Wednesday, December 15, 2010

聖誕蛋糕: Panettone & Bolo Rei

轉眼又就快到聖誕喇, 不過今年聖誕好無聊, 又冇旅行去, 只會留在香港hea....回想舊年呢個時間, 已經就快做完那份完全唔啱key嘅工作, 準備緊去葡萄牙旅行嘅行李囉!


冇旅行去唔緊要, 儲下錢先。


 


今日lunch break時因為要買野, 所以入City Super諗住行個圈, 一去到大門口, 已經感受到勁大嘅一股聖誕氣氛, 門口堆左一大枱意大利聖誕時家家戶戶都食嘅一種麵包 -- Panettone。我未試過在意大利過聖誕, 所以冇在當地食過 panettone, 只在香港時曾經上堂學過整 (但整得唔地道呢)。今年聖誕因為會去朋友家慶祝, 所以諗住買定一個panattone上去, 到時成班人一齊食餐勁呀! 


Panettone aufgeschnitten freigestellt.jpg


 


葡萄牙嘅聖誕傳統蛋糕 -- Bolo Rei, 真係幾好味架!!!  Bolo Rei冇 fillings (有錯請糾正), 但上面有野裝飾, 甜甜地, 好易入口, 我上年食嘅時候, 都係搵coffee或者tea送來食! 好回味呀, 香港冇Bolo Rei買呀 (可能有但我唔知在邊), 但冇咁痴線特登過澳門買來食呢!!! 記得上年聖誕前, 葡萄牙各地嘅麵包店, 間間都放滿Bolo Rei在架上, Bolo Rei麵包顏色鮮豔, 包面又紅又綠, 見到都會想買個來食下呀, 嘻嘻嘻。



 


我都係鐘意聖誕多過農曆年.......諗起咁大個人仲要農曆年樣衰衰同人講 "恭喜發財", 好似等派利是, 真係好難睇呀!


 




2 comments:

  1. 我很喜歡吃 panattone  ,可惜只在冬天才有得吃。因為凍冷冷的。
    [版主回覆12/16/2010 21:22:00]其實panettone係咪可以 "叮"熱來食嘅呢? 哈哈哈!  我以前食過一次自己造的panettone, 但真正係意大利人整嘅就未食過, 今年我決定去City Super買一個從意大利造嘅真正panettone, 食下係乜味道先得!

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文21 December 2010 at 20:36

    panettone好味!
    [版主回覆12/22/2010 16:52:00]我今個Christmas會試另一種意大利傳統聖誕蛋糕, 希望都一樣咁好味啦

    ReplyDelete