提點呀 !!  我唔熟德國甜品, 我初頭見到d甜品, 仲以為我地香港嘅甜品係來源自德國的, 哈哈! 原來呢度咁多甜品只係港式野.....oh no, 咁咪即係唔係authentic German desserts?

    ReplyDelete
  8. 工聯會支持大陸窮人來港爭飯碗23 May 2012 at 22:18

    我何文達是赤柱八間屋原居民, 現在正申報我在赤柱大街的祖屋成為香港法定古蹟. 妳要知道英國在販毒戰爭中用武力侵佔香港, 搶走許多香港人財物.當時侵華英軍大部分都是基督徒. 所以妳未到18歲思想未成熟時不要入讀 何明華會督銀禧中學,培正中學 和 五旬節中學,基督教女青年會丘佐榮中學,德蘭中學,天主教余振強紀念中學,鄧鏡波學校和聖公會聖三一堂中學. 因為過早被迫偏信某神對妳的心智發展有不利的影響. 最好入讀無宗教信仰的學校, 如旅港開平商會中學,何文田官立中學,順德聯誼總會胡兆熾中學,東華三院黃芴南中學,新亞中學,勞工子弟中學,九龍塘學校(中學部) 和 賽馬會官立中學就係最好最可靠的中學了,起碼不會迫妳上耶穌堂,浪費妳的時間 我以香港民族英雄身份反對外傭和窮大陸人享有居港權. 打倒民主黨,公民黨,社民連,民協,職工盟,街工和 天主教. 支持新界丁屋政策延長多1000年 ^^ http://news.hkheadline.com/dailynews/headline_news_detail_columnist.asp?id=75000§ion_name=wtt&kw=8 辦學團體聖公會瞞騙交稅敗訴須繳利得稅1.8億 法官指聖公會以慈善為名呃香港人為實 稅務局就大埔豪宅鹿茵山莊發展項目向聖公會追收逾一億八千萬元利得稅一案,高院昨駁回聖公會的上訴,聖公會須繳付稅款,預計判決將成為稅務局向慈善團體徵收發展地皮利得稅的參考案例。法官指聖公會出售其鹿茵山莊物業後,獲利逾十一億元,但無帳目證明如何將利潤在香港作慈善用途,故稅務局以聖公會用該地皮做生意賺錢及追稅,是合理決定。香港聖公會教省秘書長管浩鳴牧師稱,要與法律顧問研究判詞後始決定會否再上訴...... http://the-sun.on.cc/cnt/news/20100128/00407_020.html 牧 師 非 禮 弱 智 女 囚 21 月 ( 星 島 日 報 報 道 ) 信 義 會 牧 師 相 識 年 輕 弱 智 女 子 , 兩 年 間 陷 入 情 慾 陷 阱 , 跟 對 方 赤 裸 愛 撫 約 二 十 次 , 後 更 因 對 方 未 代 買 安 全 套 , 竟 在 教 會 百 般 折 辱 , 擰 手 咬 背 鞭 打 、 逼 赤 裸 上 身 上 下 跳 動 。 裁 判 官 指 牧 師 以 虐 打 方 式 逼 使 弱 智 女 子 就 範 , 絕 非 一 般 非 禮 案 可 比,是他所見最差的其中一宗非禮案。重判信義會牧師即時入獄二十一個月...... http://www.singtao.com/archive/fullstory.asp?andor=or&year1=2005&month1=4&day1=2&year2=2005&month2=4&day2=2&category=&id=20050402a02&keyword1=&keyword2

    ReplyDelete