Tuesday, December 16, 2008

就黎忙死!!

呢排, 就黎忙死....但諷刺嘅係, 我唔係忙正職, 係忙副業!!


經常聽人講, 香港讀書嘅小朋友好慘, 好多功課要做, 又要補習, 又要參加好多課外活動之類。今日, 我唔單止好明白, 仲好 "感同身受"。


真係俗D都要講句, 痴孖根!!!!  我補習個小朋友, 只係小一, 真係誇張得要命, 佢今星期考試, 自上星期起, 佢阿媽想我 (= 要我??) 每次補耐D (由一個鐘變個半鐘), 星期二, 四各補1.5鐘頭, 星期六補左2個鐘, 星期日又補左1.5鐘; 之後, 繼續連踩..... 攪埋今日, 我地終於可以有D好曰子過!  我地 ~ 個細路 + 我也!!!


我諗個細路個阿媽一定認定我係鐵人!  佢唔知知唔如道我有正職ga大佬!!!  我應承得做補習, 好有義務要細路做得比以前好, 但係.....佢好似將個仔嘅 "終身幸福" 交晒比我咁, 佢自己唔駛理!!!  原來, 佢當初想我日日補添!!!  (咁我要比埋條命佢都似)


因為我實在太倦, 加上明日 (星期三)都考完試囉, 唔會好多家課啫, 大家都好應該休息下, 同埋我要比個訊息阿媽媽, 我要休息, 我要學下拒絕.... 所以我話星期四我想除消一次補習。 


細路嘅阿媽 "chur" 得太勁, 小一咋!!!  佢個仔呢幾日已經要考試, 但點解仲在我補習前去左游水堂????????? 係咪應該俾細路抖下呢??  阿細路間學校係名校, 平時D功課又多又深, 每星期又要默中英文, 仲參加90萬樣活動, 遲早精神衰弱!! 


我嚴重考慮係咪應該繼續補落去..... 但我想有始有終, 半個學期劈炮當然得, 但佢家人又幾好人, 我唔想半路要人頻撲揾個一個新補習老師.....最大問題係, 呢個補習係一個好朋友介紹, 佢識呢家人...... 但我心同身都好難頂。


煩死...........


5 comments:

  1. 一個星期4日, 唔怪之得妳話忙到死啦..... 不過妳都好勁啊, 仲有時間寫blog...因為之前amore一個星期要返5日學, 我冇得晚晚同佢chat msn, 所以要每晚在我地的私家blog寫一篇blog比佢, 等佢開心下, 結果都冇時間同心情再寫yahoo blog啦, 所以妳真係好強呀! 保重身體呀! tata!
    [版主回覆12/18/2008 09:49:00]太好, 我終於忙完, 可以抖下....我查實係在公司裡寫blog的, 返到屋企, 我盡量唔再上網, 反而我都唔知幾耐冇玩MSN囉.... 因為在公司玩MSN, 一來唔太好, 二來會上癮, 返到屋企只係休息....
    乜阿沙一個星期要返5日學??!!!  好勁喎!!!  唔怪得你地冇晒氣力再寫blog喇, 可以的話, 我估你地寧願傾下電話好過 。 我都曾經有兩年, 一個星期返3晚學, 每次3粒鐘, 加埋要做功課 + 論文, 直頭痴線咁滯!!! 
    多謝您, 您都係呀, 保重身體呀!

    ReplyDelete
  2. 村姑 C 9 仔 *.*16 December 2008 at 23:17

    really busy bor... 我個姪女 淇淇雖然唔係讀名校都好多功課 & 活動。想同佢飲茶要 make appointment! 問佢得唔得閒, 佢通想都會答我 "好忙呀~~" 佢要學西人英語, 台拳道, 讀經班 (e.g. 人之初, 性本善), 太極, 畫畫... 想死呀!
    [版主回覆12/18/2008 10:01:00]WOW, 淇淇真係超忙喎, 忙過打份工嘅打工仔呀!!!!!!  點解連太極都要學?? 
    好驚呀, 依家香港地一個10歲人仔隨時要一曰10幾粒鐘係咁填野入腦, 好慘..... 我反而覺得應該從小比多D小朋友道德教育。 一個人如果只得學識但缺乏倫理道德......
     

    ReplyDelete
  3. 到你做阿媽可能都會係咁掛...... 不過,你真係要加油,點都要睇住個細既......小朋友真係慘啦。
    [版主回覆12/18/2008 10:03:00]希望到我做人阿媽時, 唔駛咁顛.....
    呢一代嘅小朋友 ~ 尤其香港嘅, 真係慘............

    ReplyDelete
  4. 唉..d家長在考試期間真係特別緊張架!加油呀!個小朋友都一樣辛苦呀!
    [版主回覆12/18/2008 10:06:00]冇錯冇錯, 個小朋友都一樣辛苦....... 多謝多謝, 我要繼續加油, 頂埋下學期完先劈炮, 希望佢考試結果理想啦....

    ReplyDelete
  5. 正所謂名師出高徒,個小朋友成績一定掂啦!
    [版主回覆12/18/2008 22:16:00]如果我可以成為名師, 就好囉...... 哈哈哈.....今晚唔駛補習, 真係超爽!!!

    ReplyDelete