Friday, February 19, 2010

葡萄牙之旅 5 - 在里斯本四圍去 (3)

我希望可以盡快講埋有關里斯本嘅景點, 不過我相信講埋呢篇, 都仲要寫多一篇, 因為里斯本嘅景點好多 (仲要我係去唔晒), 我唔想草草了事, 但長長氣氣不斷寫又煩氣呢...哈哈哈


繼續里斯本之旅....


 


Sé Catedral - 里斯本嘅大教堂, 建於12世紀中。 我記得當日我在聖誕日下午去參觀, 雖然聖堂有開放, 但我在一樓欣賞緊聖堂著名嘅玫瑰玻璃時, 教堂負責人突然在樓下大叫一輪, 跟著, 佢就開放始關燈, 仲聽到鎖門聲!! 嚇到我地在樓上睇緊野嘅遊客即刻跑番落下面。我諗當日, 聖堂應該只開一陣就休息, 可能只係因為彌撒完畢開多陣等訪客睇下野咋!!




 


Castle of São Jorge (San George Castle) - 位處里斯本山上嘅城堡, 從呢處睇里斯本市中心好靚。



 


城堡內有好靚嘅瓷磚, 砌出當時打仗時嘅情景。



 


以下相片上半部嘅建築物, 就係城堡晚上嘅優美景色。呢張相係我在Elevador de Santa Justa電梯頂影嘅。



 


Elevador de Santa Justa - 1902年建成嘅呢座電梯, 最初係蒸氣運作; 直至1907年改為電力操作。電梯可以話係里斯本一個主要象徵之一。


如果有張1-day Lisbon Card, 就可以免費搭電梯上頂部睇盡里斯本全景。查實我覺得搭呢座電梯有少少搵笨, 因為旅程1分鐘左右, 但我在樓下就排隊排足40分鐘。而且根本可以行路都行到上呢座電梯嘅頂部, 只要你唔怕行下斜路就完全冇問題。


File:N2 Elevador.jpg


 


里斯本著名嘅28號電車, 穿梭行走於市中心大部分景點, 仍其如果地鐵去唔到嘅地方, 搭電車都可以到達得到。



 


Elevador da Bica - 呢架上山電車我個人高度推介!! 小小電車, 穿越 Bica小區, 途經民居住宅, 感覺很可愛地道。想搭呢架電車, 可以先去Chiado區行街, 呢區好多名牌同特色店, 慢慢行慢慢逛, 最後搭呢架電車落番山, 再沿路行去最近嘅地鐵站 Cais do Sodre,  搭番地鐵返市中心嘅Rossio或者Restauradores站。



 


Elevador da Glória - 聖誕節冇乜野好做, 又落雨, 所以就走去坐下呢架電車自我浪漫一番!  講真, 如果唔駛錢就不訪坐下, 否則可免, 呢條電車路線一D特別都冇。



 


唔知大家有冇聽過一種叫 Fado嘅音樂呢?  Fado (意謂命運或者宿命), 係一種憂鬱嘅歌種, 葡萄牙獨有。Fado特色係音樂同歌詞都好,悲慟, 通常與海或悲慘的人生有關。Amalia Rodrigues被葡萄牙人視為Fado女皇, 被受所有葡萄牙人所尊重同敬仰。


以下在市中心一個角落嘅塗鴉, 係葡萄牙朋友在我去葡萄牙旅行之前無意中發現, 我叫佢帶我去睇, 原來塗鴉就在我住嘅酒店附近, 據朋友所講, 塗鴉係新畫上去, 好新呀!!! 畫得有99%似Amalia真人, 塗鴉嘅人好厲害!!


另一張相, 係在市中心一架專賣Fado音樂嘅車。



 


Igreja do Carmo (Carmo Church) - 原建於14世紀末嘅Carmo聖堂及修道院, 不幸在1755年11月1日一場超強烈嘅地震中受到嚴重破壞。聖堂內部已經冇左上蓋, 內部有D殘缺, 不過都值得參觀, 可藉此懷念一下地震嘅巨大力量。



 


Cristo Rei and Ponte de 25 Abril (基督像及4月25日大橋) - 呢兩個景點地點好唔方便, 因為佢地位在市中心對面岸, 正常來講, 係要搭完船再搭巴士上呢個Cristo Rei參觀。


有點好笑, 係呢個建築都係抄人家的傑作! Cristo Rei係抄巴西里約熱內盧著名嘅Cristo de Redentor基督像; 至於Ponte de 25 Abril, 就係抄美國San Francisco嘅金門大橋。 


可惜係, 冬天嘅里斯本雖然比起其他歐洲各國都暖和得多, 但天氣不是太好, 經常落大雨或者黑天黑地, 直至準備離開時, 天氣先開始晴朗。激死人!!



 


下站繼續里斯本之旅....


穿梭葡萄牙之旅2009/10 - 待續


 


14 comments:

  1. d建築物好beautiful呀~~我最鐘意呢種style...搞到我想去一去Lisboa...
    [版主回覆02/19/2010 23:29:00]Chelsea, 下次我地一齊去呀!!!  我地去完意大利就去葡萄牙, 哈哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 得wo...可以去埋Spain tim...haha
    [版主回覆02/19/2010 23:39:00]去三個國家, 我地最少要去個半月, 哈哈哈!!!!!!  好呀, 去幾耐冇所謂, 最緊要有錢有時間!!

    ReplyDelete
  3. 我都有去Elevador de Santa Justa電梯,不過沒有上去,只在石級上拍照就算了。
    我亦有見過你講的28號電車及登山電車,可惜沒有坐過。我們在里斯本多數是搭地鐵或行路四圍走。
     
    [版主回覆02/20/2010 11:51:00]冇搭Elevador de Santa Justa你冇乜損失, 哈哈 !!  你講得啱, 查實好多時在里斯本搭地鐵或用腳走, 已經去得到大部分景點, 但有一日因為我地想去Basilica da Estrela, 但呢個地方周圍都唔近地鐵站, 但坐電車就剛好在Basilica門口有站落車, 所以搭左電車。
    里斯本周圍都係上山落山, 少D腳骨力都唔得呀....好彩我鐘意行路啫...嘻嘻嘻...

    ReplyDelete
  4. Swedish Hongkongese20 February 2010 at 17:28

    我記得當日我同個朋友就喺呢個位對開斜斜地個地方喺度碌草地...
    [版主回覆02/21/2010 01:23:00]嘩, 咁happy碌草地?? ..你地幾多人一齊碌呀??? 係咪場面好壯觀呢? hahahaaaa

    ReplyDelete
  5. Swedish Hongkongese20 February 2010 at 17:29

    好cute 呀架電車. 我去嗰時都無坐. 妳去過好多的地方我當時都無去啊... 好彩睇妳D相可以補翻數
    [版主回覆02/21/2010 01:27:00]我都好鐘意里斯本嘅電車, 因為真係好可愛 !!!  坐呢D電車真係好浪漫呢 (同情人一齊的話), 哈哈哈!!!

    ReplyDelete
  6. 架上上電車真係好可愛呀,可惜香港冇啦。
    [版主回覆02/21/2010 01:32:00]真係好可愛呀.....香港有的話你會唔會個個禮拜都坐下呢??  我會呀

    ReplyDelete
  7. Swedish Hongkongese21 February 2010 at 03:45

    無呀... 得我同另一個朋友碌咋.
    [版主回覆02/21/2010 19:22:00]兩個...都可以令場面非常壯觀的, 哈哈哈哈哈哈!!!!

    ReplyDelete
  8. fado同西班牙的Flamenco都係兩種我好想睇而又miss左o既表演!! 唔緊要, 我一定會再去, 再去一定會去睇!! 你有冇去睇fado?? 個castle, 上次我上到去佢差不多關門, 唔比我入呀~ 個電車我坐o個陣迫沙甸, 一d都唔浪漫!
    [版主回覆02/21/2010 19:30:00]有呀, 我有一晚去左睇fado表演, 因為有一位葡萄牙朋友知地方, 可以帶我去睇, 如果自己去, 應該唔識去囉, 哈哈哈!! 我以前在西班牙街頭睇過Flamenco表演, 睇完比番少少錢表演者...
    唔比你入castle咁慘? 唔緊要, 你下次去葡萄牙一定要去番!!  又真, 夜晚坐電車浪漫D

    ReplyDelete
  9. 你講既fado表演,唱哀怨既歌,聽完會唔會好傷心架?  不過我都好有興趣睇呀!
    [版主回覆02/22/2010 19:57:00]如果心情唔好時聽, 我覺得都會有唔開心的, 所以我依家唔會聽囉, 費是有共鳴 !!!  你想聽?  我有fado CDs呀, 想唔想聽下咁呢?  下次見面時可以借比你呀!!

    ReplyDelete

  10. 我都好鍾意 Elevador da Bica 呢架上山電車, 它實在超可愛  !!!
    最近開始全程投入去籌組我的意大利之旅, 現在嘅心情係又緊張又興奮但又好擔心, 因為自己係冇嘜方向感嘅人, 所以好擔心會迷路, 令行程受阻!! 現在不時都到你這裡, 看看你的資料, 給我們作指引! 實在要多謝你的資料!希望我的意大利之旅能夠完滿完成 !!
    [版主回覆02/24/2010 17:28:00]我記錯左以為你將會去葡萄牙旅行....你去意大利幾耐呀?  幾時出發呀? 唔駛客氣, 我D資料唔知幫唔幫到你呢? 希望啦! . 你去邊D意大利城市呢? 哈哈, 有時帶住個地圖都會行錯路, 所以唔駛驚, 行到邊, 睇到邊, 食到邊, 玩到邊, 哈哈哈!!!  祝你有個開心又好玩嘅意大利之旅!!!

    ReplyDelete
  11. 我們將會喺 5 月頭到意大利 15 日 , 地點包括都靈 , 因為會去睇祖記嘅球賽 , 之後到羅馬 , 威尼斯 , 最後係米蘭 , 回港前一晚會去睇 AC Milan vs Juventus. 行程大致上會是這樣 …..
    [版主回覆02/25/2010 21:39:00]5月頭去意大利天氣應該非常咁好 (希望唔好又天氣反常啦), 我2007 同2008年都係5月去意大利的, 都靈夜晚都有D涼, 有件長袖薄外套會更好。我都希望不久將來又去都靈睇祖記呢, 哈哈哈!  你頭尾睇兩場祖記, 咪走回頭路囉?  你係咪來回飛機都在米蘭呢? 買左波飛未呀? 定到時當日在場外買飛呢? 

    ReplyDelete
  12. 係呀 , 來回飛機都在米蘭。至於波飛 , 祖記 vs Parma 就未買到 , 我地諗住等佢地祖記球會個網站開始有 online booking 才買 , 其實我都想知道 , 如果我地到時當日在場外買飛重會唔會買到 ?
    [版主回覆02/26/2010 10:51:00]如果係主場對Parma, 應該當日場外仍然可以買到飛 但作客對AC米蘭那場, 我未去過San Siro睇波, 唔好意思, 我唔清楚買飛嘅情況會點, 同埋, 因為都算大賽, 你怕唔怕到時買唔到飛呢?  我未試過當日先在場外買飛, 但我見面好多人排隊, 場面有D混亂, 而且意大利人有時唔多排隊, 加上意大利人嘅英文極之有限, 我驚你到時雞同鴨講... ..你可以試下幾日前去到米蘭, 在當地嘅特約賣飛處買飛, 那些地方通常係買煙同報紙雜誌嘅舖頭。
    講時講, 我2008年諗住返都靈睇最後一場主場比賽, 但點知幾日前, 特約賣飛處已經賣晒飛, 我最後只能去bar睇直播....

    ReplyDelete
  13. Thanks for your info again!
    如果 join  了Juventus  Club  member, 是否可以參加佢地個 Stadium Tour? 另外你知唔知道祖記個 Museum 的開放時間, 同埋點樣去架?
    [版主回覆02/26/2010 21:35:00]唔駛客氣 ! 我都曾經join過做Juventus Club member, 但我唔記得係咪可以參加 Stadium Tour... 但我個會藉已經過左期一排, 所以我都唔知最新情況。祖記個museum, 據所知好似唔係開放的, 只有好特別情況先會比人入去參觀, 唔知我有冇攪錯呢, 睇睇有冇第二D祖記球迷在此update下我地先, 哈哈!!

    ReplyDelete
  14. Hi, 我另有問題想問, 由 Milan 往都靈的火車票, 是否須要預先在網絡上訂購, 或是到達時 Milan後才購買? Thanks in advance.
    [版主回覆03/02/2010 22:47:00]唔駛唔該 !! 我係當日搭車前兩個鐘左右先買票...哈哈哈, 不過穩陣計, 早一日買定比較好D....Milan好多車去都靈, 好似每一、兩個鐘一班, 好密下, 你又係5月去 (同我2008年一樣), 唔算好旺季, 應該唔駛驚冇飛買。我地通常搭好長途嘅火車先在網上買定票。不過我驚誤導你, 請你都在網上check真DMilan去都靈嘅火車schedule, 唔知依家有冇改變到。希望幫到你呢...

    ReplyDelete