Monday, January 18, 2010

遲來的Happy New Year!!

各位好!!  我相信自己已經有太耐太耐冇check呢個blog, 其實最開頭係因為Yahoo blog唔知攪乜, 一大堆無聊人走上來留言, 講埋一D廢話, 令到我冇乜心機用呢個blog! 


然後, 就因為去左旅行, 所以冇update個blog。


新一年, 希望今年大家身體健康, 生活如意!!


聖誕和新年時, 我去左一個國家旅行。唔知大家憑相片, 會唔會估到我去左邊呢?  雖然有部分朋友一早已經知道了, 哈哈哈!





接住, 我會陸續將呢次旅行嘅遊記以及部份照片放上來與大家分享, 同埋宣傳下呢個我非常喜歡嘅國家先!!   


9 comments:

  1. 嘩嘩嘩... 如果我冇睇錯... 你係咪去左葡萄牙?第二張相應該係 "波圖"!?我都好掛住呢個國家呀~~
    [版主回覆01/19/2010 11:53:00]你好厲害, 不過我記得你2004年歐洲國家杯杯時去過葡萄牙, hahaha!!  葡萄牙真係好正, 我由返左黎香港開始不斷講呢個國家好正, 可惜通常大部分人, 去歐洲去到西班牙就停, 應該行遠D....哈哈哈!
    我諗你係講第三張相?  那張有條好靚大橋 (Ponte Dom Luis I)同埋海邊嘅相?
    我都好掛住呢個國家呢... . 

    ReplyDelete
  2. wow..... u went to porto? I can tell from the 3rd pic ar!!!!!
    ai... I wanna go travelling too!!!
    [版主回覆01/20/2010 14:43:00]好野呀瑩B, 你去過Porto所以一眼就睇得出?  你好似啱啱去完旅行返來冇耐咋喎, hahha!! 

    ReplyDelete
  3. 我打完之後,先發覺得自己寫錯了... 第三張相才是波圖!你有沒有坐船遊覽兩岸?參觀酒廠?
    我當年只是走馬看花的遊覽里斯本及波圖,旅遊時期雖短,但就好滿足 (好想再去)!希望快些看你的靚相,好讓我回憶之前的難忘旅程!
    [版主回覆01/20/2010 14:47:00]有呀, 我有坐船遊 Duoro River, 睇橋, 因為我坐4點半最尾一班, 加上冬天早天黑, 所以順便可以在船上欣賞落霞情景.....好靚呢, 不過我在波圖4日裡, 每日都狂落雨, 好唔開心。
    哈哈, 我會盡快放相同遊記上來, 唔知到時會唔會勾起你葡萄牙的美麗回憶呢??

    ReplyDelete
  4. Let me guess, First picture, San Francisco, USA
    second picture, Rio de Janeiro, Brazil
    Third picture, well i can't really tell, so where were you really??? By the way, you have forgotten the picture of the roman temple in Evora and next time you should go to Aveiro, at least you can pretend you were in Venice, lol...but just a cheap imitation of course, haha
    [版主回覆01/22/2010 12:37:00]Are you trying to fool me and my bloggers around? 
    It's great that I saw USA, Brazil and Italy altogether in Portugal.  I have already traveled around the world, I'm so happy!!
    Yes, I should have also included the roman temple in Evora, and the beautiful Bom Jesus do Monte in Braga too.  No worries, I'm going to write travel journals on all those places, and will then upload some beautiful pictures.  I have never forgotten Aveiro, next time next time.  BTW, I have seen the article you put on fb... excellent one.  While I was reading it, I was feeling unhappy, only becoz I didn't manage to see the town this time.
    No, you shouldn't call it the cheap imitation of Venice.  I'd rather call it "A more affordable imitation of Venice"!  haha.. I know Venice has impressive views to offer to visitors, but it's super expensive in everything you find there: accommodation, food, and so on.  And it's too touristic, which is not what I'm very interested in.  I think I'll like Aveiro more, haha.
    While Venice maybe a must-visit place in the world, Aveiro is too!  I'll go there next time, soon....

    ReplyDelete
  5. 好耐冇見,我唔係無聊人掛?哈哈.... 你就好啦,有得去歐洲,我睇第一張相以為係美國咋....哈哈.....
    [版主回覆01/23/2010 12:59:00]好耐冇見呀 !!!  新年進步, 身體健康!!  你緊係唔係無聊人啦, 哈哈哈!  我已經好耐冇update個blog, 要慢慢跟番你地各位先得, hahaha... 第一張相好鬼美國, 第二張又好巴西喎, 第三張先好...波圖, 哈哈!!  去下旅行見識下咁咋, 我係咪要學下你講呢...你就好啦, 有層自己嘅樓??  哈哈!! 
     

    ReplyDelete
  6. 力高 --- 蛋糕23 January 2010 at 20:26

    HELLO~你好呀~ 我係搵遊學資料時係一個BLOG渡見到你留言講過曾經跟過EF兩次~~ 因為我想去遊學半年左右,睇過EF同學聯,EF係比學聯詳細好多,但上網睇好多評語學EF麻麻,睇了很多,就看到你留過言給其中一位BLOG友 ( http://hk.myblog.yahoo.com/jw!L8TKaByREQOJ22vFj1BXRlY2kPEI/article?mid=5588  ) 所以很想你比些意見~~~希望你會覆我啦~~THX!
    [版主回覆01/24/2010 22:14:00]Hello你好!!  我未參加過學聯舉辦嘅遊學團, 但我參加過兩次EF, 我覺得好OK喎。我覺得有佢地組織同聯絡當地學校, 減少我唔少麻煩, 而且我在香港比學費EF。EF都算幾有交帶吖, 我2007年through佢地去羅馬間意大利文學校讀左2星期, 我問當地羅馬嘅意大利文老師, 呢間學校好出名, 贏過唔少獎。間學校在市中心, 交通極方便, 老師質數都好好。我個人覺得好滿意。
    如果有乜問題, 大家再傾吖, 歡迎你再問, 希望解答到你嘅問題。   

    ReplyDelete
  7. 等左你好耐...中於返來啦...快D寫啦,好心急呀^^ 哈哈
    [版主回覆01/24/2010 22:07:00]多謝晒你呀!!  真係太耐冇蒲頭, 依家要亮相番多D先得, 哈哈!! 

    ReplyDelete
  8. 力高 --- 蛋糕24 January 2010 at 23:19

    好多謝好多謝你既回應呀! 不如我大約講你知我既情況丫,我係想quit左份工,去學好英文,所以我係專攻一D英語既課程,我自己暫時預計就想去生活半年,我上網睇過大路就係學聯或者EF啦,咁我屋企人問過朋友,話IDP唔錯,IDP就專係FOR去澳洲既~ 我都係打算去澳洲呀...紐西蘭哩D~~因為平D啦~~~ 其實我真係咩都唔識架, 我而家24歲啦,英文又唔好,真係好想出去學好英文,哩個決定我都考慮左好耐,又好多野都唔清楚~ 希望你可以比到D意見我啦~~~
    [版主回覆01/24/2010 23:52:00]唔駛多謝, 互相幫助嘛...
    你見到自己要改善嘅地方而搵途徑去upgrade自己, 好積極呢 !!!  去澳洲的確平好多, 天氣又比較怡人 (但可能夏天熱到飛起, 有40幾度!!), 但如果澳幣升值, 可能都貴左的, 哈哈!!  半年其實好快過, 你剛剛settle down, 但又已經準備離開了...如果你有多少少錢, 你會唔會考慮讀耐少少呢?  sorry, 呢D只係我個人意見....當然你可能有自己嘅計劃。
     

    ReplyDelete
  9. 你番黎啦!! 等左你好耐la~~ 開左估知道你去邊lu~ 話時話第一張相真係好似san fran! 哈哈~ 等你介紹呀~~
    [版主回覆01/26/2010 11:44:00]我都好開心又可以投入多D時間同大家傾下計, 聯絡感情, 哈哈!
    第一張好San Francisco, 係啦, 我直頭覺得一模一樣呢!! 

    ReplyDelete