Sunday, October 31, 2010

食食食 - 澳門美食 - 2010

講左在澳門食過嘅葡國菜之後, 諗諗下, 都應該講講我地食過嘅港式美食先得架 !!


澳門嘅港式野食都幾好味喎, 不過好似價錢都唔平, 直頭係香港式水準, 香港式價錢呀!! 


我朋友在第一晚放工後從香港搭船到達時, 我已經自己一個人享用左一餐正正嘅葡國菜, 她到達時其餘好多舖頭已經關門, 所以就與朋友到我們住嘅酒店附近, 搵野食。原來酒店附近行一陣就到十月初五街, 那裡都有唔少野食呀。


朋友話之前去過呢間 (牛記), 食過佢地嘅咖哩野食, 話好味要再食, 於是我地就入左去喇。朋友叫碗麵, 同埋個野飲。佢話個麵幾正, 但真係辣到神經!



 


本來我想去隔離個大排檔外賣碗權記骨粥, 但真係太飽食唔落, 費是浪費。但就行前去另一大排檔 《勤記甜品》食佢地出名嘅麻蓉湯丸 (HK$1/粒), d湯丸又真係幾好味喎, 下次來都要再食過呀



 


第二朝早, 因為我個朋友身體唔舒服想瞓耐d, 於是我就一個人, 拿住本旅遊書推介, 走去附近一間有幾10年歷史嘅舊式茶餐廳食早餐。叫左個鹹餐, 其實都係平時常會食到嘅早餐東西, 不過加多d懷舊感啦, 哈哈哈!!



 


去澳門食好野, 我冇忘記出名嘅 — 官也街!!  去食沛記嘅合桃蛋糕。之前睇網上邊d人講到幾咁好吃, 但唔知我係咪唔識食呢, 我又唔覺得d合桃蛋糕有乜咁特別喎, 唔係話特別香, 又唔係特別鬆軟啫。但呢間舖的確超多人幫襯, d人來買合桃蛋糕, 係幾打幾打咁買架, 好嚇人! 



 


再跟著就試天娜嘅出名蛋蛋布甸 & 木康布甸, 但真係唔好意思講句, 係幾好味, 但個人覺得好似冇網上嘅人講得咁厲害。同埋, 點解佢地整布甸整到咁實嘅??????? 



 


仲有就係莫義記嘅椰汁大菜榚。



 


當以為被官也街嘅甜品攪到好失望之際, 卻因為黃枝記嘅一碗艇仔粥, 令我又再度精神振奮, 哈哈哈!! 在香港我反而未去過黃枝記食野。呢碗粥煮得好棉好滑, 用料十足, 同埋侍應們好有禮貌, 個人十分欣賞。下次返去澳門要再幫襯佢地以示支持。



 


都係食得太少好東西, 嘻嘻, 下次再去澳門時, 要再食勁d先得!!! 


 


12 comments:

  1. 力高 --- 蛋糕2 November 2010 at 16:22

    阿ta~你去官也街~真係要介紹你去食一間豆腐花,實在係勁勁勁勁勁好味勁勁勁勁得,都係係官也街架,行到最入去咪有個亭咁既野果渡有個公廁,跟住果渡應該有條好短既馬路過對面,一望對面左手面有間野掛住個紅色布寫住 "豆花" 咁架~~就係果間野~~~我次次去都會搵佢食豆腐花~ 佢有隻叫冰鎮豆腐花,有隻叫酸辣豆腐花~~同埋芝麻糊,我食過係超超超超超超有水準!!!!!!!!!!!!!!!! 你唔去真係走寶架!!!! 入面其實好細,但入面有好多甜品小食我相信都唔錯架,但我之前都試唔晒,聽日我又出發喇,我諗我又會去試下~hhahah
    [版主回覆11/02/2010 20:14:00]嘩, 力高, 乜你聽日又去澳門喇, 真係好喇 !! 多謝你嘅好介紹, 早知之前問定你啦...我估我地上次曾經經過你講嘅那間豆腐花店, 不過唔知原來佢地嘅甜品咁好味呀!!! 下次一定要第一時間過去食先得呀!! 我乜甜品都食 (除左留連同芒果, 嘻嘻嘻)。我地應該搵次約埋去次澳門勁食一日遊呀 !
    係喎, 返來後記得話我知你食左乜甜品呀

    ReplyDelete
  2. 阿TA,我見到你O個D食物之後,覺得好肚餓呀!!!XDD
    D野食好似真係好OK 哩....好想試下O個個蛋蛋布甸...好靚咁!!! (但我想問面頭O個D係唔係CARAMEL 呀???)
    我之前去MACAU STUDY TRIP都有去官也街...不過,我留意唔到O個D TIM (可能太夜)
    好想去MACAU食野TIM!!!XD
    [版主回覆11/03/2010 21:07:00]馬仔, 有機會我地組團去澳門, 一齊食餐懵呀, 哈哈哈!!  我唔覺個蛋蛋布甸有caramel呀, 我估冇...個布甸唔係太貴 (大約HK$10), 睇怕未必放咁多材料 ! 你記唔記得你上次去到官也街幾多點呀? 因為澳門嘅舖頭好多都收得早, 有d竟然收7pm喎!!! 

    ReplyDelete
  3. 力高 --- 蛋糕4 November 2010 at 10:49

    哈哈,阿ta,我返來啦,嘻!!!!! 因為男朋友前一晚要去澳門食飯應酬,有埋酒店呀來回船飛呀咁比佢,咁就唔好晒,我就請左琴日假去搵佢無端端咁去玩一日啦,哈哈,大佬,我今年三次去澳門,三次都係同佢囉。不過今次好特別既係第一次自己搭船過澳門呀~~HAHAHHA~~ 哈哈,我有去到食個豆腐花呀,今次仲試埋個"石本"仔糕,但我覺得哩個麻麻地。
    [版主回覆11/04/2010 19:48:00]我都記得你今年已經第三次去澳門喇, 你簡直可以成為澳門旅遊大使呀 !!!  同男友去咁開心, 去10次都覺得少啦, 仲要唔駛錢搭船同住, 比我都即刻請假去呀, 哈哈哈!!  你講到我真係想即刻再去過澳門呀, 到時一定要去食豆腐花呀! 係喎, 你記唔記得間豆腐花舖叫乜名呀? 我仲諗住走去openrice.com睇下d人點評呀。

    ReplyDelete
  4. 力高 --- 蛋糕4 November 2010 at 10:50

    打漏左~~~~我地下次真係可以約埋一齊又去勁食一餐呀~~HAHAHH~實在太方便啦澳門~HHAHAHHAA
    [版主回覆11/04/2010 19:51:00]冇錯呀, 澳門咁近咁方便, 我地一定要搵機會一齊去呀!! hahahaaa

    ReplyDelete
  5. 力高 --- 蛋糕5 November 2010 at 12:26

    間野冇名架,得個紅色布寫住  "荳花"   EXACTLY 係咁寫法呀!!!!
    [版主回覆11/05/2010 21:09:00]下, 乜真係咁簡單嘅舖頭咁得意嘅??? 哈哈哈!!

    ReplyDelete
  6. Last time, I went there around 7pm....just close to the end of operating hours...
    [版主回覆11/05/2010 23:24:00]wow, no wonder.... many of them close quite early.... except you know where to go for "night food", hahaha

    ReplyDelete
  7. 力高 --- 蛋糕6 November 2010 at 12:26

    hee~阿ta~~我出左澳門篇blog啦~~哈~快去看啦~~ 有荳花呀!~哈哈
    [版主回覆11/06/2010 21:08:00]係呀, 好呀, 我依家即刻去你那邊睇呀!!! 嘻嘻嘻!!

    ReplyDelete
  8. ta, 我都好鍾意去澳門食嘢架~~ 不過最衰佢家陣 d 酒店咁貴, 如果唔係, 我真係會一個禮物去一次 !!
    [版主回覆11/14/2010 18:42:00]係呀Ah dull, 澳門嘅野食好正, 同埋我鐘意澳門嘅歐洲feel, 不過正如你所說, 可惜嘅係依家佢地嘅酒店太貴, 但我試過幾次一日遊, 實在太趕, 次次都好似趕頭趕命咁, 所以我今次反而去左3日2夜, 可以比較舒服d周圍慢慢行下嘛, 嘻嘻嘻! 好多人聽到我去3日都話駛唔駛去咁多日, 但我覺得值得, 因為好過餐餐都即日來回, 咁趕兼太side時間在交通上, 因為船飛都唔平呀!!

    ReplyDelete
  9. ta, 係今次過澳門係住邊間酒店呀??
    其實我10 月尾去咗一次澳門, 本來我都好想去3 日2 夜呀~~ 不過 d 酒店實在太貴, 唔拾得住呀!!
     
    [版主回覆11/14/2010 21:00:00]Ah dull, 我因為book唔設房, 所以兩晚分開酒店住呀...第一晚我住Ponte 16 (Sofitel), 呢間我勁鐘意呀, 好正呀, location又好, 佢地嘅shower gel, shampoo + conditioners竟然全部係用L'occitante (唔好意思唔係好識串呢個法文字)! 第二晚我住MGM Grand, 我覺得麻麻地, 不過間房就再大少少。你今次住邊間呀?

    ReplyDelete
  10. 我今次住威尼斯人呀~~ 我覺得佢都係麻麻地, 個大堂太多人喇~~ 行去間房又遠.  不過我貪佢有 package 買, 又包早餐, 又包一程船飛, 仲有 200 奬賞錢送, 計落條數好似抵 d 先至住架咋 !!
    [版主回覆11/14/2010 23:02:00]我都覺得威尼斯人成日個大堂都勁多人呀!  我冇住過呢間, 原來行去房間咁麻煩架!!  我鐘意Sofitel Ponte 16 (唔好意思唔知中文叫乜名), 個地理超方便, 行去食野好近十月初五街一帶, 而行去市中心嘅議事亭前地都係一陣就到喇。我個package好鬼貴, 住呢兩晚加船飛每人要成HK$2,200 (仲唔包早餐添呀), 好貴呀!! 我同你一樣, 如果酒店平d, 我都想個個禮拜去玩餐飽呀 . 200 奬賞錢係乜黎架? 用來做乜? 賭場用的???

    ReplyDelete
  11. 其實我都好想住 MGM, 但係都幾貴呀!!
    不過聽完你咁講, 我下次會揀 Ponte 16 (Sofitel).
    [版主回覆11/14/2010 23:09:00]哈哈哈, 希望唔好介紹錯你呀 !!  有d人可能唔鐘意Sofitel附近比較舊, 但我個人冇乜所謂, 澳門治安幾好下, 只係個區d樓比較舊, 但都幾安全又方便, 慳番d搭車時間...

    ReplyDelete
  12. 每個人都有一份正職收入,為別人賺錢圖溫飽,
    再做10年薪水還是很薄,你我一輩子都不會甘願如此!
    經營一份屬於自己的事業"兼職 在家工作創業系統",
    (請複製網址前往) >>> http://bit.ly/tEqScx

    ReplyDelete