Saturday, September 08, 2012

學習意大利語 (2)

free hits
Track My Website


唔知道大家可知道, 我曾經讀了幾年意大利文....不過認真失禮, 所謂讀了幾年, 只是每星期一堂, 每堂2個鐘。所以就真係叻極有限啦!!

因為我已經轉移目標, 去了讀葡萄牙文, 所以已經放下了意大利文一段時間。閱讀普通文章, 都大約冇問題, 但講同聽真係完全唔得。但我真係冇咁多時間一齊讀兩個語言, 加上, 一齊讀咁接近嘅兩種語言根本會好混亂。不但好些詞彙一樣串法, 就連文法都一樣 "將法"!!! 我試過有3個月頭, 一路讀葡萄牙文, 一路去意大利文嘅 listening & oral 班... ,嘩 真係發顛, 亂到我暈! 有個好熟嘅同學仲話:"你係咪講緊另一個 language? 點解你依家D意大利文發音咁得意嘅?"



雖然沒有再讀意大利文, 不過同一班同學和老師仍有緊密聯絡。知道佢地就快又開新一學年了, 感慨良多。當時讀意大利文時, 香港只有很少的地方有意大利文讀; 但到今日, 有好多學術機構都有辦意大利文課程。我知道今年, 老師 (因為他是私人小班教學的) 有開了一班 listening + oral + literature + culture的班, 真係好想去讀呀!! 因為呢個班多culture嘅野, 又有我喜歡的literature.... 依家仲心大心細, 哈哈!! 老師意大利文學同文化根基好深厚, 聽佢講野真係1.5個鐘係唔夠囉 !!


意大利情意結又陰魂不散添!!


有沒有朋友認得呢度係邊度呢?



18 comments:

  1. 最近都有看到呢張相, 仍在我的旅遊list 上, Language 唔每日鍊習, 真係好難記.
    [小月回覆09/10/2012 23:11:44]我都有考慮過第時去旅行, 可以考慮找1, 2星期既 language course, 係當地讀, 又可以玩, 多個節目
    [版主回覆09/10/2012 22:40:53]Cinque Terre真的好靚, 有機會我都希望再去呀!! 係呀, 讀language要每日用, 最好去埋當地練 &用, 先最有效...

    ReplyDelete

  2. [毛豆回覆09/11/2012 07:43:10]咁就係路嘛
    [版主回覆09/10/2012 22:52:03]oh btw, 我返左去上意文culture & literature喇, hahahha!!
    [版主回覆09/10/2012 22:51:15]停了 是因為唔知點解真係冇晒衝勁去學....不知行解, 我對西班牙文真係缺少了一種興趣;而去了第一次葡萄牙後, 很喜歡這個國家和民風, 同埋覺得葡文的音&字有些少特別有趣, 所以就去challenge自己, hahahaa.

    ReplyDelete
  3. 實不相瞞,我都學緊意文~
    [版主回覆09/10/2012 22:55:54]oh原來你學緊!! 好呀, 大家互勵互勉呀!

    ReplyDelete
  4. 我知邊度, 我學緊葡萄牙文個朋友西班牙文呀! N年前學過下法文, 宜家學西班牙文, 因為好似, D發音都有時會亂, 尤其係緊張o個時! 如果似你咁同一時間學兩種咁似的語文, 一定超級亂!
    [版主回覆09/14/2012 21:40:38]真係會超級亂, 所以我唔會再同一時期讀兩個咁接近嘅語言, 今次我 join的course, 只會join 2nd part, 講culture and literature... 我老了, 沒有咁多心力讀2個languages, hahahaa

    ReplyDelete
  5. 阿ta~~你真係好好學呀, 嘻~~~不過你會唔會分身不暇~~~hahahah~~anyways!!!加油呀~~~
    [力高 --- 蛋糕回覆10/06/2012 20:16:25]哈哈哈~~~我已經少左去上堂,一來補習教我個個阿SIR成日都唔得閒, 佢太FULL D堂,成日無端端會打來話唔得, 最近仲話今個月成個月都唔得~哈哈~其實我估會唔會我太蠢佢唔想教我~HAHAHHAHAA~
    [版主回覆09/14/2012 21:47:49]力高, 我唔係好學,呀 只係得閒冇事搵事做

    ReplyDelete
  6. 我都學過3個月呢
    [版主回覆10/25/2012 19:49:14]oh原來你都學過! 咁點解唔繼續呢?

    ReplyDelete
  7. Hello? 我想問你係邊度學italiano?
    我想去dante度學但full左了, 報左hkcac但唔知好唔好 >__<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我在大埔意文老師小班上課的, 我以前都上過dante, 價錢比較貴, 至於hkcac, 唉, 我都學過, 不敢恭維......

      Delete
  8. 請問你在哪裡學習意文?我想計劃學習意大利文, 有資料請email給我: thanks!
    diana.chan.tcm@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry to reply you late. 我已經 send了資料給您, please check email. Thanks.

      Delete
  9. 麻煩你有進一步消息請通知我. 謝謝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有課堂資料, 如您需要, 請給我 email, 我 send比啦, thanks.

      Delete
  10. Hi,我都想了解多啲讀意大利文嘅資料,請問可如何send email畀您?thx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, give me your email address please and I'll send the details to you. Thanks.

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Hello~請問可以email我,你意大利文老師的資料嗎? Thanks!
    email: szekan@gmail.com

    是Vernazza嗎?上月剛去了Cinque Terre回來^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Szekan, really sorry to write you late.
      Yes, that's Vernazza. So great you've been there too.
      我轉頭將意大利文老師的資料 email你呀!

      Delete
  13. 你好呀, 請問可把意大利文老師資料給我嘛?和朋友正想找一些小班教學的課程呢!麻煩你了!

    wailing_1210@hotmail.com

    ReplyDelete