Sunday, December 30, 2007

這個聖誕多聚會!

今個聖誕,見左唔同朋友,其中一個重大任務就係幫一位朋友派喜帖。朋友將在08年頭結婚,但人不在港,所以托本人攪掂佢。冇問題,當係約friends聖誕見面的一個好藉口,哈哈。


今日又飲茶食飯,可惜我一月唔去得飲 (原因極無聊,但我又身不由己), 如果唔係到時可以係大聚會。


一年將接近尾聲,最新update係...有朋友升左職 (恭喜恭喜!), 有朋友可能就快升職 (恭喜定先), 唯有我...十年如一日!  我求財咋,但求有人工加 (越多越好啦), 有bonus分 (亦係多多唔拘), 唔好炒我 (但我可以炒佢), 我就仍舊做住忠心傭員的。


祝大家新年進步,最緊要身體健康,有好身子先可以發大財,名成利就嘛!!!


 


No comments:

Post a Comment