Monday, October 25, 2010

食食食 - 葡萄牙菜 - 2010

去澳門去上癮添....哈哈哈, 又剛剛去完澳門回來。今次去, 主要因為有位好朋友, 送我免費《水舞間》嘅表演門票, 而票要在10月尾前用左佢, 所以來個悠閑的澳門之旅。未講《水舞間》呢個表演之前, 先講講食先啦 (本人最大嗜好是也)。


本來想去到餐餐食葡餐, 但冇乜可能, 是關一齊去嘅朋友都唔會採我啦,  而且我都冇理由咁自私叫人地餐餐陪我食我想食嘅野的, 都要食下澳門好食嘅中餐的!!  雖然不能餐餐葡菜,  但都有機會試左幾間 "傳說中" 煮得一手好葡菜嘅葡菜餐廳。


在澳門食葡菜, 除左選擇多之外, 仲比較便宜。


 


第一晚自己一個人去左呢間據講去澳門一定要去試嘅葡菜餐廳....唔知點解自己去過澳門無數咁多次都係第一次去... 我無book枱, 諗住唔會有位, 到達碼頭後就打個電話去餐廳試試, 點知佢話大把位, 叫我快d喎, 太神奇喇, 事關所有人都話呢間餐廳如果你唔先book位, 諗住walk in的話, 搵到位的機會係近乎0%的!!  我諗我咁好彩嘅最大原因係因為超級颱風嚇到好多人cancel booking, 我先可以乘虛而入, !!


呢餐簡直係好食到不得了, 而且侍應們看似好cool好惡, 但原來非常友善。呢餐我食左: 豬仔飽 (好鬆好軟熟), Caldo verde湯 (好好味嘅青菜湯), 葡萄牙乾肉腸 (少少肥, 亦都頗咸, 但一般葡國腸都係如此, 預左), 蓉蒜+ olive oil 炒蜆, 再來一枝 Super Bock啤酒 (葡萄牙牌子).... 實在要再講, 好正呀!  呢間嘅真係好好吃呀!!!





 


第二晚我地睇完《水舞間》, 專誠搭的士去路環一間餐廳食葡國菜。今次呢間亦係網上食客們都推薦的, 而且餐廳大門上貼左好多外國旅遊書都推介嘅貼子。不過吃過之後就頗為失望, 是關某部份食物煮得好麻麻, 加上d侍應態度幾差, 所以我肯定唔會推介比朋友呀!



 



 


據網友講呢個caldo verde青菜湯好好味, 但係本人一吃就覺得與尋晚 A Lorcha嘅同一個湯差好遠, 冇乜味又唔香。右邊那個八爪魚沙律最難食!



 


雖然頭兩個菜令人失望, 但係下面兩碟菜又幾好味喎!!  個蒜蓉蝦, d蝦好爽呀, 而且真係煮得好濃蒜蓉味, 我地仲用d汁來送麵包食呢。第二張相嘅那個鴨飯, 仲好味呀!  雖然d鴨肉有些少"so"味, 但係就焗得好夠味, 一d都唔乾, 因為d鴨都幾出油 (不過唔算肥林林)。 我地食唔晒打包, 第二朝早叫酒店 reheat 番再食, 仲好味過之前一晚添呀, 哈哈哈!! 



 


餐廳轉角就係著名嘅安德魯葡燵店, 買左個葡燵食, 都幾好味, 但個人覺得, 同真正在葡萄牙里斯本 Belem那間葡燵發源舖食過嘅, 就不能相提並論了。



 


呢餐葡國菜, 我地只係食左兩個餸, 就係出名嘅葡國乳豬, 同埋葡國海鮮飯。個乳豬幾好食, 表皮好脆, 肉幾嫩。但個番茄湯做底嘅海鮮飯就好杰, 唔知會唔會係因為以番茄湯做底, 所以攪到個飯咁杰呢?   




6 comments:

  1. 你真係好喜歡食葡菜呀!! 睇落又真幾吸引 期待你下一篇介紹水舞間!
    [版主回覆10/25/2010 18:25:00]Iris, 葡菜好味呀, 當然意大利菜都好好食啦...不過去到澳門, 我點都要狂食葡菜先對得住自己呀 !!  好呀, 我好快就會講《水舞間》架喇!!

    ReplyDelete
  2. 力高 --- 蛋糕25 October 2010 at 17:23

    哈哈~阿ta~我做左你fans呀~~成日咁留意你~hhahah 咁正可以free睇《水舞間》,我都想睇呀,不過好貴呀~ 好唔好睇呀﹖ 我來緊都去澳門呀,哈哈哈,痴左線,計埋來緊果次,今年已經去左三次澳門~~~hahahhh~我諗有人仲癲過我﹖﹖﹖right???hahahha
    [版主回覆10/25/2010 18:31:00]哈哈力高, 多謝你來訪呀, 多d睇仲好呀 (我都唔知醜呀) !!  真係唔好意思, 因為近日忙於upload相同埋寫blog, 攪到周身唔得閒, 等陣要過去你度拜訪下先得, 我都要做你fan先得, hahahaa!!! 
    嘩你仲顛過我呀, 你竟然去左3次添, 比個勁字你呀 !!!! 唔知有冇人仲會勁得過你呢? 哈哈哈!!《水舞間》超級好睇呀, 我等陣會寫一篇blog講佢架!!!

    ReplyDelete
  3. 我睇到流晒口水... 好想食呀!我諗都要搵日過大海試下先得!
    《水舞間》會做到幾時?哈哈... 唔好意思... 我懶得去搵,所以直接問你。我都幾有興趣去睇喎...
    [版主回覆10/29/2010 21:00:00]哈哈, 我依家睇番d相, 都同你一樣流晒口水呀 !!!  你幾時過大海呀? 不過如果你想去睇《水舞間》相信要早d上網買定飛, 因為據講, d場爆到11月20日左右呀, 好誇張!! 我估 (但唔肯定), 《水舞間》可能好似 Zaia咁, 長期做落去....你去過睇 Zaia未呀? 我個人覺得, 《水舞間》更好睇....

    ReplyDelete
  4. KaKa*牛奶妹3 November 2010 at 23:46

    黎左澳門都唔搵下我呀
    [版主回覆11/04/2010 19:28:00]真係唔好意思呀 !!!  下次一定肯定絕對會一早通知你呀!!  其實因為撞啱個鬼死大 (但原來玩野)嘅鮎魚風球吹到黎, 我驚到時來到係留番在澳門間酒店睇電視, 加上因為要就時間睇水舞間, 驚d時間編排唔到, 所以冇預早搵到你, 唔好意思!  唔怕, 肯定不久將來我又會再去澳門, 我想食葡萄牙菜呀, 到時一齊食餐勁架吖, 嘻嘻嘻 (有冇好介紹呢? )

    ReplyDelete
  5. 我好多時去澳門, 我都會去船屋食嘢架~~
    不過我最鍾意就係食佢既豬仔飽........真係好...好...好...好...好味呀~~
    死喇!! 家陣又流緊口水啦~~
    [版主回覆11/14/2010 18:46:00]哈哈哈, 你流左幾多口水呀???
    係呀, 我都好鐘意佢地嘅豬仔飽呀, 真係好鬆軟, 好好味呀!  我用炒蜆嘅汁送豬仔飽食, 簡直正到脾呀!!!  你去船屋食之前會唔會預先打定電話book位呀? 我聽講唔book定位唔駛止意walk in有位呢........

    ReplyDelete
  6. 你去船屋食之前會唔會預先打定電話book位呀? 我聽講唔book定位唔駛止意walk in有位呢........
    >> 咁我真係好彩喇 !! 我上兩次去船屋都係 walk in, 佢都有位呀!! 
     
    [版主回覆11/14/2010 20:37:00]你勁好彩喎, 嘻嘻嘻!!!  我呢次都差不多係walk in...我去到澳門碼頭, 即刻打電話問有冇位, 佢話有, 我即刻留位然後搭車過去食!

    ReplyDelete