Friday, December 17, 2010

這一天...

這一天 --- 12月17日 ---


雖然經常都失憶, 不過有時有些日子, 又確實不論如何, 會特別記得, 就正如今日這一日。


上年今日, 就是最後一日做一份自己極沒興趣的工作。 只因朋友介紹, 所以嘗試去幹。只因補習生活太過不穩定, 所以嘗試去幹。但做了一個星期, 我已經知道, 這份工作肯定不是我的那一杯茶。一份工、一個人, 一是喜歡, 一是不喜歡, 我不想勉強自己接受一些沒有興趣的事情。


上年今日, 對自己的前途存在疑問, 對自己的將來, 存在恐懼。只知道, 不想再浪費時間幹不鐘意幹的工作, 雖則去完旅行回來後, 要回復全職補習的生涯, 但都寧願選擇隨心。


**********


今年今日, 竟然已經再度回到以前的公司, 回到以前的工作崗位。人生, 的確真的可以有好多可能性, 好多意想不到的事。老實講, 當上年離開時, 沒有想過會再回來, 因為可能性實在太小, 但這麼小可能性事情都給我碰上。


今日, 公司為慶祝聖誕, 全部人去了吃Christmas lunch。對這間公司, 我完全沒有感覺了。 做, 只為一個錢字, 與及一種安穩的生活感覺。


世事難料, 說不定明年今天, 我又已經身在別的地方, 過著另一種的生活。  


1 comment:

  1. 力高 --- 蛋糕22 December 2010 at 22:37

    對,很認同,或者大家都是回到從前的崗位,感覺也有點相同… 年來大家都一齊加油,為自己想過的生活努力啊^^ 仲有,好想講,好開心認識到你哩位朋友^^
    [版主回覆12/22/2010 22:50:00]力高, 我都好開心今年識到你呀!! 2010年最大收獲之一呀, 哈哈 ! 係呀, 我地今年有著相似嘅經歷, 人長大了遇到嘅問題更多, 而且好多時都要自己先最知應該要點處理, 雖然朋友幫唔到我作決定, 但大家互相支持、鼓勵、共勉, 會令自己更積極, 多謝你呢年來同我講左咁多野, 作出咁多分享!
    回望呢一年, 我自己轉變左好多, 生活穩定了些, 令自己可以有時間、機會去發展其他興趣, 希望繼續學多d野, 雖然唔係樣樣精, 但希望可以見識多d, 旅行就係我繼續努力工作嘅一大推動力, 哈哈哈!!
    力高, 希望你來年比2010活得更愉快、更精彩、更豐盛, 可以有機會給你做你想做的事, 實現你嘅夢想! 我地大家繼續奮鬥, 嘻嘻嘻!! 加油, 加油!!

    ReplyDelete