Saturday, May 19, 2012

為了一對手, 做了購物狂

自從上課學了腳底按摩, 又頗勤力的一個星期最少幫自己做34次腳底按摩 (每次1個鐘左右 ), 維持了超過4個月後, 發覺對腳比起未開始自做腳底按摩前, 少了乾的感覺, 而且腳紋少了好多, 皮膚軟了好多 (還未計腳底按摩對身體好 ), 個可能與用Cream (主要是 vaseline凡士林) 勤力按腳有關。但是, 凡士林是石油副產品, 多用會阻塞毛孔, 長遠對身體有害無益。
這幾日某大型百貨公司大減價, 我用開的某意大利護膚品牌在那百貨公司有專櫃, 她們前幾天就 sent 了個 SMS 給我, 說買產品有高折扣。已經有一段時間沒有光顧她們, 橫豎百貨公司在公司附, 午飯時就走過去看看, 增補一些護手cream


我的一對手簡直可以用老手來形容, 每個熟悉我的朋友都問我, 何解我面部跟手腳的皮膚好似兩種極端, 我都不能解答, 我要問我的父母! 查實懶惰絕對是其中一個原因, 把精力都注意到面上, 少理手腳 ....


腳部皮膚因為做腳底按摩而攪好了很多, 現在是時間攪攪一對手了!  一對手絕對可以出賣一個人的年齡呀, 哈哈!  而且跟別人握手也很不好意思啦.... 一對粗糙的手!



以往一直有用一個意大利品牌的handcream, . 這個品牌主張成份和製造天然, 加上因來自意大利, 所以價錢並不太便宜, 但效果確實很好 (各位blog友都知我從來不hard sell, 他們有沒有錢賺不關我事)。今次受不住引誘, 加上sales姐姐真的好誠懇好認真介紹和解釋, 所以一次過買了不少!! 除了用開的handcream, 還買了pure oil (以後用此取代凡士林按腳), 量版handcream (己做hand treatment), 還買了一支deodarant。本來想試試她們的 shampooo & hair conditioner, 不過好彩自制能力不差, stopped 自己! 6個月後她們再大減價我才考慮啦!!




L'Erbolario - 這個就是我用的牌子, 在意大利當地買她們的東西便宜大約 30-50%, 但近來不會過意大利, 也不想麻煩朋友買和帶回來給我, 因為始終長期要用, 朋友幫不了多少次…. 我幫手速進香港經濟發展!!




3 comments:

  1. You're really into reflexology a lot, hahaha. Do you remember my cousin Mariana?? Her godfather is the president of the reflexologist therapeuts in Portugal, although he's in Madeira
    [版主回覆05/25/2012 23:48:36]oh... btw, yes, I remember Marianna of course - your cute little cousin. And yes, I remember you told me about her godfather in Madeira. I should have visited him last time there and learned from him for a few days...
    [版主回覆05/25/2012 23:47:25]Hahaha... yes I admit that I am really into foot reflexology a lot!!! But those creams I have bought (shown in the picture in this blog entry) aren't for foot reflexology use, lol. I bought them because I can't stand my rough-looking hands anymore that I wnat some extra thick cream to be put on my hands overnight every night for a period and see if the conditions of my hands will improve! lolol. So far, not yet of course. The creams aren't magic cream so I'm still wating to see.....

    ReplyDelete
  2. ciao tata, which dept store? sincere in sheung wan? how much for handcram? tks
    [Mánn回覆05/30/2012 15:46:29]唔該哂
    [版主回覆05/30/2012 14:36:39]打錯字。。。我好怕比人hard sell先對。
    [版主回覆05/30/2012 14:35:06]Ciao Mann. It‘s Wing On Dept Store in Sheung Wan.It‘s on the G/F. Salesladies there are very helpful...最好嘅係佢冇hard sell我, 因為我唔怕比狂sell。我用左一個禮拜那隻勁潤的手cream, 瞓覺前搽好多然後帶手套 (盒cream送埋)瞓,幾個鐘我對手absorb晒! 不過我唔記得盒cream幾錢, 要揾番張receipt先得。hehe.

    ReplyDelete
  3. 你可以利用香薰既按摩油,由基底油又稱媒介油, 例如杏仁 , Jojoba oil, Grape seed oil, Olive oil ,Rose hip seed oil....等等既各類針對唔同需要既油按摩..係最純正同有效既...
    [毛豆回覆07/29/2012 17:10:14]除咗手仲有頸都不容忽視一樣最易暴露年齡既地方!
    我好鐘意磨砂,去哂死皮之餘令皮膚又嫰又滑,好舒服
    [版主回覆07/29/2012 15:46:33]毛豆你果然厲害, haha. 人地話沒有不靚的女人, 只有懶的女人,. 完全正確!! haha! 我一定唔可以咁懶呀!! 我都有搽我在相中買了的意大利cream, 然後帶手套睡,發覺 現在一對手真係冇以前咁乾咁易爆裂, 不過好少做磨砂, 我真係要勤力做, 因為我對手天生好粗, 我唔敢同人握手的
    [毛豆回覆07/29/2012 11:47:30]唔使客氣..好小事咋
    我因為住九龍, 所以唔多清楚上環永安有冇.或者你打去永安 ,淨係問有冇who's 專櫃就得了....有先去就唔會白行一趟了..
    香薰本身已有數千年歷史 ,係西方或印度以及泰國凡東南亞等地早已廣泛應用..台灣都好多..反而香港唔太多普及..香港事實好多野都後知後覺..
    其實你上文提到既凡士林, 係外國如美加等地..咁多年都係非常普及利用既,連醫生都推荐..連bb都用得..佢實在係最好既價廉物美之護膚品...唔需要太擔心喎...我自己都一定有樽看門口...如果你腳爭位粗糙乾裂,試下夜晚沖完沖,用凡士林搽勻乾燥位, 再著對純棉白襪, 瞓過夜..咁就會好快見到原本粗糙既部位有明顯既改進...手都係一樣..可以搽完戴返對藥房買既白棉手套過夜..無需好耐, 你可以見返自己隻玉手再現了
    [版主回覆07/29/2012 11:33:27]wow毛豆, 要給你10個讚! 介紹同解釋得好詳細呀, 唔4該晒! 我每次聽saleslady解釋, 轉頭就唔記得左佢講乜, haha! 聽落香薰精油真係有好多好處, 我要勤力記住每晚用jojoba精油塗在腳爭, 手爭呢D易乾易老化的位置先得!! 有空亦要去油麻地永安你提及的店看看, 請問你知唔知他們在上環永安有沒有店呢?因為近D.
    [毛豆回覆07/29/2012 11:04:27]依家油麻地永安地面都開左個Who's既香薰專櫃, 呢個多數都係賣紐,澳,法既香薰, 品質係有保證 , 我都用左佢既產品好多年...主要係買精油, 佢都有配搭好哂既混合按摩油..你可以去了解下...
    任何香薰精油,就如同中藥, 佢有齊中藥既所有功效 ,更加比中藥濃縮50倍...所以係有治療功能既...
    [毛豆回覆07/29/2012 11:00:56]係aromatherapy黎講, 任何一種基底油都只係扶助功效 , 就好似通常你去做香薰按摩時,一定會配搭其他既香薰油,再以基底油混合先按摩一樣...不過每一種既底油都有佢既功效..例如jojoba咁, 佢屬於一種臘油, 化學結構與人體的油脂分泌好接近, 有良好既滲透性, 可以維護皮膚水分, 防皺紋及軟化皮膚 ,仲可以防止髮尾開叉, 以及其他針對濕疹 ,關節 ,老化皮膚等等既治療....
    你多d用佢搽腳爭, 手爭等容易老化既部位, 長期用可以得到唔錯既改善
    [版主回覆07/29/2012 10:39:05]唔該晒你毛豆! 我張相右手邊第二樽好似就係叫基底油, 那位saleslady同我所講的與你的差不多的!! 請問你, 是否jojoba基底油好多時都可以用來搽, 減手紋呢?

    ReplyDelete