Tuesday, October 23, 2012

經典英文童謠 (English nursery rhymes)


一路以來, 看英文書都是著重看文法書啦, 看經典的文學巨著啦。比如說, 如果沒有看過莎士比亞的作品, 好像不能代表, 我是讀英語的。

反而一直以後, 缺乏對英文童謠的認識。最熟悉的, 10隻手指也已數得晒 - London Bridge is Falling Down; Old MacDonald Had A Farm; Jack and Jill, Baa Baa Black Sheep... 但原來, 看過呢本書才發現, 童謠其實是認識英文單字、音調 (包括童謠中最常見的押韻 rhyming)、古字、英國歷史和文化的一個很好途徑呀。

近日, 無意中在公共圖書館裡發現一本叫『我的第一本經典英文100童詩 - My First 100 Nursery Rhymes Book』 的書本, 正因為自己對童謠缺乏認識, 所以就借了回家看。






這本書寫得非常生動有趣, 100首英文童詩都是英語世界的經典作品, 每首詩都附有詩詞, 中文譯文, 解釋, 其中典故, 更加有給各位父母的建議和提示。這本書是香港出版, 看得出3位編者都很用心編寫、找出每首童詩的典故或背後隱藏的歷史, 讓我幫手推介這本書!




好久沒有完完整整看完一本書了....竟然乖乖看完這本介紹童詩的書!

(先旨聲明, 我完全唔認識同呢本書有任何關係嘅人, 我只係一個鐘意鑽研英文嘅無用之人, 哈哈哈)

*********************************************************************************
書名: 我的第一本經典英文1004童詩 - My First 100 Nursery Rhymes Book
編著: 王曉影 李雪熒, 葉芷瑩
出版: 跨版生活圖書出版
*********************************************************************************


2 comments:

  1. 你應該對語言都有興趣鑽研啦...
    你太少用blog啦...
    [版主回覆10/24/2012 09:41:44]毛豆, 我真係懶到C, 成日唔用Yahoo blog, 要用d多, 用多d!! Yahoo blog攪乜鬼? 我完全upload唔到相片!!
    我對語言真係D愛戀....

    ReplyDelete
  2. 力高 --- 蛋糕24 October 2012 at 11:31

    hahah~~丫, 我想講呢, 我iphone 都dl 左一個叫top 100 既英文童謠歌, 哈~但係係無歌詞既, 突然見到你講, 都對哩本野好有興趣, 當初dl 哩個野, 係要比錢架添~只係因為拎來比姪女聽下等佢開心下, 不過發覺自己都好多好多生字係唔識架~ahha~而且我個人拚字再將佢發出音真係好慘, 有好多時d字係認得, 識解但唔識答~哈~真係錯晒~~~
    [力高 --- 蛋糕回覆10/26/2012 12:40:40]我覺得幾好呀本書, 但我想講我都勁多唔識~係完全唔識~超炸~~~而家慢慢睇呀真係~~hahahhah~我追劇追到嘔~~我係癲到放工搭巴士都會睇~有時返工太眼訓先唔睇~~我放工有時巴士無位坐, 企係渡都照睇~hahhah~超癲~~因為咁樣先可以用盡d時間~你話香港人幾慘~hahhahah~

    係呀, 阿ta~~我到而家都有晒相架, 雖然而家數瑪相機咁好曬唔曬都得~但我總覺得曬出來放係相薄睇係最好架, 我係買一大本果d可以放到500張既相薄~入完再買咁~~
    [版主回覆10/25/2012 19:43:42]wow你好強呀!! 其實做HK人真係好忙, 放得工都夜, 好多想做嘅野都未必有咁多時間呀.. 我都同時間做緊好多樣野, 但好彩我冇追開美劇 (台劇更加唔識, haha). 但就上課+補習。
    哈哈, 你真係去圖書館睇呢本書!! 好野!!! 咁你覺得本書點呀? 我真係慚愧, 入邊好多英文單字我都唔識, 英語細路仔都識晒嘅字我讀左咁耐英文都未必識, 所以好用心睇。雖然英文好難識得晒, 但希望趁記憶力還在時記多D野, hahahahaha!!!
    oh力,高 你有晒相的? 我已經好耐冇晒相了, 有紀念價值的真的值得晒出來有個hardcopy, 但我屋企真係勁多野, 空間太少!!!
    [力高 --- 蛋糕回覆10/24/2012 22:07:05]HAHAHHAHAH~阿TA~~~我睇完你哩篇BLOG~~勁有興趣去搵哩本童詩~~結果好衝動咁衝左去圖書館搵左哩本書來睇呀 (家留下就是圖書館, 太方便)~AHHAHAHHAH~~~
    我其實而家分身睇緊好幾本書~HAHHAHA~有24個比利啦~仲有本謝拉特傳~HAHAH~岩岩仲借左本英文片語來睇下~~仲有我連續追緊幾集劇~有台劇, 美劇~~睇來我真係好唔得閒~HAHHAHA~

    同埋我岩岩先揀好D英國相去曬~~~都唔明白解點解日日放工之後既私人時間係少之又少~~~
    [版主回覆10/24/2012 12:11:50]力高, 我深深認同你所講, 真係咪以為只係童詩, 但其實好多英文生字我都唔識!! 而且, 有時睇完篇詩, 都唔知佢想講乜呀! 睇完個典故, 知多左! 我試過睇一篇童詩, 走去找wikipedia查一輪典故, 又走去youtube查一輪人地點唸出來。hahaha. 咁樣睇書, 真係睇好耐先睇完一本書囉, haha!!
    我等緊你嘅英國篇呀!!! 我嘅葡萄牙篇都寫左好鬼耐了, haha!!!
    [力高 --- 蛋糕回覆10/24/2012 11:31:52]仲有, 我都勁懶~好少用yahoo blog~係好少寫日記喇~hhahah~
    我既英國篇睇來都有排寫`ahhaha~

    ReplyDelete