Tuesday, September 15, 2009

羅馬好風光 ~ 之三

各位...你地冇睇錯野, 我依家的而且確講番我2007年嘅羅馬之旅!  哈哈哈, 我覺得做人要有頭有尾, 講講下羅馬冇左尾唔係太好, 而且, 當對自己旅行一個好回憶都好。


當時我去羅馬兩星期, 諗住有咁多時間, 應該一定可參觀晒所有大小景點, 點知原來..羅馬真係實在好大, 而景點亦太多, 再加上我每日早上都要上堂, 只得個下午得閒, 所以就算有兩星期, 到走喇, 都仲有好多景點冇去到。


去到羅馬第一個下午, 我首先就係去: Museo Nazionale Romano (國立羅馬博物館)參觀。呢次去羅馬真係好彩, 撞正羅馬文化週 (Roman Cultural Week), 所有景點免費入場, 所以首先已經省回我...6 euros! 開心到我飛起。.


Museo Nazionale Romano就係羅馬總火車站 (Stazione Centrale Roma Termini)旁嘅巴士總站對面, 所以好易搵。由於雕像及其他作品實在太多, 所以要用頗多時間欣賞。以下係部份館內大作。


圖左: Statue of Augustus (羅馬的第一位皇帝)嘅雕像


圖右: Wounded Niobid (受傷的尼歐碧德), 雕像創作於440BC, 根據旅遊書所講, 此雕像本來用於一座希臘寺廟內, 但後來落入凱撒 (Julius Caesar)手中。



 


圖左: Discus Thrower (擲鐵餅的人), 係公元2世紀嘅大理石雕像。此像係仿照450BC希臘Myron嘅作品。


圖右: 唔記得佢係乜東東銅像... sorry....



 


博物館內有好多勁靚嘅mosaics (馬賽克), 如果你都喜歡馬賽克, 相信你都會對呢個地方好有好感, 會睇到唔捨得走呢...



 


穿梭羅馬2007之旅 ~ 待續


No comments:

Post a Comment