Thursday, July 28, 2011

Yblog being upgraded??!!

大家有冇見到 Yblog嘅宣布呢? 將要升級呀...但係我睇佢個介紹, 覺得有D驚囉....


因為 Yblog嘅 record實在唔係太好, 會唔會 upgrade途中唔鬼見晒我嘅文章的呢??


看看Yblog的介紹:  http://blog.yahoo.com/y/migration/notification_hk?.done=http%3A%2F%2Fhk.myblog.yahoo.com%2F


1) 


即時升級的程序非常簡單。你只須先在新平台上開設一個新BLOG,跟隨指示就能立即把舊BLOG內容及檔案移至新平台,然後放心在全新Yahoo!BLOG平台上繼續享用我們提供的優質服務。


當然,你亦可待我們日後幫你直接把舊BLOG升級。


於「試用期」結束後,升級過程會進入第二階段,屆時現有用戶將不能再在舊BLOG平台上更新網誌(只限閱覽) ,而我們會開始提醒仍未升級的用戶選擇即時升級。而在整個升級過程的最後階段,我們會把所有仍未選擇升級的香港Yahoo!BLOG內容及檔案全部升級至新平台。


*** 我一定唔敢現在轉去個新 version, 是關都唔知ok唔ok....睇定D睇下D blog友嘅反應係點先穩陣!!


 


2)  升級?我現在的BLOG將會怎樣了?


現有香港Yahoo!BLOG用戶於升級後,所有BLOG文章內容及相片檔案也會移動保留至全新平台。簡單來說,現有用戶自己BLOG的基本內容在升級後不會有所變更,只是將會繼續以全新介面來使用我們的BLOG服務


*** 好驚, 我想我應該考慮將所有我認為重要嘅文章全部 做一個 back up!!!


 


3) 新版仍舊保留的地方:


現有BLOG URL網址 //  黑名單 //  BLOG文章、分類、留言及全部回應 //  統計資料 //  BLOG友及訂閱 //
相片上載及相簿

 


4) 而以下功能或資料不會保留至Yahoo!BLOG新平台上


* 個人照片及我的檔案:  升級後,現有用戶需要重設暱稱(現有綽號)及個人照片,其它資料如自我介紹、性別、生日等則不再保留(詳細用戶個人資料可於Yahoo!Pulse更新或編輯)

* 此刻心情、重要事件及相關BLOG友: 升級後,原有每篇文章中的「心情」、「相關BLOG友」及「重要事件」設定將會不再適用

* Blog標題、簡介及背景:  升級後,現有用戶需要重設自己BLOG標題、簡介及標題背景圖片,而其他標題設定則不再適用


* 繪圖: 由「試用期」起,繪圖功能將會取消。現有用戶可於新平台下載全部圖畫檔案作備份。*現有用戶的舊BLOG中只包含繪圖內容(無文字)的文章,將不會升級至新平台,而含繪圖及文字的文章將只保留文字部分


* 招呼語: 升級後,招呼語將會取消及不再適用


* Canon BLOG: 升級後,全新Yahoo! BLOG將全面提升及取代現有Canon BLOG服務。所有用戶於全新平台上載相片的檔案大小限制均為10MB,而儲存容量並無限制


* 編輯版面及CSS設定: 升級後,現有用戶的所有版面外觀設定(例如背景照片)在升級後或需要重設,部分設定不再適用。而原有的CSS設定則不再適用

* 人氣BLOG排名: 升級後,新平台將不再提供「昨日人次」及「今日瀏覽」的紀錄

* 自定欄位/組件:升級後,現有用戶的「自定欄位」,如音樂播放器或已插入的影片,又或者「組件」如書籤等設定亦將不再適用

 


*************************************


非常複雜, 都唔知究竟點搞......


7 comments:

  1. 我一向xanga同yahoo兩邊貼, 唔見都冇咁肉痛...
    最怕d野成日改黎改去, facebook又係, 我鍾意用舊野多d~
    [版主回覆07/29/2011 17:18:00]我冇用 xanga 呀, 我可以將所有文章 copy一次去 blogspot的, 不過依家先做, 工程又好似好巨大, 都唔知點算好
    facebook又係啦, 成日改來改去, 攪到麻麻煩煩......

    ReplyDelete
  2. ping@make-up28 July 2011 at 23:22

    我都睇定D....先 .我都鍾意用舊野啊 !
    [版主回覆07/29/2011 17:21:00]我都係呀, 我想我地應該係古老人呀! 哈哈! 不過講真, 成日改真係冇必要啦, 呢個版本已經好夠啦, 改咁多好無謂.....  

    ReplyDelete
  3. 力高 --- 蛋糕29 July 2011 at 11:14

    係囉,我都唔想搞咁多野,阿TA~~我之前試過睇返我以前寫既野呀,佢有D突然冇左D文字OR圖片架,所以其實YAHOO BLOG真係好唔穩陣呀! 我而家都唔理佢住呀,由佢到時真係一定要轉先算!
    [版主回覆07/29/2011 17:26:00]係呀力高, 我勁唔想 Yblog搞咁多野呀!! 不如改善下原有已經嘅服務更好啦, 例如 background 可以有更多 wallpaper選擇。下, 乜你之前試過有些文章唔見左內容呀? 我以前都聽過有 blog友又係唔見左一大堆 blog entries, 最後同 Yblog聯絡搞左一輪出現番!! Yblog真係唔多穩陣呀!
    我都要開始著手 back up番D重要嘅文章先得啦!

    ReplyDelete
  4. 希望佢能夠升級,不要一齊瓜柴... ...。
    [版主回覆07/29/2011 21:49:00]如果升左級但冇唔見晒我嘅文章, 咁都算喇, 我要求好低的.....

    ReplyDelete
  5. firefox有add on 可以backup all yahoo blog, you can search search in google. so far見人講upgrade過程都算順利, 起碼冇唔見blog / blog友. 我覺得都可以. 我唔會最後先轉, 可能過多一排就轉過去啦, 我怕太遲, 太多人一齊轉佢會瓜server!
    [版主回覆08/03/2011 19:58:00]oh thanks very much Iris!!! 不過我冇用 firefox的, 我都唔係好識點做添...不過我已經逐D逐D copy 緊去我另一個 blog, 所以希望咁野做有多D安全感啦, haha!
    你又講得好啱呀, 若然等到最後被佢迫遷, 咁咪好大規模!! 到時真係驚佢瓜 server !!!  好, 等多一排考慮 upgrade啦!!

    ReplyDelete
  6. 村姑 C 9 仔 *.*4 August 2011 at 12:33

    我見其他人的新介面, 我唔鐘意 law!  唉 ~ 聽天由命呀!
    [版主回覆08/04/2011 18:36:00]你有朋友已經轉左了? 我又唔見我有朋友已轉....加上我只 back up左好少去新的 blog, 所以可能仲有排都未轉得住! 其實 Yblog攪咁多無聊野仲乜呢? 不如 maintain好佢地個 service仲好啦!!!

    ReplyDelete
  7. 信住佢先啦,因為唔想轉用微博
    [版主回覆08/18/2011 19:42:00]真係唔信都要信, 因為呢個地盤坐左咁耐, 識落一堆啱傾嘅朋友... 微博我真係唔多有興趣, 我開過戶口, 但依家連 login ID & password都唔記得囉... 我最憎係佢河蟹!! 咁多野唔講得, 開個 blog 仲乜鬼, 所以我費是浪費自己時間在那裡寫野 !!!

    ReplyDelete