Sunday, August 15, 2010

北京美食 + 刺激玩意!

今次去北京, 除左參觀景點外, 就係一日食到黑, 食到真係飽到行唔到咁滯!  經過5日以來係咁食, 我個friend重左2kg!!!! hahaha!! 但好奇怪, 我竟然冇肥到乜滯, 可能因為呢幾日, 我比佢行得更多, 消耗多d卡路里!!






查實呢次旅程最得意嘅, 並唔係食同玩, 而係做左一件事情....就係一種西藏療程!

原先我係去做body massage, 但佢地問我有冇興趣做乜鬼西藏火療, 我有d興趣嘅, 問佢地痛唔痛, 佢地話唔痛, 仲講左點好點好, 於是我就去試喇。

就係用裡面嘅藥.....






在我肚上邊鋪左張毛巾, 又放左d繩之類嘅物體....跟著......






原來在我肚上邊點火燒喎!!!!!  見唔見到d火呢?  當我覺得好燙時, 要話佢知, 然後佢會攞開張毛巾一陣, 再繼續呢個過程。持續左大約5分鐘。據講呢種療程係速進血液循環。除左做肚外, 我仲做埋背添!! 做背時我真係有d驚, 事關好驚背著火睇唔到呀。事後我諗番, 覺得自己好大膽, 比個背同個肚人地絞飛!!!






唔知有冇朋友做過呢種野呢? 我覺得做完個背同個肚又幾舒服咁喎, 但係真正有幾有效, 唔知......

講完我個北京之旅喇, 可以快d返去繼續寫埋我個葡萄牙之旅先得,

4 comments:

  1. ta, 嘜你去咗北京呀??
    呢個西藏療程有嘜工效呀?? 係咪可以減肚腩呀??
    不過你真係好大膽.  如果俾著我, 我真係唔敢喺大陸試呢 d 嘢, 容嘜易俾佢燒鬼死咗架~~
    [版主回覆08/15/2010 23:28:00]係呀, 去左5日北京!!  個邊天氣好爽呀, 一d都唔潮濕, 又好天!!
    哈哈哈, 我都覺得自己超大膽 !!  比著平時我一定唔試, 不過因為那個旅遊區是外國人同埋旅客比較多嘅區, 間舖頭比較正統同埋好正路, 所以就搵左個背同個肚佢地絞飛!!! 查實我先做個背, 又唔知佢原來會點火 (因為我聽唔得晒佢講嘅普通話), 所以當知道有火在背時已經太遲喇...!!  但唔知點解, 做完覺得個背好舒服, 所以又做埋個肚。據那位師傅講, 呢個療程可以速進血液循環, 新陳代謝 (信則有啦 )

    ReplyDelete
  2. 有無去王府井?個度好多野食....推介你試飲豆汁!
    [版主回覆08/16/2010 07:41:00]有去到呀, 另一邊應該係東華門, 係嗎? 噢, 我唔知有豆汁飲添, 你仲記唔記得在王府井上嘅邊間舖呢? 如果一早知就好喇, 一定去試

    ReplyDelete
  3. 哈哈, 真係刺激喎!!! 你好勇敢呀!! 會唔會就係你比佢燒一燒burn左d脂肪所以冇肥到呢?
    [版主回覆08/17/2010 22:01:00]唔知咁樣燒一燒係咪真係幫到忙, 可能係呀

    ReplyDelete
  4. 嘩!嘩!嘩!你同呢度既中菜飯店炸雪糕一樣噃!勁呀!你咁瘦,邊有肚腩呀! 我好有興趣買你食橙喎隻碟呀!要嚟係呢度開飯,份量多極有限呀!
    [版主回覆08/25/2010 23:25:00]我當然有肚腩呀, 仲唔細添呀...
    個碟幾靚呀呵?  我都鐘意呀!!!  不過d野食多晒落集碟, 份量真係有限呀!!

    ReplyDelete