Sunday, September 11, 2011

意大利 Amalfi Coast 四圍行 (3) - 絕美 Amalfi (town)

繼續美麗嘅意大利 Amalfi Coast一日遊。



先坐巴士: Sorrento --> Amalfi (小鎮) , 參觀過後,

坐船: Amalfi --> Positano (小鎮), 參觀過後, 最後,

坐巴士: Positano --> 返回 Sorrento

上回講到, 今日先坐巴士由我根據地 Sorrento, 去 Amalfi小鎮。 呢個小鎮係呢條巴士線嘅總站, 搭車搭左都有成差不多2個鐘。






Amalfi 呢個依山而建嘅小鎮, 每日都有唔少遊客慕名而來。Amalfi 吸引人之處, 除左有優美嘅海濱、藍天碧海以外, 比較特別係小鎮內, 有好多細小縱橫穿插嘅窄巷, 售賣不同種類充滿當地特色嘅紀念品、水果, 甚至平價衣服鞋襪嘅商舖。



來到 Amalfi, 又豈能錯過參觀 The Duomo (The Cathedral) 呢!! 上 Duomo需要行上一條頗斜頗長嘅石級, 但只要肯負出少少代價, 接著下來就會覺得絕對值得 !


























參觀完 Duomo, 就隨便於鎮內小巷周圍亂走亂逛, 叫做不璜來過 Amalfi 嘛! 哈哈! 紀念品造得很精美亦色彩鮮豔繽紛, 但無奈我嘅背包容量有限, 我唔想再背咁多東西旅遊, 所以....放棄購物。







又係時候要同 Amalfi 講再見了, 因為今日呢個一日遊, 我仲有另一個 town要去, 就係 Positano 喇! Amalfi 呢個小鎮給我好舒服、寫意嘅感覺。如果行李好輕便的話, 都不妨可以考慮來呢個鎮住一兩日, 再從呢度搭巴士或自己揸車去再遠少少嘅 Amalfi Coast towns, 例如 Ravello & Salerno遊覽。

接著, 我要從 Amalfi 嘅岸邊, 搭快船過去 Positano, 繼續 1-day Amalfi Coast 之旅!! Hurray!









下集繼續 意大利 Amalfi Coast 之旅!!

穿梭葡萄牙 / 意大利之旅 2011! 待續!










4 comments:

  1. yes~ i love the 南意 coast!!
    [版主回覆09/13/2011 15:34:00]Me too! Southern Italy is really so beautiful and relaxing!

    ReplyDelete
  2. d 紀念品好靚呀阿ta~~~ 見到都好想買晒返來呀,哈哈,不過我諗我會同你一樣,影低當買左算喇,無謂搞死自己,哈哈!
    [版主回覆09/27/2011 22:32:00]係呀力高, D紀念品真係好靚攪到我好想買, 不過一想起屋企冇位, 就要好忍住!!! 而且我好討厭再做搬運工人,  哈哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 你好呀~我見你有學意大利文,我都想學意大利文呀!可唔可以介紹住大埔o個個italian比我,我 e-mail 係sao@she.com
    唔該哂你呀!!!!!Perche amo italia ancora..:D
    [版主回覆10/14/2011 18:00:25]Hello Charmaine! 冇問題呀, 我可以 send email回覆你... 不過可能你會有D失望, 因為新一學年剛剛於9月初開始左, 如果你依家插班都可以的, 但就會 miss左最開頭幾堂嘅重點呀...你認為如何呢? 你可以先話我聽係咪照想 join Year 1, 如果係, 我再給你 more contact details.. :-)

    ReplyDelete
  4. 麻煩哂你呀Ta!我自己都有自學左dd 既..我唔介意架!!!因為我都拖左好耐喇~我唔想一拖再拖~哈..麻煩你send埋d detail比我丫,唔該哂你呀!!!!!!!!:)Lei e davvero gentile!:D
    [版主回覆10/18/2011 18:36:29]唔麻煩, 我依家 send email比資料你吖!! :-)

    ReplyDelete