Tuesday, January 10, 2012

意大利 Amalfi Coast 四圍行 (4) - 絕美 Positano

繼續意大利 Amalfi Coast 之旅 (實在太耐沒有update喇)!!!



先坐巴士: Sorrento --> Amalfi (小鎮) , 參觀過後,

坐船: Amalfi --> Positano (小鎮), 參觀過後, 最後,

坐巴士: Positano --> 返回 Sorrento



上回講到, 我去到Amalfi (city) 快快玩左兩個鐘左右, 但由於時間關係, 要趕住坐船由Amalfi再搭船去另一小鎮, 就係Positano, 繼續今日個 one-day trip。



之前聽一些意大利朋友談起 Positano時, 往往都會聽到大家如何讚呢個小鎮有幾靚幾吸引, 但講真, 我去到時, 頗失望呢!! Positano非常之細不特止, 而且根本沒有甚麼事情可以做!!! 除非你stay在呢個鎮, 咁都可以走去沙灘游下水、堆下沙吖! 但一日遊, 邊會帶咁多野在身呢!

呢個town, 從海上 (船上)看過去, 個 view的而且確係好靚, 不過落船後就冇野好做!! Shopping來來去去都係賣紀念品、時裝之類, 我個人對此興趣不太大。唔需要一個鐘就可以行完整個鎮喇!!







個沙灘都幾大!!




沙灘旁有幾間餐廳, 不過意大利消費都幾驚人, 加上呢度係出名旅遊小鎮, 食物價格肯定昂貴啦, 所以我冇想過在呢度食任何野, 哈哈!!





由於沒有甚麼東西可以做, 就不如慢慢行, 順便搵番D路, 準備搭番巴士返回 Sorrento, 結束一日嘅 Amalfi Coast 小鎮之旅。嘩, 原來回 Sorrento 嘅巴士站係在半山之上!!!!! 由碼頭行番上半山, 絕對唔講得少! 行到氣喘!! 我想我足足行左半個鐘 (慢行、停低影下相、又在一間店買左個檸檬沙冰飲以解熱!!)



趕頭趕命, 咁就完成一日嘅 Amalfi Coast之旅!! 平心而論, 一日去2個鎮真係勁趕, 但由於時間有限, 都冇辦法。本來仲有一、兩個小鎮都想去, 但實情絕對冇可能, 除非自己揸車, 時間就會控制得更好。但據悉旺季時嘅 Amalfi Coast沿路極多車, 常塞車又好難搵位泊車, 所以搭巴士或者坐船穿梭呢D小鎮遊玩會化算得多。


穿梭葡意之旅 2011 - 待續!! 

4 comments:

  1. 力高 --- 蛋糕12 January 2012 at 10:04

    哈哈~阿ta~~乜原來你個意大利之旅仲未完架咩﹖~~我已經忘記晒~~hahahhaha~
    我仲以為自己跳返之前舊post~~唔係應該講緊上海架咩~hhahakakka
    [版主回覆01/12/2012 21:35:19]冇錯呀, 力高, 你冇睇錯, 我寫到尾聲但又未完成晒喎, 我仲有少少就寫完意大利之旅架喇!! 至於上海呢... 我都要繼續快D寫先得呀!! hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. Ta 您好啊!=) 我在您的網誌看到很多您的遊記。
    介紹很詳盡!旅行的照片特別漂亮!!
    您常常到歐洲嗎?超幸福啊!
    我也很想到歐洲去走走!哈
    其實我是歐洲自由行BLOG的ADMIN,也對歐洲旅遊很有興趣!
    您有興趣在EUROBLOGIN分享一下您的經歷嗎?
    我們誠意繳請你加入我們EUROBLOGIN歐遊網 的大家庭!
    我們可以幫您開一個BLOG USERNAME,讓您把您的精彩文章轉載,和更多的人分享了!
    特別的是如果您常到歐洲,我們很想有類似的朋友,最重要的是我覺得您十分有潛質成為我們的星級BLOGGER (EUROSTARS),定期分享最新的旅遊資訊,多姿多彩的遊歷等,也能幫助解答網友的歐遊問題!=D
    我們亦有做Facebook的宣傳,粉絲數以萬計!! =)
    有興趣的可以到www.euroblogin.com看看。
    也可到我們的FACEBOOK FANPAGE喇!
    http://www.facebook.com/europetravelexpert
    您可以寫EMAIL和我聯絡啊!等您啊!=)

    Brian
    Email:brian.euroblogin@gmail.com
    [版主回覆01/17/2012 21:32:56]您好 Brian, 多謝您的邀請, 我也是您們在 Facebook上的歐洲大本營的讀者呢! 我寫的中文比較是廣東式的, 不知是否符合您們的要求。不過好呀, 我一會兒後會給您email聯絡, 大家研究一下呀。Thanks again! :-)

    ReplyDelete
  3. 我o個陣路過positanio仲覺得好鬼靚, 後悔冇去到行下, 睇黎又唔係咁可惜咋喎!
    [版主回覆02/01/2012 22:34:42]噢原來Iris你當日遭遇都幾慘呀....不過好彩Amalfi一帶都係小鎮, 唔算太大...但浪費了你不少保貴光陰.
    [iris回覆02/01/2012 15:35:30]當日我瞓過龍, 遲左出門, 跟住遇著架火車行到半路壞左, 失晒預算, 只去了Amalfi呀. 仲未完, 回程太多人搞到擺烏龍搭錯巴士, 去左個不知名的地方, 再原車折返Amalfi...
    [版主回覆01/31/2012 20:17:41]Iris你當日點解唔入埋 Positano玩呀?咁你去左邊個小鎮呢?

    ReplyDelete
  4. 偶然揾到你的blog,我都好鍾情意大利野,可惜唔係個個Italy trip都有寫blog。:') 我覺得大半日享Amalfi,加旁晚享Positano都差不多夠。雖然無乜野做,但都幾鍾意。^,^
    [版主回覆02/06/2012 19:48:20]您好. 有好多時去歐洲小鎮, 真係只欣賞美景, 沒有甚麼野可以做, 嘻! 我個人幾鐘意Amalfi, 留多兩日左右都沒所謂, 但那邊消費驚人, 反而是令我唔敢留咁耐嘅原因呀...

    ReplyDelete