Monday, July 20, 2009

新世代家長 ---- 之一

之前好似講過下依家D細路 (主要係我接觸嘅補習學生) 嘅行為同思想。今次好想講下一D家長。


有D家長真係幾奇怪, 以為自己請位補習導師, 比少少錢就大鬼晒。近日有兩單事件發生在本人身上, 我都唔識形容, 究竟係事勢變左, 家長心態變左, 定係本人落後於今日形勢呢?


事件一:


大約兩星期前, 我收到補習介紹所嘅電話, 呢位女仔話, 有一位家長 (下稱: A), 住在我屋企附近, 想搵補習老師。A女士應該係想搵現職老師, 但agent就推介下我咁啦。呢位家長真係煩到無輪!!  agent來來回回同我, 以及A女士通話數次。先係: agent話A女士想問我對香港教育制度有幾熟悉!!  然後, 第二個電話, 就想知我對佢個仔間學校有幾熟悉 (佢個仔係讀香港區一間名男小學), 有冇教過呢間學校嘅 P.5 & P.6。跟著, 又問我有乜plan教佢個仔。又話想搵個認真, 投入嘅人補習!


我真係被呢個A女士煩死!  佢麻唔麻煩D呀大佬!!  我直頭同個agent講, "你同佢講啦, 全香港咁多學校, 我點有咁啱補正佢個仔個間, 仲要係補P.5?  你同佢講, 我有個老友, 佢個仔在呢間學校剛讀完P.6。"


踢著, agent又再打來, 佢話家長想約我見一見, 但可唔可以唔當一堂嘅錢, 大家傾10幾分鐘了解一下。當時係晚上7:30pm, 我屋企準食飯, 我就講, 話, 咁好啦, 9pm啦! 但個agent緊係想快D攪掂 (因為佢收10pm), 問我可唔可以再早D, 最後我話8:30pm啦, 我話, 出得來傾, 點會講10幾分鐘, 唔該你請佢唔好講咁耐。


查實我肯出去廢up, 其一見佢offer嘅價錢叫ok (但唔係真係好高囉), 其二係見近屋企咋。我覺得呢種家長一定係煩爆嘅人, 幫佢個仔補習真係唔慌好做。


出到來, 佢個仔都出現左一陣... 呢位A女士, 好心佢啦, 邀請我出來了解, 都請我去麥記飲杯野啦, 但佢話, "介唔介意坐在廣場傾呀?" (那個廣場好多人坐, 圍住廣場係好多食店, 好安全的), 雖然係夜晚, 但都好熱呀.... 佢真係cheap爆!


佢來來去去就係問我可以點幫佢個仔, 我話, 坊間都大把練習, 我印好多比佢做唔係問題, 問題在於, 佢一定要溫習, 同埋好勤力, 因為我點出力都唔夠。資質唔夠唔係問題, 懶死咁就冇藥救。我問A女士, 覺得佢個仔最大問題係乜, 佢一句: 懶囉!


咁我話, 你都一定要幫手, 因為我一個禮拜見佢兩三次, 每次個半鐘; 但你每日都對住佢, 你一定都要幫手要佢勤力溫習, 做多D練習, 睇多D課外書, 先得。


我諗佢唔多鐘意我咁講.... 我只係講事實, 你唔好以為有個補習老師, 就等於識飛先得架!!  好似比得錢我, 就要包攪掂咁。自己唔努力, 我係神仙都打救唔到佢架。


講成個鐘, 佢混左我個大吉!!  到最後, 就係: 遲D睇下大家有冇合作機會吖"!! 


不過我冇失望, 呢種家長同學生, 補唔到我都唔介意。


 


 


 


7 comments:

  1. 哩D家長,一睇就知佢想俾錢你叫你搞dim佢個仔啦,佢以為錢可以解決到問題掛。不過,有咁既家長,佢個仔都唔方好得去邊了。
    [版主回覆07/20/2009 22:44:00]呢種家長, 唔想花咁多錢, 又要呢種要求, 個種要求, 真係衰D講句: 極之頂佢唔順!! 

    ReplyDelete
  2. 你都係實話實說呀! 若然有錢就可以包搞掂, 就唔會有咁多家長咁苦惱la! 如果你接左, 以後要對住佢, 都咪話唔煩呢~~
    [版主回覆07/21/2009 11:41:00]係呀iris, 若然錢可以解決問題, 就唔會D細路仲有咁多問題啦... 仲有就係, 呢種補習介紹所, 在第一個月補習裡, 抽我頭半個月一半補習費的, 若果呢個家長補一兩次就唔補, 我完全蝕晒, 最多攞得番$50作為車馬費, 浪費我時間添呢!!

    ReplyDelete
  3. 呢個世界就係咁,俾左錢就以為自己大晒....其實d家長請左補習,都唔一定成功,因為補習老師,唔會同佢個仔/女一齊參加考試,到最後,咪又係要靠d小朋友自己去解決問題,小朋友考試時訓覺,都人奈得佢何.....所以呢,通常我都會當住d家長面講呢d野,費時佢以為請左人真係大晒,又或者以為自己個仔/女真係好醒.....
    [版主回覆07/21/2009 11:45:00]係啦, 完全以為比D錢出來, 就可以搵人攪掂晒!  佢前前後後問左我好多次有乜plan教佢個仔, 大佬, 我都未落手教佢, 我點可以好具體答你呀!  我都要補落, 先知佢弱在邊瓣先得架!!  你grammar唔掂?  comprehension唔得? listening and oral要操?  我乜都未知, 答你都係廢話啦! 真是一句同A女士講晒, 如果佢個仔係懶到爆, 就冇藥可救!!!

    ReplyDelete
  4. 通常越有錢嘅人越枯寒
    [版主回覆07/21/2009 21:33:00]絕對贊成!!!  舉晒手腳支持你呢句說話呀!!

    ReplyDelete
  5. 唔知係而家d人唔同左定係我屋企怪...我個時請補習,d大人只係睇人地學歷好唔好,教唔教到我野,人品好唔好...而我就堂堂都儲定d野黎問,個補習老師咩都唔洗準備~~而家做補習,好似麻煩左好多......
    [版主回覆07/22/2009 21:09:00]不過我補嘅學生, 好多都要我準備補充教材, 所以我平常都好唔得閒, 要用幾多時間來因應佢嘅弱點或者唔熟悉嘅部份而集合題目出比佢。

    ReplyDelete
  6. 咁做補習老師都好辛苦喎.........
    [版主回覆07/25/2009 09:55:00]D錢一D都唔易賺, 唉.....

    ReplyDelete
  7. Swedish Hongkongese31 July 2009 at 06:21

    我估佢既心態係,我比得錢妳,預左你包搞掂。佢自己都係教書既,就係佢自己搞唔掂個仔就要請外援。呢D家長咁煩, 請個補習都要Interview, 叫佢去補習社啦。。。
    [版主回覆07/31/2009 17:29:00]依...你呢排忙做dissertation?
    係啦, interview請補習老師... 難道依家興嘅?  我直覺呢個家長一定煩爆!!  講真, 我經agent介紹, 成功的話, 頭半個月人工係歸agent, 所以如果呢個家長補兩補唔補, 我隨時混吉收場, 一毫子都冇的, 所以我諗清楚後, 覺得唔補好過。
     

    ReplyDelete