Wednesday, September 02, 2009

祖記2009年8月號月刊

今個月 (8月)嘅月刊, 因為意大利人放暑假大過天嘅關系, 我都係前幾日先收到。我又跟埋佢地放大假 , 所以攪到今日先出, 希望等緊睇月刊內容嘅朋友唔好介意。



今期封面好似一早預言: Diego, Melo & Amauri呢個強勁組合!!!  剛過去嘅意甲第二週, 就係靠Diego嘅梅開二度 + Melo嘅入球, 作客贏左羅馬3:1 喇!! 






經過6、7月冇乜野睇嘅悶蛋時間, 今期8月號多野睇好多呀!!






隊長又再續約一年, 好事呢!!  不過相信Diego嘅加盟, 將會直接令隊長嘅出場時間大副減少, 都難免的.... 我更加關心嘅係, 我偶像 Palla幾時出番場?  乜病毒攪咁耐都唔見人??






佢兩位完全令我眼前一亮, 因為佢地晒到好古銅呀, 我勁羨慕呢!!! 






青年軍來個大合照先!!!






重建中嘅廸爾艾比球場.....






今期嘅封面故事 ~ 祖記都學埋AC, 來個森巴兵團!!






先介紹 Melo...






再來Amauri....佢遲D會變成意軍一員 (如果Lippi 收佢入伍的話)....






總結番剛過去的 Pinzolo練兵之旅....






若果大家在2008年有留意祖記來港嘅消息, 又有跟出跟入的話, 應該對呢位職員一D都唔陌生.....






今期 A tu per tu版請來Diego同一位小朋友見面!! Diego看來非常友善咁喎...






又係最後一版...即係球迷寄來雜誌嘅精美相片!!  幾時大家會有興致再寄相睇下佢地登唔登呢??  hahaa...




No comments:

Post a Comment