Friday, November 09, 2012

小鎮Sintra 一日遊 - Castelo dos Mouros (摩爾人城堡)

ivr
ivr

相信曾經去過葡萄牙旅行嘅朋友, 或會有慕名去過參觀 Sintra --- 一個距離首都里斯本30分鐘火車車程嘅美麗小鎮。

今次已經是我第三次來到Sintra! 雖然說Sintra是一個小鎮, 但由於這個鎮裡嘅景點實在太豐富, 想一日之內參觀晒所有嘅 castles, palaces以及其他地方, 絕對無可能做得到。

最理想係在Sintra住1-2晚, 咁就可以慢慢逐個地方參觀。但可惜嘅係, 我唔想從里斯本搬行李過來, 所以每次都唯有選擇1日遊, 定下目標在1日之內要參觀邊個景點。
今日 (= 今年
), 我決定去兩個景點 - Pena Palace & Castelo dos Mouros。


這是 Castelo dos Mouros


再度挑戰Pena Palace, 其一因為上次來時太大霧, 乜鬼都睇唔到 好似去左個鬼palace; 其次係同行朋友未來過Sintra, 而Pena Palace係Sintra嘅 icon建築物。

先講 Castelo dos Mouros (摩爾人城堡)。從照片和介紹所見, 通往位於Sintra山上嘅Castelo dos Mouros嘅圍牆, 同萬里長城好似樣呀, 但氣勢就沒有長城咁浩蕩, 我笑稱佢係 "mini version嘅長城"。


Castelo dos Mouros與Pena Palace好接近, 朝早先去Pena Palace參觀, 然後步行大約10分鐘就去到Castelo dos Mouros嘅售票處/入口處。




想做到好漢, 爬到上城堡頂的話, 要先行一大段山路 (超過30分鐘)。







雖然大熱天時在烈日下行半個鐘, 都幾辛苦, 但到達目的地時好開心。山上風涼水冷, 好爽; Sintra鎮景色盡覽無遺。




上完城堡, 肚餓得緊要, 就下山搵食喇。帶我地去呢度食野嘅當地朋友, 自己都未來過。




呢間餐廳環境極好, 在山腰上, 翠綠山巒。










魚就在這裡燒, 然後上桌給客人。









從里斯本去Sintra, 交通非4常方便, 在Rossio Railway Station, 每20分鐘有一班火車來回兩地。Rossio Railway Station外觀很莊嚴華麗。














晚上嘅Rossio Railway Station, 兩個字來形容 - 靚爆!!!



穿梭葡萄牙2012 — 待續!

2 comments:

  1. 既然咁靚既小鎮好值得留多2日, 拎行李過黎絕對值得啦...
    海鮮拼盤超正..簡單既燒焗已超美味...正到呢
    日夜景都好靚..住返成個禮拜都唔嫌多啦.
    [毛豆回覆11/17/2012 18:23:18]我就係俾你張相引到我整咗grill seafood囉
    [版主回覆11/17/2012 18:07:49]個海鮮拼盤真係好好味, 食到唔想停!! 個火車站上面就係我住左1個星期嘅youth hostel!!

    ReplyDelete
  2. 我上次想去埋Castelo dos Mouros, 明明就係附近, 不過我d朋友唔想去 (好似因為要另外比錢, 同埋唔靚?)... 我成日覺得長山水遠去到旅行, 能夠去的地方就應該去到盡嘛...~__~
    [版主回覆01/27/2013 17:03:03]oh, 你冇去到有點可惜呀....我好認同你所講, 一場去到, 除非完全冇時間, 否則盡量都參觀得幾多就幾多, 玩盡佢!

    ReplyDelete