Sunday, August 02, 2009

暫別各位blog友...

希望呢個標題唔好嚇親各位....


近日, 本人心情因為一D事而極之差, 加上, 可能因為用得電腦太耐, 令到對眼好唔舒服, 近排每次只係用一陣電腦, 對眼已經好疲倦, 好眼瞓。為左健康著想, 我諗清諗楚, 我覺得應該學識抽身而去.....


我決定暫時離開一段時間, 等對眼同自己心情都可以好好休息一下。不過大家可以放心, 一個口水多過茶嘅人, 一定唔會離開我個blog呢個重要之地嘅!! 


同時我會盡量都唔check facebook的了,。不過當然歡迎各位繼續搵我啦, 哈哈哈!  有我電話嘅朋友, 可以照舊打電話、sms我; 或者可以email我; 亦可以在我blog嘅留言版留言比我, 我可能會隔幾日check一次的。至於fb, 照舊啦, 留言就留啦, 我會盡快再回覆各位的。


希望兩、三星期嘅鍛鍊, 可以好番D啦....期待遲D再同各位傾計!!!


今日夜D我會去睇南華vs熱刺, 咁死熱, 真係替班球員擔心!!  我做球迷坐係度睇都覺辛苦呀。


各位, 保重呀..... 


No comments:

Post a Comment