Thursday, October 25, 2012

做了敗家精 — lip gloss, foundation & eye shadow


我個blog應該好少講美容、化妝, 不過今日有興致, 所以講下啦。

做了敗家精呀!! 本來係去拿免費潔面sample, 但如同上次Laneige的經驗一樣, 最後係人出豉油我出雞呀!! 哈哈!!

除了Laneige, Kose都係我喜歡嘅品牌, 不過都係第一次買佢地嘅化妝品。喜歡呢個牌子, 有一半原因係售貨員嘅服務。佢地真係好有心機又有耐性教你用佢地嘅產品, 送嘅贈品又會幫我用labels貼好, 寫清楚是怎麼, 話比我聽點用....講真, 我買那幾百元, 肯定不是大客, 但好明顯呢個日本品牌的服務好 "日本" - 細心!!

我諗住買枝lip gloss, 但見那位售貨員好friendly, 就跟住叫佢介紹一下eye shadow比我。一路覺得搽eye shadow好麻煩, 搽完一層, 又要搽另一層, 然後又要用手推開, 對我呢種好少化妝嘅人來說, 實唔識又好快唔記得點搽。不過原來佢地有隻超易用嘅1-step eye shadow粉餅, 售貨員show給我睇, 教我搽, 真係好方便呀, 仲啱晒我呢種懶人。

只要用枝棒嘅大掃那一邊, 一次過掃晒3隻色, 就可以左右搽上眼蓋, 然後再用枝棒嘅小掃那邊, 掃一掃右邊那個單色 (啡色), 輕輕多次掃掃眼線那個位置, 攪掂! 

真係好簡單, 但我要自己多練多試到熟手為止, 嘻嘻... 





講開美容和化妝, 順便講下落妝綿, 真係想問問, 何解"麗的"化妝綿, 成鬼日冇貨?? 我搵了3、4間舖頭先買到, 好彩咁啱間舖頭做discount, 買兩盒有85折, 咁都好, 花了腳骨力算有回報啦。



 

2 comments:

  1. 我曾經問過d架妹, 係日本邊d化妝品牌最hit, 佢地講Kose , kenebo & Sofina, 而香港人狂熱既SKII , SHISEIDO , FANCL完全唔入流
    眼影掃分大細頭好耐既事了喎..你之前用既唔係咁既咩...
    有隻ATTIRER PUFF都幾好用..莎莎有...仲好抵添.
    [毛豆回覆10/28/2012 21:22:09]好坦白FANCL既野我曾經都有用過, 不過完全冇效..所以冇用佢好耐了...
    化妝品同保健品一樣,都係因人而異, 好多都係心理作用...
    [版主回覆10/28/2012 20:17:15]haha, 如果我話你知我從來未搽過眼影, 你信嗎? 好奇心驅使下去買來開始搽, 未熟手架!
    原來Fancl, Shiseido & SKII6在日本係唔hit的?!

    ReplyDelete
  2. 搽eyeshadow 前記得搽base, 唔係好快會甩色, 跌晒d粉落眼底架啦.
    [Midgirl Club回覆07/10/2013 16:58:13]唔好講學習! 一齊扮靚好開心呢! ^_^
    [版主回覆07/10/2013 16:57:07]thanks so much for your advice!!! 原來有base for eye shadow的? 我真係要向妳學習學習, haha

    ReplyDelete