Sunday, July 03, 2011

葡萄牙 Lisbon (1) - Street Art Graffiti

完成在 Madeira Island嘅幾日愉快假期之後, 繼續葡萄牙嘅旅程。


從 Madeira Island嘅首府 Funchal 坐飛機回到葡萄牙首都 Lisbon, 只係需要 1.5個鐘頭左右。之前在網上看到消息, 話我當日飛機嘅起飛時間, 會碰巧全國機場嘅兩小時罷工時間, 當時攪到我有D擔心, 仲諗過不如買過一張另一個起飛時間嘅單程 Funchal --> Lisbon 機票, 避過罷工, 但問過兩個朋友意見, 又打電話去葡萄牙航空問過之後, 冇人聽過會有罷工, 咁我就決定聽天由命 , 唔花錢再買過張機票了!


好彩個天真係睇住我, 因為個日根本冇罷工過呀!  唔明點解有人在旅遊 forum話有罷工呢個消息。又一次證明, 唔好盡信網上嘅消息。




今次唔係第一次來 Lisbon, 所以可以 hea好多, 哈哈哈!!


今次來 Lisbon 其中一個目標係要: 搜尋 graffiti !! Lisbon嘅街頭藝術, 除左好著名嘅葡萄牙磁磚 (azulejos)之外, 仲有塗鴉 (graffiti) 。Graffiti 在 Lisbon好流行, 而且好多塗鴉畫得勁靚架!


我此行所搜查到嘅 graffiti, 絕大部份係多得一位當地朋友帶我去搵, 多謝晒佢; 但我竟然無意中自己成功搵到一個地方, 有幾幅幾靚嘅 graffiti , 哈哈哈。 


以下係我搵到嘅部份 graffiti, 係咪又靚又色彩繽紛呢? 我覺得真係畫得好傳神。


(Thanks for the great help of a wonderful friend of mine, I managed to see some very beautiful graffiti in Lisbon. Thanks again and again ). And unexpectedly, I found some graffiti myself too , hahaha)


Here you go!! Below are some of the graffiti that I saw in Lisbon.  Do you think they are awesome too??































































穿梭葡萄牙/意大利之旅 2011 - 待續! 


8 comments:

  1. 哇....在建築物塗鴉,好厲害呀,每個都好漂亮,果然是一再要去的地方~~
    [版主回覆07/04/2011 17:04:00]沒錯呀, 每一個都勁漂亮, 好佩服那些另類畫家! 下次再去時要發掘新景點呀 !!!

    ReplyDelete
  2. 力高 --- 蛋糕4 July 2011 at 15:09

    嘩,真係唔講得笑,好靚啊!真係好有創作天份啊! 如果我屋企既牆畫成這樣~~~哈哈~唔知會唔會比阿媽鬧死~hhaa
    [版主回覆07/04/2011 17:08:00]我都係咁話, 畫呢堆塗鴉嘅人真係好有想象力同天份, 而且畫嘅題材都好廣泛, 名人、卡通、字、動物等。希望下次去 Lisbon時已經又有好多新塗鴉比我參觀啦 !!

    ReplyDelete
  3. Ta: 我有個超白痴問題想問,希望你唔好笑我啦﹗我從未響歐洲坐過火車,想問下例如我從Lisbon坐火車去Porto咁啦,行李有冇重量限制架,係咪會有個專放行李既地方比我地寄倉?安唔安全架呢?(一或你會建議坐巴士會比較好?)
    [版主回覆07/06/2011 18:29:00]angcat:唔好咁講呀, 其實我都有好多野唔識, 我唔會笑你呀 ! 我之前都試過坐火車 Lisbon 去 Porto, 再坐返 Lisbon, 坐火車通常都冇行李重量限制, 坐巴士都冇的; 不過火車放行李嘅架唔係咁多咁大, 而且上上落落有時都會攪到有D輪盡, 但好處係通常火車站都在市中心好繁忙嘅地方, 去酒店比較方便D。坐巴士好處係放低行李 (通常在巴士底, 上車前司機會逐一幫乘客收好行李), 咁就可以好舒服坐到去目的地, 不過中途想去厠所就唔得, 而且有時巴士總站距離市中心可能好遠或者有段距離, 要拿著咁多行李去酒店就有少少麻煩。我火車、巴士都會坐, 視乎將去嘅目的地近火車站定係巴士站, 都唔定的 。葡萄牙都幾安全, 我坐過好多次巴士、火車, 完全冇問題。

    ReplyDelete
  4. I love Tupac Shakur
    [版主回覆07/06/2011 18:29:00]Do you want his head band as a souvenir? hahaha

    ReplyDelete
  5. 好多謝你咁詳盡既答覆﹗ graffiti真係好靚呀.... ^0^
    [版主回覆07/06/2011 22:14:00]唔駛客氣呀, 大家得閒研究下!! 係呀, graffiti真係好靚呀

    ReplyDelete
  6. 風神與蘇蘇9 July 2011 at 13:11

    Very good graffiti! 我上次住間酒店,就係頭幾幅相果幾座樓對面,望出窗已經見到。
    [版主回覆07/09/2011 21:16:00]我記得呀, 之前見你 post Lisbon嘅旅程嘅相時我已經發現了, 哈哈!

    ReplyDelete

  7. 嘩~~ d 畫好靚呀~~ 尤其係呢幅~~
    [版主回覆07/23/2011 23:19:00]係呀, 我真係不能夠相信 Lisbon街頭塗鴉真係好高水準呀! 靚到痺呀 !! 我未去過其他城市, 會周街有咁多咁靚嘅塗鴉, 勁! 我想諗下會唔會 New York 有好多呢? 但我未去過 NY又唔多清楚...

    ReplyDelete
  8. 塗鴉,我要去帶我去^^
    [版主回覆05/15/2012 22:02:48]葡萄牙的塗鴉真的勁靚!! 但其實呢.... 這裡大部分的塗鴉是我葡萄牙朋友帶我去看, 我不大記得在那裡, 哈哈, 我會問我朋友, 到時叫他幫手!! :-D

    ReplyDelete