Friday, February 05, 2010

葡萄牙之旅 3 - 在里斯本四圍去 (1)

里斯本 (Lisbon) 係我在葡萄牙南部的跟據地, 由里斯本, 可以坐巴士去附近不同小鎮作一日遊。


葡萄牙面積唔算好大, 對大部分香港人來講, 呢個國家係冷門旅遊之地, 好多人去埋葡萄牙玩, 只因佢地理上連接西班牙, 所以好多人去西班牙時, 就 "順便"去埋葡萄牙, 但卻只逗留一、兩日, 仲要只去下里斯本就算!   我個人非常喜歡葡萄牙, 我想大力sell下呢個國家, 唔好淨係去一、兩日, 起碼去一個禮拜啦!  當然我明白時間金錢係考慮因素, 但我個人就比較喜歡仔細一D欣賞一個國家, 深入去食多D佢地嘅野, 睇佢地嘅野。


因為個人喜歡葡萄牙, 我今次係用兩個幾星期獨玩葡萄牙, 仍然都唔夠時間, 所以我絕對唔贊成葡西一齊玩, 除非打算去呢兩個國家玩一個月或者以上 (只係我個人意見)。


Source: http://www.lonelyplanet.com/maps/europe/portugal/



 


里斯本係葡萄牙首都兼全國最大城市, 佢地嘅旗幟係以黑白色為主 (又再度令我想起我嘅愛隊祖雲達斯Juventus添... haha), 所以...好有歸屬感呀!!  呢個城市係歐洲大陸最西嘅首都, 面向大西洋。


File:Pt-lsb1.png


 


I found the picture below super beautiful, and therefore I wanna include it in my entry here. The picture shows all the major and beautiful scenery of Lisbon.  I thought I have more or less seen those places... only briefly though, haha.


Source: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lisbon_set_of_images.jpg


File:Lisbon set of images.jpg


 


未去其他小鎮作一日遊之前, 我都唔會錯過機會, 盡我所能遊覽里斯本市內大大小小嘅景點。


我第一日到達里斯本, 係上午時份, 雖然經過差唔多15個鐘頭嘅飛行旅程, 但好彩唔覺好倦, 所以把握時間食左野就周圍行。


第一個去處係: Campo Pequeno。呢個地方其實係一個鬥牛場, 不過呢間鬥牛場嘅鬥牛表演通常係在每年五月至九月舉行, 所以我今次只在場外影下相, 並未有機會入場觀看鬥牛表演。




據講葡萄牙式鬥牛表演與西班牙嘅形式有好大唔同, 其中一個最大分別在於: 葡萄牙人唔會在鬥牛場內刺殺隻鬥牛嘅。但因為我從來都未睇過鬥牛, 所以唔敢亂講扮代表。有興趣了解多D的話, 可以看看呢個網址, 會有更準確介紹:


葡萄牙式鬥牛http://en.wikipedia.org/wiki/Portuguese-style_bullfighting


又或者睇睇呢個在里斯本舉行嘅鬥牛表演片段吖!! 


 

 


Parque das Nações (=Nations Park), 中文版關於葡萄牙嘅旅遊書, 我機乎冇見過介紹呢個地方, 但如果睇英文旅遊書, 就一定唔會冇講。 Nations Park係集休閒、旅遊、商業同住宅於一身嘅社區, 位於里斯本市西面, 地鐵站Oriente一出就搵到。


呢個雖然叫做公園, 不過功能絕對大於普通一個公園!!  .  Nations Park原址係1998世博地點,



 


Nations Park有cable car坐, 可以悠閑地從高由頭到尾看盡成個區。雖然冬天嘅葡萄牙天氣在歐洲各國之中叫做和暖, 但變化認真大, 唔講得少!  呢頭落雨落到暈, 但隔左一、兩個鐘, 又變成藍天白雲, 好神奇的! 


我係買左Nations Park嘅套票, (18 euro/person), 當中包括乘坐來回兩程cable cars, 個人覺得幾化算。



 


下圖見到個巨型建築, 叫  Atlantic Pavilion Concert Hall, 好多大型演唱會都在此舉行。



 


Oceanarium - 呢個水族館好大, 係全世界第二大水族館!!  裡面有好多巨魚睇, 令我大開眼界!  如果係買套票的話, 就可以免費入場。


File:Lisboa-Oceanario.jpg


 


公園內有好幾多呢種 volcanoes, 你見依家好似冇野發生, 但等5分鐘左右, 佢就開始準備大爆發, 我都錄左個過程, 好得意的。


 



 


呢個公園對面有個好大嘅shopping mall, 叫做 Vasco da Gama, 我未行晒, 下次去時再行耐D先得。


File:Centro Vasco Gama Lisboa.JPG


 


穿梭葡萄牙之旅 2009/10 - 待續  


16 comments:

  1. 我真係留得太短啦~ 你講呢幾個地方我都無去到呢!!
    [版主回覆02/06/2010 12:12:00]Iris, 你上次去葡萄牙去左幾多日呀?  去左邊D地方呢? 

    ReplyDelete
  2. 我呢, 四月去英國嘛... 咁我唔想日日都搵球員咁煩氣, 所以次次都抽d時間去其他地方玩下... 朋友今次提出西葡, 初頭聽到葡萄牙e個名都冇興趣, 之後上網一search就愛上了... 對比起有好多名勝既國家, 葡萄牙既文化唔知點解好吸引我... 睇下人點樣生活, 睇下d街道幾咁平民都係一種樂趣.... 再search多d葡萄牙既背景同好多歷史故事, 更加覺得正, 希望去到唔會令我失望!
    我想問呢, 交通方面...
    我逗留三日兩夜, 由Liverpool去Lisbon已經係下晝, 當日都係市內行下, 第二日去Sintra, 第三日去Belem再係市內搭下電車咁...
    我買7 Colinas Card 加一張 Train & Bus Ticket一日票 (Sintra用), o岩唔o岩?
    我會住e間hostel: http://www.hostelworld.com/availability.php/Yes-Lisbon-Hostel/Lisbon/36649
    [版主回覆02/06/2010 12:31:00]Small Yan, 四月去英國同埋葡西, 天氣應該好好呀 (起碼好過我上排聖誕時去, 哈哈)。咁又係, 我在都靈時都冇日日睇球員, 我都唔想做一個煩到爆嘅球迷, 哈哈!!  
    葡萄牙比我感覺係唔太旅遊化, 但咁先好, 唔似得好似例如捷克布拉格,  西班牙巴塞隆那等 (雖然呢D地方真係宏偉又美麗), 反而葡萄牙嘅城市小鎮好有地方色彩,  同埋當地人真係勁友善, 我試過N咁多次, D人會主動用英文幫我解決問題, 而且普遍來講當地人英文水平比起西班牙、意大利都好好多, 當然如果識一D拉丁系語言會在葡萄牙更方便, 能講得幾句葡萄牙文就perfect啦 。
    如果第一日下午去到Lisbon, 咁你可能去唔到乜野地方, 放低行李在Rossio Square, Restaurandores行下影下相, 坐下#28市內古老電車, 晚上有興趣可以上 Elevador de Santa Justa (好靚嘅電梯呢), 睇Lisbon夜景, 幾好架, 不過排隊搭電梯好多人下, 我上次排左40分鐘, 但只搭3分鐘就上到去!  如果你慳錢, 其實可以唔搭電梯, 可以行上去架, 四月唔熱, 唔會滿身大汗的, 哈哈哈!
    買7 Collinas Card + 一張 Train & Bus Ticket一日票 (Sintra用)夠囉!
    我轉頭去睇睇你會住的hostel/hotel係乜樣先, haha!! 
    有乜大家可以再傾呀 , 極之歡迎呢!!
     

    ReplyDelete
  3. 哈哈,話說我細個跟團...都係要去西班牙,「順便」去埋PORTUGAL......
    支旗真係開正你個瓣........成支祖雲咁!!
    [版主回覆02/06/2010 12:38:00]瑩B, 其實參加旅行團真係冇辦法, 因為通常都會在最短時間睇最多嘅野, 哈哈哈!!  我以前細個都試過跟團, 8日去兩個國家 (意大利 + 希臘), 最後我都唔係好知自己去過邊, 哈哈, 從此之後, 我都唔鐘意跟團了.....
    哈哈哈, 係呀, 今次冇去到Torino, 去Lisbon都一樣, 當自己去左搵第二個祖記!!!

    ReplyDelete
  4. 葡萄牙睇落好先進啊!! 妳講得冇錯, 去一個地方, 一定要留耐一點的時間, 才可以慢慢細心體會到那個國家的風情, 果d十日五國團呀, 十二日六、七、八國團實在唔知可以睇到同認識到果個國家d咩呢? 我去左意大利咁多次, 都睇唔哂所有風土人情啦.....
    我都好想去葡萄牙, 仲有西班牙, 希臘, 土耳其, 摩洛哥, 仲有好多好多呀!!!!
    [版主回覆02/06/2010 12:52:00]My good friend, 哈哈, 你終於蒲頭喇 !! 我永遠永遠都唔會參加D十日五國團, 十二日六、七、八國團呢種形式嘅旅行方法, 因為對我意思冇乜。我都係咁話, 去左幾次意大利我都未好睇到好多當地風土人情, 我個意大利南部都唔知幾時可以實行添.... !  幾時一齊來個意大利或葡萄牙之旅先?  哈哈哈!
    對我來講, 葡萄牙一D都唔落後, 正常先進國家嘅樣, haha!!  我查實唔明點解好多時D人形容到葡萄牙好落後呢?  可能佢冇北歐咁發達係真嘅, 但有時我覺得人嘅素質比起話一個國家經濟是否繁榮更重要, 我又唔係去個度搵食, 我去旅行係想見識, 每個地方都有繁榮同落後嘅一面, 我睇嘅係人、食物、文化、建築、歷史等, 我所遇到嘅葡萄牙人都好友善好幫忙, 淨係呢樣野我已經覺得呢個地方嘅人好文明喇, 令我有好好嘅印象 !! 
    嘩, 你想去咁多國家, 目標好遠大呀, 哈哈哈!!  我地努力儲錢去晒佢地!!
     

    ReplyDelete
  5. 我好怕睇鬥牛表演, 亦都好唔贊同呢種活動, 相信如果我去西班牙一定唔會睇, 睇左會發噩夢呀
    [版主回覆02/06/2010 12:56:00]我都驚現場睇殺生, 但又好矛盾, 因為我想睇下乜野叫做鬥牛表演....如果坐後D唔好坐咁近, 會唔會好D, 唔會發噩夢呢?? 

    ReplyDelete
  6. Swedish Hongkongese6 February 2010 at 17:45

    所以好多人去西班牙時, 就 "順便"去埋葡萄牙, 但卻只逗留一、兩日, 仲要只去下里斯本就算! >>> 哈哈哈, 講緊我
    [版主回覆02/06/2010 23:52:00]哈哈哈, 真係唔好意思講正你, 你真係只去左里斯本一、兩日???

    ReplyDelete
  7. 這個原來是National Park, 我地都係行完個shopping mall之後, 見到出面仲有得行, 便行去看看. 只見到遠處有cable car. 係呢度行下行下都幾舒服. 另外, 多謝你的介紹. 我現在跟Franco學緊. 上了兩堂, 每堂一個小時. 我已經覺得有很多Grammar要記啦!
    [版主回覆02/07/2010 00:17:00]你有冇坐到cable car呢?  咁你留左在里斯本幾多日呀? 
    Franco都話你開始左上堂了, 很好呀, 唔駛多謝呢, 我都係講個電話等你同佢聯系...嘻嘻! c

    ReplyDelete
  8. 我去左3日咁大把!! 之後就要番瑞典準備寫論文... 當時去左個blog友Ada屋企(Aveiro) 住左兩天, 其中一天去左Porto, 然後自己去左Lisbon, 留左一日咋, 都係市內行左陣同埋去左Belem! 完全唔夠時間玩
    [版主回覆02/11/2010 22:28:00]原來你去左3日, 有兩日在Aveiro!  Aveiro應該好靚呀, 上次我唔夠時間去, 如果下次去, 希望可以上Aveiro玩, 因為係葡萄牙版嘅威尼斯呢, 哈哈哈!!  唔緊要, 你下次玩耐D葡萄牙吖, 大把機會呢!

    ReplyDelete
  9. 好開心呀, 又見到你update你個blog, 係你去旅行嘅遊記, 我就懶到爆, 將張SD card嘅相upload晒去電腦已經叫一大進步, 其實我今次有帶netbook去, 喺火車都有打遊記, 不過好長氣要執一執.
    今次我個一人意甲朝聖之旅有好好嘅美麗回憶, 希望快啲比你睇.
    不過我忍唔住要講咗先, 我喺都靈撞到Amauri & 佢太太喺同一間餐廳食飯!!!雖然我對佢一般, 不過佢好好人, 好nice, 佢同我影相同簽名, 我果晚開心到睏唔著.
    期待你嘅葡萄牙之旅..........
    [版主回覆02/11/2010 22:31:00]Ciao Kiki!!  妤耐冇在blog見呢, 哈哈哈!!  嘩你咁勤力去旅行帶本netbook去打遊記, 勁呀!!! 我等你嘅意甲朝聖之旅嘅報道呀, 話比我地聽祖記場波現場情況嘛!!
    你竟然見到Amauri吠咁勁?  你去好豪嘅地方食飯架?? 

    ReplyDelete
  10. 我見到佢真係好意外呀, 因為我一心諗住去都靈係去搵Giovinco. 果間餐廳叫Ristorante del Cambio, 小小貴啦. 不過我見旅遊書介紹話歷史悠久, 1757開業, 係Cavour以前成日去, 見佢裝修咁靚咪去試吓佢個傳統Piemonte menu好唔好味, 同朋友就一定唔可以去架啦. 結果~~咁貴係值得架, 好彩有去咋

    ReplyDelete
  11. 我見到佢真係好意外, 因為我去都靈係一心去搵Giovinco. 果間餐廳叫Ristorante del Camio, 小小貴啦. 不過我見旅遊書介紹佢係歷史悠久, 1757開業, 係Cavour以前成日去, 味去試吓佢個traditional Piemonte Menu好唔好味, 同朋友一定唔去得架啦, 結果~~比咁多錢係值得架, 好彩有去咋.
    [版主回覆02/13/2010 22:34:00]係喎, 唔記得你鐘意Giovinco添, 哈哈哈!!  咁你今次有冇見到Giovinco呀?  見到Amauri都正呀!!  不過我唔識你所講嘅呢間餐廳, 在Torino邊條街架呢??  市中心的?  咁又係, 咁正, 比多錢都超值得呀!!!

    ReplyDelete
  12. KaKa*牛奶妹8 April 2010 at 16:22

    極度認同你! 葡萄牙其實有好多地方都好靚, 我就最喜歡porto同coimbra!
    我去過oceanario(水族), 不過當時有人帶路,所以冇記低佢, 我想問下你parque das nacoes點去?
    [版主回覆04/11/2010 18:44:00]係呀, 葡萄牙有好多地方都好靚, 但在好多香港人心目中, 淨係去到西班牙就停...好可惜呢!
    parque das nacoes好易去, 唔知你記唔記得有個地鐵站叫 Oriente呢?  parque das nacoes就在Oriente站, 出左去, 有個好大嘅shopping mall, 叫 Vasco da Gamas, 而parque das nacoes在shopping mall對面。 其實我都有朋友帶下路, 所以在Lisbon暢通無阻, 哈哈哈!!
     
     

    ReplyDelete
  13. 今天在找葡萄牙的資料時,有幸也有緣找到了你的網誌,讀到了你超精彩又超詳盡的遊記,真的很開心﹗
    你說的一句﹕但我個人就比較喜歡仔細一D欣賞一個國家, 深入去食多D佢地嘅野, 睇佢地嘅野……
    我實在認同得不能再認同﹗我去年人生第一次踏足歐洲,選了極冷門的瑞典,9天都只遊了瑞典兩個城市,因為我旅行的信念跟你一樣,要深度遊一個地方,而絕非走馬看花,到地標拍了一張照就算 : )
    而今年我正計劃到葡萄牙遊覽9天,正煩惱應選擇那兩個城市,或是只遊Lisbon便算。看了你的遊記後,我得到了很多寶貴的資料﹗真的非常感謝你呢﹗
     
    祝你未來有更多快樂旅程 : )
     
     
    [版主回覆05/24/2011 20:15:00]Hello angcat!!! 你好呀, 嘩你打算去葡萄牙旅行? 幾時去呀? 9天的話, 你會打算點選擇呢? 如果 Lisbon + Porto可能係大部分人嘅選擇, 唔知你係咪都係咁諗呢?

    ReplyDelete
  14. 今天剛預留了機票﹗如你所說,我打算到Lisbon + Porto! 不過剛剛看到有人說原來有Lisbon的Rossio Train Station可以很容易乘火車到一個叫Sintra的地方,不知道好不好也去走一趟。
    其實葡萄牙的資料確比西班牙/意大利/英國/法國等等難找,現在我仍然很亂呢﹗
    也想請問你知不知道在Lisbon那個火車站可以乘火車到Porto? 我初時以為Rossio Train Station一定可以,但有人說這火車站只有車到Sintra..@__@
    [版主回覆05/25/2011 19:28:00]嘩很好很好, 你已經訂了機票!! 係呀, Rossio Train station嘅火車大多數都只去 Sintra, 如果你在 Lisbon有時間, 一定一定要去 Sintra呀, 因為那個小鎮實在好靚呀! 其實話你聽吖, 我剛剛又去了葡萄牙回來, 哈哈! 如果你有問題, 我盡量解答你呀。你幾月去呢? 依家天氣勁好, 有成30度以上, 陽光普照!! 
    你去 Porto, 我冇記錯是在 Oriente火車站上車的, 火車站有地鐵接, 就好似九龍塘火車站那種.... 查實在 Lisbon市中心玩好方便, 大部份地方都有地鐵、電車到的, 而且大部份當地人都識得英文, 唔駛太驚 。
    你講得好啱, 要搵葡萄牙旅遊資料比起意大利、西班牙難找D, 我都係買英文旅遊書睇, 我推介 Top 10 Lisbon, Rick Steves嘅 Portugal, 好實用地圖又幾清楚的。有乜問題, 可以大家再傾再研究呀!

    ReplyDelete
  15. 實在太好啦..原來你係葡萄牙通﹗哈哈﹗仲係香港人,問同鄉始終親切好多﹗(例如你會用九龍塘黎比喻個火車站,哈哈)
    我應該會10月1日出發,10月9日回港﹗我唔捨得買英文旅遊書,本本都幾百蚊,我只係不停上網搵資料﹗依家搵緊Lisbon酒店,希望可以搵到地點方便,又響HK$1000一晚之內既酒店﹗因為機票每張連稅已經近1萬,所以唔想用太多錢響酒店﹗(上次去瑞典因為機票只係HK$8000,所以可以住靚酒店啊...@_@)
    我唸你當初寫遊記時都估唔到,幾年後會有人搵到你個遊記,而且覺得非常非常有用仲要即刻bookmark左佢,哈哈﹗(其實我自己都寫左唔少遊記,一直都有好多人問我資料架 ^0^)
    等我繼續搵先,你應該再介紹下你最近既葡萄牙旅程嘛,唔好浪費啊,會對好多人有幫助架﹗
    [版主回覆05/25/2011 22:08:00]哈哈, 我都唔係乜葡萄牙通, 我都有好多唔識嘅野, 等我去多十次八次應該會好好多 !
    多謝你bookmark我, 我都 bookmark左你呀! 你嘅旅遊記都寫在 Yblog? 還是仲有另外的blog?
    你睇睇你搵唔搵到心水嘅hotel, 如果唔係我可以話你知我住嘅酒店你 check一check, 我上次在 Porto住嘅酒店好近火車總站 (好靚嘅 Sao Bento Station), 印象中大約 40 euros/晚, 個房仲幾大下, 但呢個係冬天價錢, 唔知 10月嘅房價有冇唔同呢。
    係呀, 英文旅遊書的確貴左少少, 但個人覺得資料好詳盡, 而且對我比較方便, 因為英文旅遊書通常唔會將D地方名再譯, 如果睇中文旅遊書我唔係咁明D地方、著名景點嘅譯名 同埋介紹。
    唔知你已經知道呢個網頁未呢. http://www.golisbon.com 呢個網頁好多 Lisbon嘅資料的, 我個人覺得好有用。呢個係關於 Sintra嘅資料, 睇下你搵過未吖... http://www.personal.u-net.com/~luso/sintra.htm
    繼續研究吖...
     

    ReplyDelete
  16. Thank you so much!!! 我初步搵左間 Porto 既酒店叫 Hotel Mercure Porto Centro ,平平地,不過唔知道位置算唔算最好。我網站係 www.angcat.com
     
    Yahoo Blog 只係 back up : )
     
    你介紹既網站我會睇架啦..另外最近睇緊lonely planet website...講真搵資料搵到我頭暈……  
     
    [版主回覆06/07/2011 19:56:00]De nada (葡文 = you are welcome ), 抱左書包添, !
    你10月去那邊, 應該冇咁多人掛, 但我上個月去已經好多遊客呀, 尤其 Lisbon, 不過我諗 Porto 好 D... 你除左去 Lisbon & Porto, 決定左仲會去邊未呢? 原來你有個 webiste咁厲害? 好呀我等間過去參觀參觀 。
    我依家 update緊剛剛完成嘅旅程, 不過未講到 Lisbon... 希望到時嘅遊記對你嘅旅程會有些幫助

    ReplyDelete