Tuesday, February 08, 2011

Places that don't Exist

近日迷上左睇 BBC Knowlege 嘅一個節目, 係由Simon Reeve做主持嘅一個叫 "Places that don't exist" 嘅時事節目。我開始睇 Simon Reeve 嘅節目, 係源於之前在 Cable TV 睇佢另一個叫 "Explore"嘅時事節目。


相比起BBC呢種國際性嘅電視台, 香港嘅好多電視台 (尤其係那些免費嘅) 所製作嘅節目, 質數真係差好遠。


幾日前睇完其中一輯 - 講一個叫Somaliland嘅國家。原來呢個世界有唔少國家, 存在但就不被承認, 呢種國家同佢地嘅人民, 唔知點樣出國呢? 睇怕佢地都幾難有機會出國, 因為不被國際承認, 揸住 passport都冇人認可, 國家嘅貨幣邊值錢呢? 點做貿易呀? 點生存點搵食呢?


在呢種國家生活嘅人, 真係唔知係好定慘 - 好係有自己嘅國家, 慘嘅係有國家差不多等於冇國家。



 










2 comments:

  1. 力高 --- 蛋糕10 February 2011 at 11:10

    丫,阿TA~~我都好有興趣睇下添,係唔係係BBC個網都有得睇返架﹖
    [版主回覆02/10/2011 18:34:00]力高, 上youtube睇到晒架!! 我明明 upload左那幾集上呢篇文章, 但Yblog唔知攪乜鬼, 出唔到出來呀!! 你要唔要那幾個videos? 我前幾日都upload左去我facebook的...不如我在facebook send個email比你吖? Do you want it?

    ReplyDelete
  2. 力高 --- 蛋糕25 February 2011 at 17:27

    嘩,我靜雞雞係公司睇左PART 1呀,真係多謝你既推介呢,真係好吸引,好想一路追埋落去究竟係點樣架! 不被國際認可既國家既人民真係唔知好定唔好,但在於我真係覺得唔好喇,唔可以出國,即係冇機會去其他地方旅行,困住自己係一個地方,一D國際既消息都唔知道! 哈哈,雖然唔係完全明晒D英文對話,不過當係練習下英文LISTENING都是好事,多謝你既推介啊阿TA~~
    [版主回覆02/25/2011 20:46:00]力高, 唔駛客氣, 大家分享下知識, 嘻嘻嘻。我都係咁話, 生活在呢D不被認可嘅國家, 乜都做唔到, 連想去出面嘅世界見識下都冇得, 又唔知究竟可以做乜改善生活質素, 真係慘。
     

    ReplyDelete