Friday, September 24, 2010

Juve祖雲達斯2010-11年作客球衣

上一季 (2009-10)年, 我冇買到球衣, 因為祖記嘅主場同埋作客球衣一d都唔吸引, 加上球隊踢得實在太差, 簡直想抵制呀。


至於今季, 對上一場作客Udinese, 竟然4:0, 以為咁勁, 點知真係令球迷開心左3日咁大把!! 前兩晚主場對Palermo竟然又輸番1:3......睇黎都係放棄算喇, 冇眼睇。


冇眼睇球賽, 不過就一定買今季件作客, 因為件衫好靚呀!!!  你估我印邊個呢??







係Marchisio...實情我唔係最想印佢, 我想印Chiellini架, 但係我幫襯開嘅球衣店主場就有Chiellini嘅字, 作客冇, 不過就有Marchisio, 由於我非呢件作客球衣不買, 所以算啦, 印Marchisio啦, 橫掂祖記未來都有Marchisio份, 支持下佢啦。講開又講, 咁季嘅字都幾特別咁喎...







同場加映, 呢張貼子係朋友送嘅, 幾靚呀!! 多謝呢位朋友





6 comments:

  1. 幾銀?有無XXL?
    [版主回覆09/24/2010 23:03:00]連字HK$600, 我件係S, 唔知有冇XXL, 可以幫你問我朋友呀....門神兄那邊有嗎?

    ReplyDelete
  2. 確係幾特別啊, 仲有意大利元素添
    [版主回覆09/25/2010 18:50:00]係呀, 所以覺得好靚一定要買!! 本來有隊長嘅字, 但我有好幾件佢名嘅球衣了, 所以想轉下...Chiellini本來最理想, 不過冇, 冇辦法啦...查實我覺得Marchisio好似好cool咁, 我唔係話極之鐘意佢...

    ReplyDelete
  3. marchisio都幾好吖! 佢好promising lei!=]
    我九月頭都買咗一件上年主場,印咗隊長...
    不過,可惜佢後來遇到d意外(唉!)...都唔知可唔可救得番...T^T
    [版主回覆09/28/2010 19:48:00]Marchisio的確好promising, 之不過我對佢冇乜好感....乜你買左球衣嗎? 快d upload上你Yblog等我地欣賞下啦, 嘻嘻嘻!!  有乜意外呀? 咁件衫求唔求得番呀?? 好慘呀..............

    ReplyDelete
  4. 呢件客場真係幾特別ga~~
    但...反而我對今季ga印字更感興趣^^  因為真係好正呀
    [版主回覆10/11/2010 22:03:00]係呀, 我去到見到d印字都即時同舖頭位朋友講, "嘩, d字好特別喎, 好靚呀" !!  可惜冇Chiellini啦, 因為根本我係想印Chiellini字呀

    ReplyDelete
  5. 唉...隊長o個件救唔番...個印字有d stick together...激死我...T^T
    O個日我見個印字有D甩甩地...所以叫車路士幫手印番好佢(因為佢咁ARM IRONING....) 不過,點知個字突然飛起咗...但車路士睇唔到...
    一IRON 咗落去...隊長個 "R"就有一PART STICK TOGETHER...而家都救唔番LA...
    不過,呢件事都怪唔到人...IT'S AN ACCIDENT...
    我而家睇下會唔會儲到錢...買到一件GIGI 嘅GOALIE JERSEY (JUVE) LA!
    因為雖然我係佢FANS,但我一件佢嘅JERSEY都冇...==
    [版主回覆10/20/2010 07:46:00]oh no, poor you !!!  That's really bad that the names/numbers on the jersey have become like this.  That's why I've also been very careful with the jerseys I have.  I usually cover each jersey with a plastic bag before I hang it in the wardrobe.  As you know... it's especially hard to take care of autographed jerseys - not only that you have to pay attention to the names/numbers being printed on the jerseys, but also the signatures and the ink.  We never want them to stick or get messed up...
    Oh yes, I hope so much you'll soon get a jersey of Buffon... he's your number one idol!! haha.. Are you going to buy a new one (this new season), or an old one? I have one jersey of Buffon too.

    ReplyDelete
  6. Marchisio都唔錯呀,如果我買波衫都會考慮印佢,不過今季冇買
    [版主回覆10/20/2010 07:48:00]Marchisio... well, yes Yuen. That's not too bad, although I want a Chillini one much more, haha.  Are you going to buy any Juventus jersey this season? I think this season's away one (the one that I have and show here) is pretty special in its design.  If you want it, I can help you buy it in HK - no problem at all. Just let me know

    ReplyDelete