Friday, June 17, 2011

葡萄牙 Madeira Island (4) — Levada Walk

Madeira Island真係花花草草特別多, 如果唔係點會有一個咁好聽嘅美譽呢....


"Pérola do Atlântico" ("Pearl of the Atlantic") ("大西洋的明珠")  


下面嘅花全部都係在 Madeira Island可以見到嘅....嘩, 好多種類好靚好色彩繽紛呀! 


 (不過我仲未見過晒喎)



File:Madeira-flowers hg.jpg


(Source: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Madeira-flowers_hg.jpg)


 


在Madeira, 除左之前所講嘅活動, 我仲用左一日時間, 參加左一個 local tour, 去 Levada Walk Tour。呢個一日遊我覺得好特別..... 首先, 乜野叫 Levada Walk Tour 呢?


由於 Madeira Island 北部比較多雨, 而南部就較乾燥少雨; 但島上嘅農業就主要集中在南部, 為左要有足夠嘅水份可以由北部送到南部以作灌溉之用, 當地政府就建設好多嘅引水道 (稱為 levadas or aqueducts), 將水由北流向南部。


但係因為 Madeira Island 山多, 所以在建設 levadas嘅過程裡經過唔少難度。


時至今日, levadas唔單止有灌溉作用, 仲用作水力發電之用添! 全島有超過 Levada Walks 2,170 km嘅 levadas, 當中唔少仲適合作行山。Levada Walk Tours 就此應運而生喇。


下面相片中, 左面嘅引水道就係 levada了 (那條唔係坑渠呀!! 哈哈)







島上唔少當地旅行團都有 Levada Walk Tours, 價錢唔貴, 有多條路線選擇, 多數都每日有團。路線由 Easy 至 difficut 程度嘅都有, 視乎你嘅興趣同埋實際體力。每條路線都各有特點, 今次我參加嘅呢個 Levada Walk,  旅行團派出一位已經領有專業帶領 Levada Tours嘅領隊帶領, 司機由酒店接晒所有團員上車之後, 領隊就在車上大致介紹當日嘅行山會係點啦, 會見到乜啦等等, 好仔細好負責任的。一讚呀!!


我今日參加嘅呢個 Levada Walk Tour 叫做 "Peaceful Panorama Levada Walk Tour", 亦可以叫做 "Levada do Caniçal"。行山程度係: Easy! 需要走大約 11km嘅路, 需時大約 4hrs。


成個團大約有14人, 得我一個係華人, 其餘嘅大部份好似係德國人、荷蘭人。(如我之前所說, 來 Madeira玩嘅遊客, 好多都係德國人、英國人, 法國人, 當然有好多葡萄牙人啦)。










遠看有另一團行山團亦步亦趨!







右手邊第一位女士就係我地嘅領隊了。沿途領隊久不久會停下來, 介紹一D Madeira 獨有嘅花草、植物, 生態環境等, 成個過程充滿教育意義。







有時行到一D地方, 路會收窄左, 不過呢條由於係 Easy route, 所以唔危險亦冇甚麼難度, 行得都幾輕鬆的。







有引水道到, 當然係因為有農作物需要水份。據領隊所講, 每塊地都有 "業主"的, 雖然有部分農地已經冇人耕種 (因為好多人離開左農村, 到市區居住同埋工作), 但另一方面, 都有當地村民維持 "祖業", 仍然繼續每日務農的。







除左耕田, 有村民就選擇養禽畜。







農村生活好悠閑寫意呢......







中途要穿過小山洞, 又幾有趣喎!!







嘩, 好靚呀!!! 大自然美景 + 清新空氣, 確實令人心擴神怡, 煩惱盡消。







This is my dream country house, hahaha!!







今次行山旅程中, 接觸到好多唔同種類、唔同品種嘅花草樹木, 以下照片只係其中一部分。




























Avocado tree (牛油果樹)







Madeira bananas (Madeira 盛產香蕉)







遺憾時間太趕, 如果唔係一定會再花至少一日參加另一些行山團。


下次啦, 下次再來 Madeira Island 時, 會再行山, 欣賞鄉間美景, 吸收多D靈氣先得!













穿梭葡萄牙 / 意大利之旅 2011 - 待續!!


6 comments:

  1. nice walk!
    [版主回覆06/18/2011 23:13:00]Yea that's a very nice walk!

    ReplyDelete
  2. 力高 --- 蛋糕20 June 2011 at 17:21

    ^___^ 阿TA!!!! 你好有心機呀,將唔同既花拼成一幅圖,好靚啊!
    [版主回覆06/20/2011 17:27:00]力高!!! 我又係啱啱上緊網喎, hahahaha!!! 你讚錯我了, 因為張相係我在 wikipedia.org度搵出來的, 我有心機寫遊記, 但我係電腦白痴, 唔識搞咁多高班技術呀 !

    ReplyDelete
  3. 嘩,Anita!我睇今日睇下你啲新寫ge blog先知你去左葡萄牙乍!你今次去你最鍾意嗰兩個國家,實好開心啦。 等我繼續睇下你ge意大利之旅先……
    [版主回覆06/21/2011 17:48:00]Hello Tracy!! 好耐冇見呀!! 係呀上排我去左葡萄牙同埋意大利旅行, 依家得閒就 update個旅程嘅點滴。係呀, 去兩個我最鐘意的國家, 好開心, 不過我諗我下次都唔會再去兩個國家或以上, 因為咁樣好倦, 同埋我唔鐘意執行李, 所以最好唔駛成日搬竇添啦, 哈哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 村姑 C 9 仔 *.*24 June 2011 at 15:46

    移民去果邊啦 ~ 咁就唔使咁煩啦 ~
    [版主回覆06/24/2011 20:58:00]移民去果邊?? 我要先學識耕田先可以在 Madeira住喎

    ReplyDelete
  5. 響異國行山好正wor..好欣賞你呢種旅行既態度﹗
    [版主回覆06/27/2011 18:44:00]哈哈, 多謝多謝 angcat ! 因為本人對買名牌東西興趣不大, 而且早聽聞 Madeira Island鄉間風景優美、空氣清新, 我想做多D平時在香港比較少有機會做嘅事情 !!

    ReplyDelete
  6. 呢個TOUR好喎~ 有人介紹唔怕唔知頭唔知路, 記錄在案!
    [版主回覆07/04/2011 21:46:00]好呀, 若果你將來去 Madeira 玩, 我可以 forward 一D資料比你呀

    ReplyDelete