Monday, May 18, 2009

又和, 又和, 又失分!!

睇到炆!  又和波, 又失分! 


尋晚意甲比賽, 本來都想睇祖記的, 但知道熱拿亞都有直播 (而且係Cable TV播), 咁就諗住睇Palla, 所以棄祖記睇熱拿亞。點知, 仲話係Palla嘅big fan, 都唔知原來佢傷左, 今場根本都冇出, 咁.....咁又轉台睇番祖記隊 "垃圾波"囉!


睇一場冇球迷嘅祖記比賽, 完全冇氣氛可言, 成日影住個爛鬼Ranieri, 真係想打爆佢, 又久唔久影下班高層, 更加唔開胃! 


睇左10分鐘左右, 我實在頂唔順班波, 同埋竟然1分鐘就比對方Atalanta入左一球!  我又轉左去睇番Genoa。雖然Genoa唔係我隊球隊 , 但係睇Genoa真係有趣味得多, 起碼睇佢地嘅4-3-3陣同埋強攻嘅力量都興奮多好多。


唔係話我鐘意Palla先咁講, 冇左佢嘅熱拿亞, 進攻、交波等等差好多, 件發瘟Sculli好糞, 米列圖都麻麻地, 佢球12碼其實比龍門捉到路, 好彩都入到。之後祖記借將Olivera個球free kick先勁呀!!! 靚! 


 



祖雲達斯又和波, 依家仲死, 除左阿二位置越來越被AC拋離, 連阿三位都危!  比費倫追到氣咳... 如果最後幾場再唔贏波, 而人地又贏波的話, 就變成阿四。好, 橫掂都衰開, 唔爭在。Ranieri同班高層唔該快D一齊請辭, 向球迷交待。


我依家睇見呢D廢柴就唔想睇佢地踢波。


No comments:

Post a Comment