Monday, October 29, 2012

里斯本聖安東尼節大巡遊 (Lisbon's Festival of Santo Antonio)


六月的里斯本, 是重大的節慶月, 因為有一年一度舉行的聖安東尼節大巡遊 (Lisbon's Festival of Santo Antonio)。今次選擇六月來葡萄牙, 很大程度是因為這個節慶 (還有之後會去北部城市Porto參與的另一節慶聖約翰節)。

下面相片見到, 市中心街道上, 掛滿聖安東尼節的banners。沙甸魚是聖安東尼節的代表標誌之一。





連我住宿的hostel, 牆上都貼滿沙甸魚圖案呢!




至於在街道上, 亦都掛滿彩帶, 聖安東尼節晚上 (6月12日晚上), 整個里斯本市中心街上都會擠滿遊人, 食沙甸魚、飲sangria, 跳舞唱歌, 忘我慶祝這個一年一度里斯本最重要的盛事。














聖安東尼節晚上, 其中一個重點慶祝節目, 就是晚上9點開始, 在里斯本 "自由大道" (Avenida da Liberdade)上的大巡遊。

之前我問過當地朋友, 這個巡遊為時多久, 朋友說他都不肯定, 說可能至凌晨1時左右。但實情是, 我們在街道上站著看到凌晨1點半, 大巡遊還是在繼續著!! 

最後由於站得太疲憊, 我們決定不再看巡遊, 轉移去其他熱鬧地方, 吃沙甸魚和飲Sangria!






好有趣, 大巡遊一開始, 有一隊由澳門隊伍作的舞龍表演, 正!!





不同的隊伍 (來自里斯本內不同社區、不同單位) 的表演隊伍, 逐一出場大巡遊。



















































































我極有興趣知道, 究竟大巡遊直至當晚何時才結束。我們凌晨1點半離開時, 見到無數的遊行隊伍, 還在大道上排隊等出場表演, 那條遊行隊伍長得完全見不到龍尾; 而在大道兩旁站著觀看巡遊的遊人仍然非常的多!

決定不再看大巡遊後, 就走到附近流動攤檔買東西吃和喝。這晚的里斯本是不夜天, 玩到天光是一定啦 (其他人是, 我肯定撐不住, 哈哈!)











穿梭葡萄牙2012 — 待續!



1 comment:

  1. 嘩...真係好有氣氛囉....係夜晚既巡遊更加靚 ,d裙都係葡國特色既陶瓷圖案 , 仲有磚牆既焗爐..好生活化....俾我一定搵定位食下飲下睇哂全程呀
    [版主回覆11/05/2012 22:45:52]我地當晚企第一排, 位置算好, 但企了4個半鐘後, 對腳簡直唔屬於自己呀, 加上飲過野要去洗手間, 所以頂唔順決定放棄唔繼續睇....我事後聽人講, 話巡遊遊到天光!! Crazy!!!

    ReplyDelete