Wednesday, December 03, 2008

開倉平賣!

今朝放左半曰假, 因為屋企附近有個電器用品開倉大平賣....平生首次去呢種開倉 SHOW, 但因為今次有實際 "目標", 又見係在家附近舉行, 所以就去看看。


我諗住去到若果太多人的話, 就唔會排隊, 走人算數...早上10點開門, 我地9點去到, 已經有大約20人排緊隊, 好彩開倉在工廠大厦2樓, 我地都算排得前; 如果要排隊排到出街, 咁啱被 friends見到唔係幾好意思嘛....  聽前面一位男士講, 排最頭的人, 竟然今朝5點來到!  至於第5個人, 都7點已到, 乜佢地咁早!!!  我估佢地咁早係因為今日有5部冷氣機, 每部只需 $300!  大陸名牌 "格力"冷氣機....。 我嘅真正需要, 係一部飛歌牌陶瓷暖風機 ($390), 比正價平好多; 同埋屋企個燙斗太舊要換。


可以的話, 睇埋洗衣機, 屋企個洗衣機, 一到乾衣個part, 就好似發生7級半地震一樣, 噪到鬼, 據講係機裡嘅避震器可能鬆左, 攪到係咁狂震, 但修理勁貴 (超過1,000蚊), 當然唔整啦.....我屋企用開歐洲牌子嘅洗衣機, 我地唔係有錢得滯所以買歐洲牌子, 更加唔係崇洋!!  係因為地方問題, 焗住用!  我地被D歐洲牌子嘅洗衣機激鬼氣, 呢D機一般已經比較貴, 最慘係好易壞, 整又麻煩又貴。我地換過用過不少洗衣機, 次次都問題多多....


每日限量20部嘅暖風機被我地買到, 相當好!!  至於燙斗....Morphy Richards嘅燙斗係咪儍的???  個燙斗好似個啞鈴咁重?  邊有香港人買先得GA???? 菲傭用佢地D燙斗燙衫, 手臂好快有老鼠仔。 反而睇中左呢個牌子嘅電水壺 (kettle), $240, 個壺有個 "Keep warm" 制, 可以保住D水嘅水溫。至於另一目標洗衣機, 睇唔啱...唔買無謂野囉, 所以目標到達就快脆"鬆"人喇。


買完就自己搭車拎番屋企, 門外好多人排緊隊等入去呀...。 


5 comments:

  1. 我屋企都係焗住要用歐洲機... 住左幾年, 壞左一部! 去水喉問題, 浸到個廚房一地都係! 時壞時唔壞, 我地一家人都試過踎係廚房勺水!! 最後搵醫生黎睇, 又係, 整仲貴過買! 結果都要換過部新 去呢d開倉一定要目標明確, 買完就閃! 唔係好易買埋d無需要o既野番去!
    [版主回覆12/03/2008 17:32:00]你屋企都遇同樣問題, 咁我地一定好有共鳴呀!!!!!  我地係同是天涯可憐人......來個 GIVE ME TEN 吖!!! (苦中作樂一下)....
    係呀, 若果去開倉當平時行街, 我驚會買好多唔等駛嘅野!!

    ReplyDelete
  2. 邊間電器舖開倉咁笋呀? 泰林?
    而家financial tsunami,周圍都裁員,大減價,點解我哋呢度冇大減價呢?
    [版主回覆12/04/2008 10:26:00]係太平家庭電器 (Gilman)攪嘅開倉, 有好多電器真係好抵, 如果撞啱買新屋要D新電器, 咁仲可以掃多D平貨添; 佢地上星期先在沙田小瀝源做開倉, 今星期就連續幾日在我區攪, 如果唔係睇報紙廣告都唔知呢。
    係啦, 經濟唔好, 真係想以更低價錢買到心頭好... 會唔會好快輪到你可以執平野呢...

    ReplyDelete
  3. 妳真係一個精明消費者,有哂目標唔貪心~
    有時d心態....一場黎到,d野咁平,買多幾件唔好蝕...
    就係咁就"乃"野...
    我就係呢d.....
    [版主回覆12/04/2008 10:33:00]冇錢, 要慳D駛, 所以要學唔好被揾老襯....哈哈哈哈
    我有時都會有唔好蝕底心態, 但電器又大件又價錢貴, 所以迫自己要 "頭腦清醒" D, 入到場咪亂黎!!! 

    ReplyDelete
  4. 我都係用歐洲式洗衣機, 又係壞鬼左
    [版主回覆12/18/2008 10:08:00]好慘, 整好未呀?  整親都唔平喎......

    ReplyDelete
  5. 當然都係因為屋企細焗住用啦, n年前用過愛妻號, 攪到轉身都勉強
    [版主回覆12/18/2008 10:10:00]愛妻號?  日立?  東芝?  其實日本機又平又好襟用, 至衰屋企冇位放啦....

    ReplyDelete