Saturday, August 14, 2010

北京您好!

唔見左幾日, 是關剛剛去左北京玩左5日。之前一路做緊補習嘅工作, 唔知道有機會返番舊公司做, 一早book左去玩!  所以被迫返左工3日, 就要同公司請左3日 no-pay leave, 去北京。

今次因為係用airmiles, claimed免費機票, 再加上有朋友在北京工作, 可以住佢屋企, 所以呢次旅行好便宜









今次自由行係比較冇乜準備之旅, 一半係因為唔得閒; 最重要係因為諗住有朋友帶路, 攪到自己懶!!  想同大家介紹我買呢本旅遊書, 真係好有用!!  香港出嘅旅遊書, 通常我都冇乜好感, 唔會買, 因為睇落就知係幫唔同舖頭賣廣告, 都唔係講景點!



但呢本就唔同, 真係介紹景點, 講好去處, 點去, 同埋佢地入面介紹嘅食店, 係真係好正的, 我冇被佢地老點呀!!!! 哈哈哈!!






對上一次去北京, 已經係大約7、8年前了, 冇乜記憶, 加上當時係參加英文團, 全部講解係英文, 同今次好唔同呢!!  今次自己去, 冇人解釋, 自己睇資料, 但大部份時間有朋友一齊, 佢係半個國語人, 所以好方便呢!!

咁耐冇再來北京, 原來北京變左好多!!  更繁榮, 但又不失濃厚嘅歷史氣氛呢。

北京首都機場好大, 而且設計好有中國建築特色。








我在厠所入面影的...我見到呢塊牌想 !

"locking the toilet door is for my convenience"???  ---> 鎖門一d都唔convenient喎, 咁麻煩...... Locking the toilet door is for my safety and privacy好似啱d。






Airport Express好新好快好方便, 只需25元人民幣, 大約30分鐘就去到市中心。






北京市地鐵基本上去晒我想去嘅大部份景點, 萬里長城除外, 但講真, 我同我朋友好多時都係搭的士, 因為實在便宜同埋方便, 搭好遠都係10幾蚊一程的士, 好過坐地鐵上上落落兼行餐死轉線, 加上...北京地鐵還有安檢, 麻鬼煩。

北京部分地鐵月台、轉線路程上、車卡裡都冇冷氣, 好熱好焗!  而有部份亦因為已經興建左多年, 所以比較舊。

北京地鐵, 如果要同其他地方比較的話, 我個人覺得:

--> 同HK地鐵有些少似樣, 同埋一樣咁多人, 但MTR新d, 乾淨d, 同埋冷氣開放, 有好多舖買野。

--> 同Torino地鐵相比, 個人覺得Torino那些車卡比較細, 而且Torino嘅地鐵好似成日都冇乜人坐, 好靜, 而且好貴, 搭一程不論遠近都收 1 euro, 北京地鐵只收 2元人民幣咋。

--> 同Roma嘅比, 一樣一日到黑都咁多人, 一樣係部份車卡冇冷氣; 不過個人相信, 北京比起羅馬地鐵一定安全100倍以上。

--> 同Lisbon地鐵比, 北京地鐵視覺美感係零!!  Lisbon地鐵站嘅磁磚畫實在好靚, 對住d畫等車都等得enjoy d啦, 哈哈哈!






下回同大家分享我在北京食嘅美食....同埋我玩左一個危險玩意呀!!!!!!

穿梭北京之旅 2010 - 待續!

4 comments:

  1. 有冇去北京食炸蝎子呀? 爆肚都好正呀
    [版主回覆08/15/2010 18:01:00]食炸蝎子?? 完全唔敢食呀!!  其實美中不足係唔夠時間去到東華門夜市...至於爆肚我知道在那裡,不過真係食唔到咁多野, 我餐餐食到嘔咁滯!  哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 睇落北京真係變咗好多.  Airport Express 個站好正喎~~  
    [版主回覆08/15/2010 23:17:00]係呀, 好新好乾淨下呀! Ah dull, 你幾耐之前去過北京呀?  我都有大約7、8年冇去過了....

    ReplyDelete
  3. 北京機場我覺得好似香港機場呀, 你有冇同感? 我去左幾次北京, 唔係公幹就係跟團, 基本上完全冇idea有咩美食, 等我睇你下一篇先!
    [版主回覆08/17/2010 21:56:00]我都覺得北京嘅機場同香港的有d似, 不過北京那個好似就比較古式古香d...我以前試過一日之內來回北京, 我諗係我呢世人暫時以來最變態一次, 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 我對上嗰次去北京都 3, 4 年前啦~~ 不過果陣去, 勁塞車, 好討厭呀~~
    [版主回覆08/17/2010 22:08:00]噢, 我4年前去那次都幾塞車, 但今次都算ok, 淨係有一朝從朋友屋企搭租車去居庸關長城, 塞左幾耐下, 要搭成差唔多三個鐘先去到長城腳下...

    ReplyDelete