Thursday, April 30, 2009

What makes a relationship work?

我應該好少好少在blog談情說愛....我都唔知點解


令到我突然想講呢個話題, 可能源於我剛剛睇到一個來自Ronan Keating嘅MV。 佢同佢太太今年慶祝結婚11週年, 能夠一起渡過一段都唔短嘅時間, 當中必定有能夠維繫感情嘅好因素。 好多夫婦都一起幾十年, 但可能其實已經冇左愛情, 得番感情, 就係因為感情才繼續走在一起。



 


究竟相處耐左, 係咪真係會濃轉淡呢?  點樣可以維系一段感情之餘, 仍舊有一種激情嘅感覺呢?  見過無數朋友, 在一段長時間嘅戀情中, 不知不覺地與另一半感情淡晒, 然後... 然後為左維系而維系, 再跟著...對方背住自己搵個第二個.... 當然, 我個人最睇唔起就係出賣別人感情嘅人!!


 


Take Me to Your Heart (by Michael Learns to Rock)



 


唔知大家相唔相信愛情...我曾經相信過。 但最唔能夠觸摸, 最唔能夠由自己把握得到嘅正係愛情。當你已經在尋尋覓覓嘅過程中好一段時間後, 只會睏到唔想再繼續... 真係好難接受再次經歷失望、傷心、互相被hurt嘅最後結果。今時今日, 就算愛慕一個人, 都不如將呢種心收番入個心裡面, 至少咁樣, 我唔會再有唔開心、失望、情緒低落嘅不安時刻。


 


風繼續吹 ~ 張國榮



 


最好係聽歌....搵歌曲將心情發洩出去.....


緣份 ~ 張國榮 + 梅艷芳



 


Hurt You So Bad ~ Crazy Town





No comments:

Post a Comment